Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:piratorarT schreef op 13 december 2012 @ 22:31:

[...]

Misschien zit je onder de negeer. Dat maakt dat je bij deze lid bent van een groepje: de Genegeerden.
Eensch met rosanna.
quote:piratorarT schreef op 13 december 2012 @ 22:30:

[...]

Als dat zo is, dan wel met een beetje toevoeging van `fuck dit, fuck dat, bullshitgroepjes´ en weet ik wat voor vocabulaire om het imago wat luchtiger te krijgen. Dat kan ik niet rijmen met de stoffige stijl van die andere nick.

De herhaalde boodschap over groepjes en kuddes lijkt verdacht veel op de boodschap van die bloem.

En Amand die het geil vindt

Waarom haal je haar naam weg?

Ik denk dat ze het wel is. Vooral door Armand die haar geil vindt. En haar boodschap over groepsvorming.
Allemaal complottheorieën hier

De Senaatsleden konkelen er achter de schermen lustig op los.

We hebben het druk vanavond
ik denk van niet, Marla komt op topics waar Iris zich nooit liet zien en de manier van schrijven is echt anders.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2012 @ 22:32:

zullen we Iris er even buiten laten? Niet erg fair om haar ergens in te betrekken als ze al weken niet meer op het forum is geweest Nou nee. Ik vraag me af of ze het is. Niks meer en niks minder. Ze heeft het zelf over dat ze altijd al een buitenstaander is geweest. Daarmee zegt ze dus eigenlijk dat ze al langer op het forum komt dan de 40 dagen dat ze lid is
quote:Eleonora schreef op 13 december 2012 @ 20:03:

[...]

Misschien dat anderen geen zin hadden om serieus te reageren en daarom niet instemden of een andere mening ventileerden.

Kan ook nog. Het onderwerp is al tientallen malen besproken, wat ook de grootste kritiek was op het hele topic.

Forumheilige! En...

Ga in therapie!
Composttheorieën Ria, Composttheorieën!

http://www.youtube.com/watch?v=D8bpwkA29KU
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 22:32:

Marla, wij samen een groepje vormen?
quote:geheimtaal schreef op 13 december 2012 @ 22:35:

[...]

Nou nee. Ik vraag me af of ze het is. Niks meer en niks minder. Ze heeft het zelf over dat ze altijd al een buitenstaander is geweest. Daarmee zegt ze dus eigenlijk dat ze al langer op het forum komt dan de 40 dagen dat ze lid isIs dinges nu ook niet een dag of veertig op forumvakantie ?
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2012 @ 22:35:

ik denk van niet, Marla komt op topics waar Iris zich nooit liet zien en de manier van schrijven is echt anders. Je zegt net om Iris niet te betrekken in dit topic
quote:geheimtaal schreef op 13 december 2012 @ 22:35:

[...]

Nou nee. Ik vraag me af of ze het is. Niks meer en niks minder. Ze heeft het zelf over dat ze altijd al een buitenstaander is geweest. Daarmee zegt ze dus eigenlijk dat ze al langer op het forum komt dan de 40 dagen dat ze lid isIk heb er ook aan gedacht, maar de `schrijfstijl´ wijkt toch wel iets af- afgezien van enkele opmerkelijke overeenkomsten.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:foxytoxy schreef op 13 december 2012 @ 22:22:

He senaatsleden niet zo met z'n allen samenspannen tegen Marla. Als kritische buitenstaander die niet tegen groepsbullshit kan, heeft ze een hele belangrijke rol hier te vervullen.

Dus een beetje meer respect graag.Hee Lucretia, jij hier?
quote:missy_Acy schreef op 13 december 2012 @ 22:32:

[...]

Aaaaaaah Tja, misselijke wijven, lekkere wijven, zure wijven, saaie wijven; akelige wijven, lelijke ook; het kan me niet gek genoeg wezen.
quote:foxytoxy schreef op 13 december 2012 @ 22:36:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:saaaaar81 schreef op 13 december 2012 @ 22:19:

Marla je lijkt op een op hol geslagen kudde buffels.

zometeen komt er een jager, jager an, en die heeft er een gescho-ten.

Hoeveel bannen heb je al gehad? Kunnen we al dag-dag zeggen?Ach kijk, het majorettecorps staat al klaar blijkbaar.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 22:36:

[...]

quote:Maylea schreef op 13 december 2012 @ 22:37:

[...]

Je zegt net om Iris niet te betrekken in dit topic je hebt gelijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 22:38:

[...]

Hee Lucretia, jij hier?

Jaja ik was ooit Lucretiatox en ach Lady Voldemort was ooit een lekker soepje.

Neem je het forum niet een tikkeltje te serieus?
quote:foxytoxy schreef op 13 december 2012 @ 22:36:

quote:foxytoxy schreef op 13 december 2012 @ 22:39:

[...]

Jaja ik was ooit Lucretiatox en ach Lady Voldemort was ooit een lekker soepje.

Neem je het forum niet een tikkeltje te serieus?Jij meer dan ik hoor. Ik vermaak me kostelijk.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 22:38:

[...]

Hee Lucretia, jij hier? Nadat ze vruchteloos gepleit had voor het anti-constitutioneel vrij van mannen maken van het forum, is ze gevlucht in een andere nick. Sad but true.
quote:Jaja ik was ooit Lucretiatox en ach Lady Voldemort was ooit een lekker soepje
Heeeee Lucreets! Ik vroeg me al af waar je gebleven was!
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 22:41:

[...]

Nadat ze vruchteloos gepleit had voor het anti-constitutioneel vrij van mannen maken van het forum, is ze gevlucht in een andere nick. Sad but true.Ik hoorde zoiets ja. Wel meer 'amendementen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven