Viola Holt gate- Korrelatie topic

07-04-2013 17:44 379 berichten
---
Alle reacties Link kopieren
gratis appeltaart!

Ik schat Marijke Helwegen stukken sportiever in!

Het Viva forum is papaja.
Ik heb er zelf ook tien gekocht toen, die appeltaart is de beste van Nederland. De boekjes zelf hebben dienst gedaan in de kattenbak, dat werkt als een tierelier, dat glossypapier.
Natuurlijk ben ik het niet...

Echt te grappig dit!
Duss....
quote:marijkehelwegen schreef op 07 april 2013 @ 17:57:

[...]

Ik heb deze nick overwogen, maar la Keyl is wat te intelligent en serieus in mijn ogen. Desalniettemin een prachtnick. Ik heb letterlijk zitten googelen op "uitgerangeerde bn'ers".Dank je wel, erg lief van je
Screenshots please!
Komt dat even goed uit! Ben net bezig met het voorbereiden van Boulevard voor morgen.

Jullie nog tips?
quote:albertverlinde schreef op 07 april 2013 @ 18:00:

Komt dat even goed uit! Ben net bezig met het voorbereiden van Boulevard voor morgen.

Jullie nog tips?
quote:albertverlinde schreef op 07 april 2013 @ 18:00:

Jullie nog tips?
Heeft de raadsheer van Viola Holt, dhr. Spring ook een ban?

hoopt van niet
------
Daaag Albert, schat *smaksmaksmak* misschien is het wel de tijd om eindelijk de vuile was buiten te hangen , ik heb uit onze tijd bij koffietijd wat van haar badstof bangmakers gepikt, deze destijds ook aangeboden in het zwarte circuit maar het leverde niet heel veel op, wellicht dat er nu meer vraag naar is, ik bedoel ze is natuurlijk op haar dieptepunt aanbelandt, wie ben ik om daar niet dankbaar gebruik van te maken.
quote:marijkehelwegen schreef op 07 april 2013 @ 18:03:

Ik denk dat er wat forummers/mods/juniormods/you name it, zich in de discussie gemengd hebben op de pagina van Viola. Dat vind ik natuurlijk helemaal de bom, maar denken jullie dat zij bezwaar hebben tegen screenshots?

Kun je die wel plaatsen met je nieuwe nick?

Anders mail je ze naar Boulevard, gooien wij ze morgen de ether in. Altijd leuk!
Ik zou de screenshots niet doen aangezien haar FB toch een besloten pagina is, in zoverre, ze denkt daar alleen goed volk op te hebben
quote:catherinekeyl schreef op 07 april 2013 @ 18:03:

Daaag Albert, schat *smaksmaksmak* misschien is het wel de tijd om eindelijk de vuile was buiten te hangen , ik heb uit onze tijd bij koffietijd wat van haar badstof bangmakers gepikt, deze destijds ook aangeboden in het zwarte circuit maar het leverde niet heel veel op, wellicht dat er nu meer vraag naar is, ik bedoel ze is natuurlijk op haar dieptepunt aanbelandt, wie ben ik om daar niet dankbaar gebruik van te maken.

Meid! Lang niet gezien *smak*

Kom je morgen aan onze desk? Dat zou ik énig vinden.
Ik heb vandaag mijn eerste permaban ever gehad. Op ViolaHolter

Maar man, wat heb ik gelachen!

Ik weet zeker dat Marijke H. wèl humor heeft. Borstjes vooruit en lipjes getuit dames!
Oh shit ja, ik kan natuurlijk nog geen plaatjes plakken. Ik heb wel gratie aangevraagd, vanwege bewezen goed gedrag enzo.

Denk wel dat we moeten oppassen met het wekken van de suggestie dat we daadwerkelijk de BN'er zijn waar we ons voor uitgeven.
Ze heeft op Viva FB ook op een post gereageerd dat haar naam misbruikt wordt. Al zie ik dat iemand van hier dat inmiddels ook al had ontdekt.
Lijkt me reuze gezellig *insert dameslach hahaha*, zal ik de slips meenemen ?
Bij dezen nogmaals: ik ben niet de echte Giulietta.

(Bovendien is ze natuurlijk fictief en al eeuwen dood enzo.)
* disclaimer, ik ga er vanuit dat Catherine wel werkende hersens heeft*
quote:catherinekeyl schreef op 07 april 2013 @ 18:07:

Lijkt me reuze gezellig *insert dameslach hahaha*, zal ik de slips meenemen ?Neem gewoon alles mee wat je hebt, dan maken we er wat moois van!
Krijg je bericht als je nick-die-leek-op-de-vrouw-uit-je-vaders-Playboy een ban heeft? Heb nog niks vernomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kan iemand mij vertellen wat is gebeurd? Ik lees zo hier en daar iets er over maar weet niet waar het over gaat!
Ik ben écht Lady Voldemort. Dat ik hier nog steeds rondloop is alleen maar te danken aan mijn vele digitale horcruxes.
You just had to be there Mylena

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven