Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Oke met het gevaar over de rand te gaan van het toelaatbare....

Enecomeisjes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:25:

En " huilie " werd geïntroduceerd omdat ik een autisme-topic op kinderen had geopend .......toen kwam er een héél kwaad topic dat ik forummers af zou pikken

Die wilde ik net aanhalen.

En ik maar praten als brugman tegen haar, DAT JIJ HAAR TOPIC NIET GESTOLEN HAD !!!!!

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:simbatje schreef op 15 juni 2009 @ 23:35:

Djoels, ben jij ook degene die mij ooit een moordspel heeft gemaild?Nee, ik ben meer van de grappige insteek. Als het serieus of eng wordt, ben ik een afhakert
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:36:

[...]

Bloed, zweet en tranen heeft die bank me gekost. En binnen 31 dagen was hij tot aan de voering gesloopt door mijn kat.

Liefde maakt blind.Dit geeft de doorslag. Ik neem geen kat!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:37:

[...]

Zegt me even niets ........... hint ?Onze ik sex met sinasappels mannetje.
quote:simbatje schreef op 15 juni 2009 @ 23:37:

Kan echt niemand zich Spinoza herinneren? Kwam hier toch ook vaak, of vergis ik me nou?die zat altijd op Maatschappij. Toen heette dat nog anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kat en meubels is dus een big no no.
Wie was nou die buitenlandse artiest waar dat meisje het steeds over had, waar ze een relatie mee had? Zijn we daar ooit achter gekomen?
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:38:

[...]

die zat altijd op Maatschappij. Toen heette dat nog anders.Ja, had ook veel aanvaringen met medeforummers, of niet?
Enecomeisjes?Geeeen idee!

Fuck, zo kan ik toch niet gaan slapen?!
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:37:

Oke met het gevaar over de rand te gaan van het toelaatbare....

Ik kijk eigenlijk nooit reclame hahahah, zit teveel op het forum .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En het treinmeisje met haar NS-machinist, is die al voorbij gekomen?

Of Isabel, die een succesvolle psychologe zou zijn. Ze schreef al best een tijdje overal mee op het forum, totdat ze ontmaskerd werd als compleet fake. Ze had foto's geplaatst van haar huis en inrichting, bleken foto's te zijn van de site van VTwonen en nog meer dingen waaruit bleek dat ze niet was wie ze zei dat ze was.
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:39:

Wie was nou die buitenlandse artiest waar dat meisje het steeds over had, waar ze een relatie mee had? Zijn we daar ooit achter gekomen?Weet ik ook nog steeds niet, ik mis altijd de clou...
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:38:

[...]

Onze ik sex met sinasappels mannetje.

Waren we daar tegen ?

Dan ben ik mild geworden op mijn oude dag ; ik zou NU zeggen ; héél gezond ; vol vitamine C
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oke laatste dan...want als ik een ban krijg dan moeten jullie wel protesteren hoor! Dat eis ik dan.

Nou ja in het wit posten lukt me dus niet...dan maar weggehaald.
Int had zichzelf opgegeven voor een schrijfwedstrijd via Viva. Schreef een prachtig blog en maakte goede kans om te winnen. En toen kwam men erachter dat het Int was en dat hij Angel was en dat kon voor velen niet door de beugel. Dat het wellicht niet verstandig was van hem om mee te doen ivm regels en dergelijke, was iets waar hij niet over nagedacht had. Dat hij tot aan zijn hielen werd afgefikt vond ik pijnlijk. Maar volgens mij speelde er toen nog een paar dingen waarover ik me niet kan uitlaten omdat ik ze niet weet. Kort daarna verdween hij en hadden we een onbekende nieuwe Angel.
DTEEZ!
Nou, als dat zich bekende nederlander noemt, dan ben ik het ook!
quote:IvyRosa schreef op 15 juni 2009 @ 21:20:

[...]

In mijn geval was het niet alleen zijn uiterlijk hoor

En inderdaad meerdere forummers, oa mijn Zoon en de dochters van een vriend van me. Toen dat topic eenmaal liep meldden zich meerdere dames die nare ervaringen hadden met deze man.Joh! Een tijd geleden, zeker al zo´n twee jaar heb ik hem eens toegevoegd aan mijn MSN (waarom weet ik niet meer). Een korte tijd met hem gemsnt totdat hij ging vragen om mijn foto. Nu ben ik erg gesteld op mijn anonimiteit, dus dat deed ik niet. Hij bleef er maar om doorvragen en toen kwam ik er ook pas achter dat hij inderdaad een hij ipv een zij wat ik eerst dacht. Ik heb hem geblokkeerd en dat was dat. Zo te horen ben ik er nog genadig van af gekomen
quote:Banba schreef op 15 juni 2009 @ 23:37:

[...]

Wat is er eigenlijk met Int gebeurd? Nadat hij een tijdje engel is geweest, heb ik hem nooit meer gezien...Int is op verzoek op non-actief gezet, zoals je ook aan zijn profiel kunt zien
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:42:

Int had zichzelf opgegeven voor een schrijfwedstrijd via Viva. Schreef een prachtig blog en maakte goede kans om te winnen. En toen kwam men erachter dat het Int was en dat hij Angel was en dat kon voor velen niet door de beugel. Dat het wellicht niet verstandig was van hem om mee te doen ivm regels en dergelijke, was iets waar hij niet over nagedacht had. Dat hij tot aan zijn hielen werd afgefikt vond ik pijnlijk. Maar volgens mij speelde er toen nog een paar dingen waarover ik me niet kan uitlaten omdat ik ze niet weet. Kort daarna verdween hij en hadden we een onbekende nieuwe Angel.Bedankt voor de toelichting Djoels. Jammer wel, ik vond het een leuke forummer (en angel).
The time is now
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:41:

[...]

Waren we daar tegen ?

Dan ben ik mild geworden op mijn oude dag ; ik zou NU zeggen ; héél gezond ; vol vitamine C We waren er niet tegen het zag er alleen ontzettend komisch uit.
Ik lees toch al een tijd mee, maar ik mis ook wel een hoop zeg! fijn dat me heel veel dingen duidelijk worden nu.
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:42:

Int had zichzelf opgegeven voor een schrijfwedstrijd via Viva. Schreef een prachtig blog en maakte goede kans om te winnen. En toen kwam men erachter dat het Int was en dat hij Angel was en dat kon voor velen niet door de beugel. Dat het wellicht niet verstandig was van hem om mee te doen ivm regels en dergelijke, was iets waar hij niet over nagedacht had. Dat hij tot aan zijn hielen werd afgefikt vond ik pijnlijk. Maar volgens mij speelde er toen nog een paar dingen waarover ik me niet kan uitlaten omdat ik ze niet weet. Kort daarna verdween hij en hadden we een onbekende nieuwe Angel.

Ja, die wedstrijd viel ongeveer samen met de ontmaskering van de angels. Int postte mee op het topic dat over de wedstrijd liep, en linkte naar zin eigen inzending,. 1 + 1 + 1 = 3.

Heb me er heeeel schuldig over gevoeld, want ik begon er over, en helemaal niet omdat ik vind dat het niet kon. Maar hij heeft me een bericht gestuurd dat er meer speelde, weet verder ook niet hoe en wat.
Ohhhh..ik wil blijven meelezen....maar goed bedje roept.

Tot morgen allen :-) En sweet dreams!
Ja, Spinoza was leuk. Hij had een bloedhekel aan honden en kon daar toendertijd ook een zeer vermakelijk topic over vullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven