Viva Rotturdam

12-01-2017 17:15 484 berichten
Ok, wie doet er mee aan een Rotterdam Viva Forum meet?
quote:Mawieke schreef op 14 januari 2017 @ 18:32:

[...]

Ja maar badmeester vindt dat een tent voor vegetarische tiepjes Ja wat een vooroordeel weer hé! Ik vreet stukken vlees weg
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 18:32:

[...]

dan heb je mijn jas nog niet gezienDat vraagt om showen!! Kom op!
Okay aangezien de meeste die hier reageren mij wel redelijk kennen weten ze dat ik vrij eerlijk ben daarom:

- ja het gaat door

- ja ik ben er om half acht

- ik gaan geen Facebook doen, je hebt maar een beetje lef

- ik heb geen ruitjespak maar een jas met een ruit erin

- iemand in deze conversatie heeft het woord "afgrijselijk" bij mijn jas verzonnen maar dat kan niet want ik heb stylo. Jeweettoch.
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 22:29:

Okay aangezien de meeste die hier reageren mij wel redelijk kennen weten ze dat ik vrij eerlijk ben daarom:

- ja het gaat door

- ja ik ben er om half acht

- ik gaan geen Facebook doen, je hebt maar een beetje lef

- ik heb geen ruitjespak maar een jas met een ruit erin

- iemand in deze conversatie heeft het woord "afgrijselijk" bij mijn jas verzonnen maar dat kan niet want ik heb stylo. Jeweettoch.En wie zijn dan die meeste? Want ja, kan ik ook zeggen ik ben heel eerlijk, maar ja het is wel achter een scherm hé! Als je voor de gevel staat met je ruit/stylo-jas wil ik wel langskomen, nogmaals ik rij langs zie ik jou niet staan, dan rij ik gelijk door. Maar ja... ik denk dat het doorrijden word
The proof of the pudding is in the eating.
Ik hou niet van pudding!
quote:BassGroove schreef op 15 januari 2017 @ 09:15:

Ik hou niet van pudding! Die verkopen ze ook niet bij WP.
Gelukkig maar
quote:BassGroove schreef op 15 januari 2017 @ 09:19:

Gelukkig maar Tot overmorgen.
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 09:24:

[...]

Tot overmorgen.Ik zal langsrijden, sta je er niet dan is het niet tot overmorgen
quote:BassGroove schreef op 15 januari 2017 @ 09:26:

[...]

Ik zal langsrijden, sta je er niet dan is het niet tot overmorgen Dat je langsrijdt en geen vertrouwen hebt in de hele onderneming is wel duidelijk hoor.
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 09:30:

[...]

Dat je langsrijdt en geen vertrouwen hebt in de hele onderneming is wel duidelijk hoor.Gefeliciteerd! Dan heb je goed opgelet.
quote:BassGroove schreef op 15 januari 2017 @ 09:33:

[...]

Gefeliciteerd! Dan heb je goed opgelet.Ja de cursus begrijpend lezen is met succes afgerond.
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 09:37:

[...]

Ja de cursus begrijpend lezen is met succes afgerond.Ik ben trots op je!
quote:BassGroove schreef op 15 januari 2017 @ 09:39:

[...]

Ik ben trots op je!
Wat een prachtig begin van een mooie vriendschap!
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 09:49:

Wat een prachtig begin van een mooie vriendschap! Ik vrees het ergste
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 09:49:

Wat een prachtig begin van een mooie vriendschap!

Nou, jammer hoor.

Ik zie er dinsdag geen mogelijkheden voor, anders zou ik komen, maar dat Badmeester met zijn grote geruite jas daar staat is een feit hoor. Ik vind dat wantrouwen erg jammer. We kennen Badmeester al jaren hier, velen van ons hebben meermaals zijn foto's gezien (oa van de geruite jas).
quote:Tawny79 schreef op 15 januari 2017 @ 09:55:

[...]

Nou, jammer hoor.

Ik zie er dinsdag geen mogelijkheden voor, anders zou ik komen, maar dat Badmeester met zijn grote geruite jas daar staat is een feit hoor. Ik vind dat wantrouwen erg jammer. We kennen Badmeester al jaren hier, velen van ons hebben meermaals zijn foto's gezien (oa van de geruite jas).

Ik geloof hem ook hoor

Misschien moet hij toch de datum verzetten. Jij bent volgens mij de tweede die wel wil maar niet kan op dinsdag.
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 09:59:

[...]

Ik geloof hem ook hoor

Misschien moet hij toch de datum verzetten. Jij bent volgens mij de tweede die wel wil maar niet kan op dinsdag.Ja, ik weet dat jij hem ook gelooft. Als je hier al wat langer rondhobbelt weet je dat hij serieus is. Hij heeft het al langer over een Rotterdammeet. Jammer dat het niet echt van de grond komt. Er zijn best veel Rotterdammers hier.
Ik vind doordeweek en 's avonds sowieso geen optie, maar dat is ook meer omdat ik dus niet in Rotterdam woon en er even voor moet rijden. En ik niet 's avonds daar over straat ga.
quote:Tawny79 schreef op 15 januari 2017 @ 10:04:

Ik vind doordeweek en 's avonds sowieso geen optie, maar dat is ook meer omdat ik dus niet in Rotterdam woon en er even voor moet rijden. En ik niet 's avonds daar over straat ga.

Dat begrijp ik ook wel.

In het weekend overdag kan Rotterdam echt heel gezellig zijn. ( maar ik organiseer het niet)

Wat ik ook niet begrijp is dat er normaal ook mensen berichten plaatsen die op zoek zijn naar contacten zogezegd. Waarom reageren die niet?
quote:Tawny79 schreef op 15 januari 2017 @ 09:55:

[...]

Nou, jammer hoor.

quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 10:13:

[...]

Hey, ik geloof je ook heur! Ik verdien ook een "worship." Tssss.
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 10:18:

[...]

Hey, ik geloof je ook heur! Ik verdien ook een "worship." Tssss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven