Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
quote:DeeDee86 schreef op 16 november 2012 @ 14:09:

[...]

lekkur!

Tefalsnikkel niet meer gezien. Zou ie verhuisd zijn naar Fok oid?Nee joh, die opent hier over tachtig jaar nog steeds topics als wij allemaal al lang en breed onder de zoden liggen
Ik heb net twee champagne gekocht, glaasjes staan klaar
Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 16 november 2012 @ 14:17:

Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.http://www.njobs.nl/vacatures-bierbrouwerij.html
quote:Very__Cherry schreef op 16 november 2012 @ 14:17:

Ik zit hier op het werk harstochtelijk te wensen dat er Hoegaarden uit de automaat komt als ik zo meteen Koffie indruk.

En en en.....werkt het?

Ze zeggen dat het werkt hè..het The Secret principe...als je iets echt héél graag wil.

Hartstochtelijk aan denken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het voordeel van thuiswerken. Vanavond moet ik wel op locatie zijn om champagne te drinken.

Als ik er nu ook nog eens lekker aan verdiende...
Lekker, doe mij maar een lekker wijven roseetje!
En mij graag een Asti Spumanti ----goede middag allemaal-- :-)
Bedoel je misschien: een roseetje, lekkere wijven?
Met de mannen hier in de minderheid is het maar weer bewezen welke groep de kar moet trekken: de viva-vrouwen ... true leadership!
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:40:

Met de mannen hier in de minderheid is het maar weer bewezen welke groep de kar moet trekken: de viva-vrouwen ... true leadership!
Ik gooi de vraag toch maar even in groep:

Wie is DE Viva-man eigenlijk echt en waaraan zou hij eigenlijk moeten voldoen in onze ogen?
Dank je Wdr, denk ik ... :-)
Denk ik nu zo snel of reageren de posters zo traag??
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:46:

Dank je Wdr, denk ik ... :-)Uit de grond van mijn hart, ik ken mn plek hier. En je bent heel snel... en een beetje ongeduldig (ken het gevoel, 'waar blijven die reacties nou?')
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:44:

Ik gooi de vraag toch maar even in groep:

Wie is DE Viva-man eigenlijk echt en waaraan zou hij eigenlijk moeten voldoen in onze ogen? DE viva-man (althans in eigen ogen, TO) is zojuist veroordeeld voor trolleriaanse praktijken in het mod-topic.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hé, gezellig hier!
Zou het Deedee?

Maar andere DE Viva-mannen dan?
Hai grobbie!
Wdr, wederom: thanks!
Haaaai

Behalve Wdr zijn er volgens mij überhaupt geen Viva-mannen te bekennen.
Vandaag bedoel je, grob?
quote:Shalimar schreef op 16 november 2012 @ 14:58:

Zou het Deedee?

Maar andere DE Viva-mannen dan?

andere viva-mannen

hmmm ik ken ze niet allemaal.

Ik waardeer vooral de bijdragen van WDR, Rob uit Zeist en Badmeester. aRmand negeer ik sinds zijn huilie-vaarweltopic en terugkeer binnen 2 dagen. Toch niet een echte man, of wel? Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. en niet zo doorzichtig lopen hengelen. Of om alles wat er gezegd wordt zeggen dat 'vrouwen er ook helemaal niets van begrijpen' en dergelijke. Snaptu
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:missy_Acy schreef op 16 november 2012 @ 15:02:

Vandaag bedoel je, grob?Yep! Beetje teleurstellend hoor, voor een mannenkletstopic.
quote:DeeDee86 schreef op 16 november 2012 @ 15:03:

[...]

Nouja, DE man moet m.i. dus wat testosteronisch tegenwicht kunnen bieden tegen het kippenhok hiero. En echte mannelijke inzichten aan een discussie kunnen toevoegen. Ik dénk trouwens vaak wel testosteronische dingen als ik topics lees, maar dan schrijf ik ze meer oestrogenisch op, want de meer invoelende forummers houden niet zo van testosteronische opmerkingen en dan heb je weer ruzie aan je harley chopper hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven