Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 14:13
vrijdag 16 november 2012 om 14:18
quote:Very__Cherry schreef op 16 november 2012 @ 14:17:
Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.http://www.njobs.nl/vacatures-bierbrouwerij.html
Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.http://www.njobs.nl/vacatures-bierbrouwerij.html
vrijdag 16 november 2012 om 14:18
quote:Very__Cherry schreef op 16 november 2012 @ 14:17:
Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.
En en en.....werkt het?
Ze zeggen dat het werkt hè..het The Secret principe...als je iets echt héél graag wil.
Hartstochtelijk aan denken!
Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.
En en en.....werkt het?
Ze zeggen dat het werkt hè..het The Secret principe...als je iets echt héél graag wil.
Hartstochtelijk aan denken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 16 november 2012 om 14:54
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:44:
Ik gooi de vraag toch maar even in groep:
Wie is DE Viva-man eigenlijk echt en waaraan zou hij eigenlijk moeten voldoen in onze ogen? DE viva-man (althans in eigen ogen, TO) is zojuist veroordeeld voor trolleriaanse praktijken in het mod-topic.
Ik gooi de vraag toch maar even in groep:
Wie is DE Viva-man eigenlijk echt en waaraan zou hij eigenlijk moeten voldoen in onze ogen? DE viva-man (althans in eigen ogen, TO) is zojuist veroordeeld voor trolleriaanse praktijken in het mod-topic.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 16 november 2012 om 15:03
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:58:
Zou het Deedee?
Maar andere DE Viva-mannen dan?
andere viva-mannen
hmmm ik ken ze niet allemaal.
Ik waardeer vooral de bijdragen van WDR, Rob uit Zeist en Badmeester. aRmand negeer ik sinds zijn huilie-vaarweltopic en terugkeer binnen 2 dagen. Toch niet een echte man, of wel? Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. en niet zo doorzichtig lopen hengelen. Of om alles wat er gezegd wordt zeggen dat 'vrouwen er ook helemaal niets van begrijpen' en dergelijke. Snaptu
Zou het Deedee?
Maar andere DE Viva-mannen dan?
andere viva-mannen
hmmm ik ken ze niet allemaal.
Ik waardeer vooral de bijdragen van WDR, Rob uit Zeist en Badmeester. aRmand negeer ik sinds zijn huilie-vaarweltopic en terugkeer binnen 2 dagen. Toch niet een echte man, of wel? Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. en niet zo doorzichtig lopen hengelen. Of om alles wat er gezegd wordt zeggen dat 'vrouwen er ook helemaal niets van begrijpen' en dergelijke. Snaptu
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 16 november 2012 om 15:13
quote:DeeDee86 schreef op 16 november 2012 @ 15:03:
[...]
Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. Ik dénk trouwens vaak wel testosteronische dingen als ik topics lees, maar dan schrijf ik ze meer oestrogenisch op, want de meer invoelende forummers houden niet zo van testosteronische opmerkingen en dan heb je weer ruzie aan je harley chopper hangen.
[...]
Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. Ik dénk trouwens vaak wel testosteronische dingen als ik topics lees, maar dan schrijf ik ze meer oestrogenisch op, want de meer invoelende forummers houden niet zo van testosteronische opmerkingen en dan heb je weer ruzie aan je harley chopper hangen.