Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2012 @ 22:41:

Heeeee Lucreets! Ik vroeg me al af waar je gebleven was!
Soep met nog nader te bepalen inhoud en een voormalige avatar die in dezelfde categorie had kunnen vallen als die van mij?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2012 @ 22:37:

[...]

Is dinges nu ook niet een dag of veertig op forumvakantie ?Misschien komt ze terug met stenen tafelen, beschreven met de tien forumgeboden! Who knows!
Your luck's about to change, cher.
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 22:43:

[...]

Misschien komt ze terug met stenen tafelen, beschreven met de tien forumgeboden! Who knows!Ze is al terug.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 22:42:

[...]

Ik hoorde zoiets ja. Wel meer 'amendementen'.Amandamenten?
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 22:45:

[...]

Amandamenten? Nu ja, het hoeft ook niet gelijk één groot knakworstfestijn te worden hier.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 22:39:

[...]

Ach kijk, het majorettecorps staat al klaar blijkbaar.

Ach kind, weer iets waarvoor ze je hebben geweigerd?

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Is zure zult de nieuwe sneerleverworst?
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 13 december 2012 @ 20:25:

[...]

En die forumt nog steeds, zij met die bijnaam.Zij met die bijnaam? Denk denk denk
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2012 @ 22:35:

ik denk van niet, Marla komt op topics waar Iris zich nooit liet zien en de manier van schrijven is echt anders. Practice what you preach
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Marla-Singer ben jij Iris dan?
Heel stiekem vraag ik mij af of ik de enige ben die in een virtuele identiteitscrisis raakt als soortgelijke topics bij dit punt zijn beland.

Nu reageren is misschien een verkapte adhesiebetuiging, en dan ben je dus een meeloper (of een verkapte sollicitatie naar Het Groepje).

Standaard reactie (het is maar internet, er zijn zoveel fora, zoek gewoon een forum dat je bevalt) en dan ben je een bestofte (te) zu(u)r(e) pruim.

Conflictvermijder? Meeloper? Innocent bystander?

On topic:

Bepaalde titels/OP hebben al een zekere stellingname. Dat trekt natuurlijk een bepaald publiek. Zo hebben veel forummers een bepaald stokpaardje, anderen zijn met ruimere intervallen aanwezig en meer verspreid over de pijlers. Sommige forummers komen elkaar (jarenlang) meer dan gemiddeld tegen, dus verwijzingen naar eerdere topics zijn dan niet vreemd.

Zo kom ik bv. bepaalde hier tot iconen gebombardeerde forummers niet tot nauwelijks tegen. Andere forummers dan wel weer bovengemiddeld op basis van interesses, levensfase, gezinsopbouw of beroep. Maar echt groepjes... Ik zie/vermoed ze niet echt.
quote:geheimtaal schreef op 13 december 2012 @ 22:44:

[...]

Ze is al terug.Grapje toch? Toch??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 december 2012 @ 22:55:

[...]

Practice what you preach ja ja, dat had ik al erkend

was slechte poging om discussie te sluiten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:lemoos schreef op 13 december 2012 @ 22:57:

Heel stiekem vraag ik mij af of ik de enige ben die in een virtuele identiteitscrisis raakt als soortgelijke topics bij dit punt zijn beland.

Nu reageren is misschien een verkapte adhesiebetuiging, en dan ben je dus een meeloper (of een verkapte sollicitatie naar Het Groepje).

Standaard reactie (het is maar internet, er zijn zoveel fora, zoek gewoon een forum dat je bevalt) en dan ben je een bestofte (te) zu(u)r(e) pruim.

Conflictvermijder? Meeloper? Innocent bystander?

.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2012 @ 22:58:

[...]

Grapje toch? Toch??Nou ja ik denk dat Marla Singer Iris is.
Dat streberige heb je wél van Iris
Marla, ben jij Maarten Spanjer?
Owwww... dat verklaart wel direct de wederzijdse antipathie
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Vilma schreef op 13 december 2012 @ 23:04:

Marla, ben jij Maarten Spanjer?
quote:saaaaar81 schreef op 13 december 2012 @ 23:05:

Owwww... dat verklaart wel direct de wederzijdse antipathie Hee ouwe Saaaaar........................ ..
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2012 @ 22:59:

[...]

ja ja, dat had ik al erkend

was slechte poging om discussie te sluiten Nou!
Vilma
quote:Nouschi schreef op 13 december 2012 @ 23:10:

[...]

Nou!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Ik kan weer plaatjes plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven