Viva Angel5
donderdag 3 juni 2010 om 12:46
Viva Angel5
Profiel8345 berichtenVoeg toe als contact03-06-2010, 12:04
--------------------------------------------------------------------------------
Voordat we opnieuw verzanden in een "Wie is het groepje"- topic; deze gaat op slot.
@TO: wanneer je je afgezeken voelt, of je ziet dat er ergens regels worden overtreden; licht de moderators in dmv de meldknop, rechtsboven een bericht (vergrootglaasje). Wij beoordelen dat of er al dan niet ingegrepen wordt.
Wat een flut argument om een topic dicht te gooien zeg.
Wil je het nog even toelichten?>
Profiel8345 berichtenVoeg toe als contact03-06-2010, 12:04
--------------------------------------------------------------------------------
Voordat we opnieuw verzanden in een "Wie is het groepje"- topic; deze gaat op slot.
@TO: wanneer je je afgezeken voelt, of je ziet dat er ergens regels worden overtreden; licht de moderators in dmv de meldknop, rechtsboven een bericht (vergrootglaasje). Wij beoordelen dat of er al dan niet ingegrepen wordt.
Wat een flut argument om een topic dicht te gooien zeg.
Wil je het nog even toelichten?>
..popcorn?
donderdag 3 juni 2010 om 12:48
donderdag 3 juni 2010 om 12:49
donderdag 3 juni 2010 om 12:52
Dat doe ik ook poeszie, ik ben het er niet mee eens en wil weten over de angel er nog iets over uit wil leggen zodat ik misschien wel vat waarom dat topic weg moest want dit vind ik echt een flut reden.
Dus ik open een topic.
Kan iedereen mee lezen en het er wel of niet mee eens zijn.
Dat groepjes topic zal me gestolen worden, vind het wel sip dat een topic zo om deze reden dicht gegooid kan worden.
Dus ik open een topic.
Kan iedereen mee lezen en het er wel of niet mee eens zijn.
Dat groepjes topic zal me gestolen worden, vind het wel sip dat een topic zo om deze reden dicht gegooid kan worden.
..popcorn?