Viva bezorging

20-12-2008 19:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn viva is nog steeds niet bezorgd. En dat vind ik stom!! Lotgenoten?

Zal blij zijn wanneer het abonnement afgelopen is, dan kan ik 'm gewoon weer op good old friday kopen...
Lotgenoten is precies de goede term.

Viva, blegh.
Ik heb hem ook niet ontvangen

en ik krijg hem steeds op zaterdag.

Behoorlijk achterlijk vind ik dat, om je abonnees je tijdschrift een dag later te bezorgen dan dat het in de winkel ligt

heb het nu dus ook opgezegd.
En ik dacht al dat ik de enige was die hem niet had gehad!!

Ow, ik vind die zaterdag niet zo'n probleem, lees hem meestal toch pas zondagochtend in mn bedje...
Ehm dat ligt niet aan Viva.. je kan wel een klacht indien bij Viva..

Maar volgens mij wordt de viva verspreid door media express ?

Althans vroegah bracht ik die vele soorten tijdschriften rond.. En ik had van vrijdagmiddag (wanneer ik ze kreeg en dat kon varieren van 1uur smiddags tot 18uur savonds) tot maandagochtend 12.00 de tijd om ze rond te brengen.

Mocht die regel nog steeds bestaan dan kan het zijn dat de bezorger bv de tijdschriften pas vrijdagmiddag heeeeel laat heeft gekregen en zo niet op tijd zijn wijkje kon doen. Aangezien het vroeg donker wordt en die jonkies van 15/16 niet langs de straat mogen fietsen van hun ouders. Zullen ze misschien pas op zaterdag zijn begonnen met hun wijk en de rest op maandag afmaken (ze zijn dan nl toch vrij ivm vakantie)
Ik krijg 'm gewoon met de post... maar vandaag dus niet :(
Ben zoooo blij dat ik de Viva heb omgeruild voor de Linda. Die komt 1x per maand en ik vergeet altijd wanneer dat is, dus het is elke maand weer en verrassing
Ik weet niet heur, maar volgens mij is het bijna post en komen er wel meer dingen later?
Ik ben lid van de Red(ook al weer opgezegd trouwens) maar die kwam ook bijna een week later dan in de winkel,paar keer opgebeld met stemverheffing en nu komt ie op tijd.

IK neem nergens meer een abbo op,irritant gedoe altijd..
quote:Star schreef op 20 december 2008 @ 21:22:

Ik weet niet heur, maar volgens mij is het bijna post en komen er wel meer dingen later? die snap ik niet? Of bedoel je bijna kerst?
Ja hallo wat verwachten jullie nou. Het is top drukte bij TNT rond de kerst en dan duurt het allemaal wat langer. Sjonge kun je niet een dagje wachten of een beetje begrip opbrengen voor al die mensen die ontzettend veel overuren en lange dagen maken nu. Nee natuurlijk niet, daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht. Beetje meer inlevingsvermogen en niet meteen zo lopen zeiken over een dagje later.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:Chica34 schreef op 20 december 2008 @ 22:43:

Ja hallo wat verwachten jullie nou. Het is top drukte bij TNT rond de kerst en dan duurt het allemaal wat langer. Sjonge kun je niet een dagje wachten of een beetje begrip opbrengen voor al die mensen die ontzettend veel overuren en lange dagen maken nu. Nee natuurlijk niet, daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht. Beetje meer inlevingsvermogen en niet meteen zo lopen zeiken over een dagje later.Wat dacht je,ik pas mijn motto maar even aan ?
Je bedoelt ik pas mijn motto even toe

Ja maar ik vind dit altijd zo zeuren om niks. Als je een beetje kunt nadenken dat kun je je toch voorstellen dat die mensen het super druk hebben en echt wel hun best doen om jouw vivaatje op tijd te brengen, maar dat het nu even niet gelukt is. Dan ga je daar toch niet een topic over openen of meteen je abonnement opzeggen? Vind ik zielig en kinderachtig.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Gaat het om iets structureels, of is de Viva éénmalig te laat?
Chica, bij mij is het heel vaak dat de Viva te laat komt. Ik vind een abonnement behoorlijk duur, dan verwacht ik wel dat hij op tijd komt. Dat is geen gezeur, dat is gewoon waar voor je geld, als je het mij vraagt.
Tuurlijk snap ik dat het komt door de kerstdrukte, maar dat doet niet af aan mijn teleurstelling en dat wilde ik graag even delen.

Bovendien, topdrukte is zeker geen excuus om niet de juiste service te leveren. Als we allemaal zo zouden denken zou alles in het honderd lopen.

En ja, de Viva is altijd te laat, nog nooit op de juiste dag geweest zelfs.
ik krijg hem vaak pas op dinsdag!

in de buurtsuper ligt hij dan al op vrijdag....
Nou ik zeg de viva zeker niet op als hij een keer te laat is, maar het is structureel en media expres en de viva klantenservice kunnen dat blijkbaar niet veranderen.

Ik ga toch geen abonnement nemen op een blad dat ik eerder in de supermarkt kan kopen. Ik wil het juist eerder hebben
Ik heb een halfjaarabonnement op de Viva en heb 'm nu al een of twee keer gewoon NIET gekregen. Als ie wél komt, komt ie op zaterdag. Altijd.
Peas on earth!
Ik heb die actie 3 maand Flair+Viva voor 25 euro gedaan, gister zag ik al de nieuwe Flair en Viva in de winkels liggen, de Flair is gister bij mij bezorgd, maar de Viva niet!!..

Is ook de laatste keer dat ik aan zo'n actie meedoe, belachelijk dat ze eerder in de winkel liggen, dan dat jij 'm in de brievenbus hebt, als ik 20 februari de laatste krijg, koop ik ze daarna gewoon weer lekker los in de winkel, bevalt me veel beter!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven