Viva Positiva
donderdag 30 december 2010 om 21:49
Na al het gemopper nu een POSITIEF topic over dit forum.
Dus niet; wat jammer dat Naomi weg is, maar ;nieuwe ronde nieuwe kansen.
Niet; ik had gloeiendegloeiendegloeiende een ban van 24 uur, maar; jeetje, mijn muisarm is haast genezen en wat ziet mijn huis er opgeruimd uit.
Oké, het vergt enige oefening, en het is even wennen maar we kúnnen het, ik geloof in jullie.
Waarom dit topic? Gewoon, omdat het kán. Is dat niet heerlijk?
Dus niet; wat jammer dat Naomi weg is, maar ;nieuwe ronde nieuwe kansen.
Niet; ik had gloeiendegloeiendegloeiende een ban van 24 uur, maar; jeetje, mijn muisarm is haast genezen en wat ziet mijn huis er opgeruimd uit.
Oké, het vergt enige oefening, en het is even wennen maar we kúnnen het, ik geloof in jullie.
Waarom dit topic? Gewoon, omdat het kán. Is dat niet heerlijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 december 2010 om 22:08
donderdag 30 december 2010 om 22:10
donderdag 30 december 2010 om 22:11
donderdag 30 december 2010 om 22:13
quote:Zamirah schreef op 30 december 2010 @ 22:11:
Moeten we nu niet allemaal tegelijk ongesteld zijn nu we zo intiem zijn met elkaar, dat schijnt toch te gebeuren?Ik hoopte dat we er massaal gruizig van zouden worden, het is al weer héél lang geleden dat ik " GANGBANG!!! " heb getypt.
Moeten we nu niet allemaal tegelijk ongesteld zijn nu we zo intiem zijn met elkaar, dat schijnt toch te gebeuren?Ik hoopte dat we er massaal gruizig van zouden worden, het is al weer héél lang geleden dat ik " GANGBANG!!! " heb getypt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 december 2010 om 22:33
donderdag 30 december 2010 om 22:37
Ik maak af en toe graag een rondje over de R-pijler en bedenk dan dat ik het niet zo slecht heb, neehee dat ik het getroffen heb zelfs. En ik weet nu wat ik met mierikswortel moet. En het belangrijkste: ik heb hier hele leuke dames ontmoet in zo'n "ik ga in die maand in dat jaar bevallen-topic". Jippie!