Viola Holt gate- Korrelatie topic

07-04-2013 17:44 379 berichten
---
Jeeeej! Je bent dus niet geband, zoals La Holt zelf beweerde.
Alle reacties Link kopieren
De Viola-nick geanonimiseerd? Echt?

Epic fail.

You know how I know? Because I reeaally think so!
Zijn Viola en Marijke bevriend? Anders heb je straks weer de poppen aan het dansen :-D
-----
Straks Marijke boos
-----
:ROFL: het is wel echt een diamantje in de Viva-historie!
quote:Maylea schreef op 07 april 2013 @ 17:48:

Straks Marijke boos

Ik schat Marijke wat sportiever in, maar goed we gaan het meemaken.
Duss....
Ik kwam dit tegen:

Begin 2006 diende Viola Holt een aanklacht in tegen Jensen, omdat hij volgens haar denigrerende opmerkingen zou hebben gemaakt in zijn talkshow JENSEN! en in zijn radioprogramma. Holt heeft het Openbaar Ministerie laten onderzoeken of het mogelijk is om een strafzaak te beginnen tegen de presentator. Aanleiding voor haar was de vaste grap binnen het programma waarin Holt centraal staat. Jensen verwijst regelmatig naar Holt als een 'dik iemand in beeld' komt.

Holt zegt depressief te zijn geworden door Jensen, hierover wilde ze een boek schrijven, genaamd Het Jensen-effect. Of dit boek nog wordt uitgebracht is vooralsnog onbekend.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Jensen

Misschien wil ze hier ook wel een boek over schrijven. "Het nep-Viola-effect".
Jaaaa, screenshots!

Pff, wat laat madame Holt zich kennen zeg-;) Wel het topic van het jaar!
Ik vond het vorige La Holt topic NU al het topic van 2013!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:marijkehelwegen, 75 seconden geleden

Ja, eeuwig zonde, maar als dat de situatie voor Viva oplost vind ik het allang prima hoor. Overwoog het gister zelf ook al.Welke situatie? Dat Viola weer even aandacht krijgt bij Zevert en Kwalbert?
Wat een bizar gebeuren zeg dit?! Hilarisch gewoon!!
Zooo ik werd zojuist getipt dat ik hier kon praten LaHolt? Ja weet je, sinds wij gebrouilleerd zijn is het hard achteruit gegaan met zowel haar IQ alsmede haar gevoel voor humor zullen we maar zeggen.
Natuurlijk ben ik het niet...
Yup, ik wil screenshots!
Ik ben ook net bevriend geworden met Viola, geweldig. Die reacties, ik snap het echt niet. Ze zegt ook dat 'de losers' (ik neem aan degenen die allemaal een Viola-nick hebben aangemaakt) verwijderd worden? Ik vraag me af of dat wel klopt, of dat het onzin is net als dat er een permaban voor ViolaHolt/MarijkeHelwegen zou komen.

Ik heb in elk geval érg gelachen om het topic en de berichten op de facebook van Viola. Dat is ook wat waard.
Toch jammer dat mijn VioliaHolt nick is gebanned

Hoe zuur kan je zijn? Ik bedoel.. iedereen snapt toch el dat het niet de echte Viola is maar een NICK.
Ik wacht ook vol spanning op de screenshots.

Zeg me dat er ontzettend veel lollige spelfouten in stonden en wat oudhollandsche vloekwoorden.
Oh en screenshots zijn welkom
Ik kan helaas geen shots meer maken, ze heeft mij geblokkeerd van haar pagina nadat ik commentaar had op de playboy-editie waar ze zo mee te koop loopt. Dat ding was wel de best verkopende maar meer omdat ie voor half geld was en er een waardebon bij zat voor gratis appeltaart bij LaPlace.
Natuurlijk ben ik het niet...
-------
quote:catherinekeyl schreef op 07 april 2013 @ 17:57:

Ik kan helaas geen shots meer maken, ze heeft mij geblokkeerd van haar pagina nadat ik commentaar had op de playboy-editie waar ze zo mee te koop loopt. Dat ding was wel de best verkopende maar meer omdat ie voor half geld was en er een waardebon bij zat voor gratis appeltaart bij LaPlace.
quote:catherinekeyl schreef op 07 april 2013 @ 17:54:

Zooo ik werd zojuist getipt dat ik hier kon praten LaHolt? Ja weet je, sinds wij gebrouilleerd zijn is het hard achteruit gegaan met zowel haar IQ alsmede haar gevoel voor humor zullen we maar zeggen.
Volgens mij is Helwegen een eh.. laten we zeggen: heel apart mens, maar met een groot gevoel voor humor en relativeringsvermogen. Ik denk niet dat er van haar kant hysterische acties te verwachten zijn. Zij heeft nog wat levende hersencellen, dat kan je van Holt niet zeggen.

Holt zal wel een schadeclaim indienen bij Sanoma, wegens 361 extra sessies met haar therapeut en gederfde (gedorven?) inkomsten. Of breng ik haar nu op een idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven