Viva Rotturdam

12-01-2017 17:15 484 berichten
Ok, wie doet er mee aan een Rotterdam Viva Forum meet?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak kom jij bij Ari dan Pindakaas?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dr mag wel een slotje op. Ik zie jullie dinsdag wel.:-)
Nou nee, ik had nog wat vragen...
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 11:39:

Dr mag wel een slotje op. Ik zie jullie dinsdag wel.:-)Ben bang van niet badmeester
Ari is overigens wel heel leuk, zag ik op de site.

Waarom ga jij niet liever daarheen badmeester?
Ik vind allebei leuk, dat kan ook nog. WP vind ik leuk voor een lunch, bij Ari kom ik graag borrelen met collega's.
Tjezus, wat vals
Ik zou voor " meeste stemmen gelden gaan" anders blijf je " bakkelijen" (rotterdams ) over waar jullie elkaar gaan ontmoeten.
quote:sprokkelientje schreef op 15 januari 2017 @ 11:35:

Hoe vaak kom jij bij Ari dan Pindakaas?

tegenwoordig 1 a 2 keer per week

vroeger nog veel vaker, kom er al bijna 10 jaar
Maccaron. Dat snap ik wel. Maar ik bedoelde het als iets leuks. Gewoon elkaar leren kennen. Maar als dan opeens zus. Opeens zo. In feite ben ik degene die het meeste risico neemt door voor te stellen, daar te gaan zitten, mezelf te omschrijven etc. En dat vind ik prima, iemand moet ermee beginnen. Maar als het dan ontaardt in " ik kom niet als...." dan neemt mijn zin om er te gaan zitten af. De spontaniteit vloeit weg.

Maar oa voor safrat (want tof wijf) ga ik nog steeds bij WP zitten.
sprokkelientje 1 a 2 keer per week

vroeger nog veel vaker
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 11:50:

Maccaron. Dat snap ik wel. Maar ik bedoelde het als iets leuks. Gewoon elkaar leren kennen. Maar als dan opeens zus. Opeens zo. In feite ben ik degene die het meeste risico neemt door voor te stellen, daar te gaan zitten, mezelf te omschrijven etc. En dat vind ik prima, iemand moet ermee beginnen. Maar als het dan ontaardt in " ik kom niet als...." dan neemt mijn zin om er te gaan zitten af. De spontaniteit vloeit weg.

Maar oa voor safrat (want tof wijf) ga ik nog steeds bij WP zitten.

Ik begrijp je helemaal. Misschien kun je dan beter je OP veranderen door een meeting aan te kondigen op die bepaalde plek om zoveel uur. Wie zin en tijd heeft is welkom. Zo is er ook geen ruimte voor " ik wil liever dit of dat". Jij zit daar dan gewoon en komt er alsnog niemand, valt dat voor omstanders sowieso niet op.

Je organiseert iets leuks. Niks mis mee.
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 11:53:

[...]

Ik begrijp je helemaal. Misschien kun je dan beter je OP veranderen door een meeting aan te kondigen op die bepaalde plek om zoveel uur. Wie zin en tijd heeft is welkom. Zo is er ook geen ruimte voor " ik wil liever dit of dat".In al mijn naïviteit had ik niet verondersteld dat het hier op uit zou kunnen lopen.
badmeester ik ben wel van plan om te proberen langs te komen hoor, ik weet alleen niet of ik het red
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 11:54:

[...]

In al mijn naïviteit had ik niet verondersteld dat het hier op uit zou kunnen lopen.

Ach, weer wat geleerd

Je bedoelingen zijn goed. Bepaal gewoon een plek en tijdstip en dan loopt het wel los. Mensen hebben een leider nodig. ( klinkt heel suf, maar gaat vrijwel in elke situatie op.)
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 11:54:

[...]

In al mijn naïviteit had ik niet verondersteld dat het hier op uit zou kunnen lopen.

Niet ?

Met al die zure VIVA-gleuven niet ?

Ik vind het trouwens een leuk idee maar heb weinig zin om alleen daarvoor naar huis te komen en 250 km te gaan rijden.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 11:58:

[...]

Ach, weer wat geleerd

Je bedoelingen zijn goed. Bepaal gewoon een plek en tijdstip en dan loopt het wel los. Mensen hebben een leider nodig. ( klinkt heel suf, maar gaat vrijwel in elke situatie op.)Ik bestempel jullie als vrouwtjes is dat niet voldoende leiding?:-)
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 12:18:

[...]

Ik bestempel jullie als vrouwtjes is dat niet voldoende leiding?:-)

Ach, ik kijk daar doorheen...

Maar alsnog een welgemeende
Ah, das dan vaker dan ik Pindakaas...heb je vaste dagen (nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig)
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 12:19:

[...]

Ach, ik kijk daar doorheen...

Maar alsnog een welgemeende Kwam jij nou ook?
quote:badmeester schreef op 15 januari 2017 @ 12:24:

[...]

Kwam jij nou ook?Nee, helaas...ik woon te ver weg.
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 11:46:

Ik zou voor " meeste stemmen gelden gaan" anders blijf je " bakkelijen" (rotterdams ) over waar jullie elkaar gaan ontmoeten.Was dat niet met een korte "ei"?
quote:sprokkelientje schreef op 15 januari 2017 @ 12:26:

[...]

Was dat niet met een korte "ei"?

Kan hoor! Ben halve allochtoon he

Edit: je hebt gelijk!
Ja, korte ei...(was ff te lui voor google...was meer een gevoel)
Hoop Ari gangers hier trouwens.....ik zal eerstvolgende keer eens wat scherper op mensen gaan letten daar :
quote:sprokkelientje schreef op 15 januari 2017 @ 12:30:

Hoop Ari gangers hier trouwens.....ik zal eerstvolgende keer eens wat scherper op mensen gaan letten daar : Als je iemand met castagnetten lopen, ben ik het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven