Viva Zomer Doeboeeeeeeek!!!!

20-06-2008 21:01 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, hebben jullie al een zomerdoeboek? Helemaal te wijs joh!

Knip en plak naar hartelust allemaal plaatjes en fotoos van al je vrienden erin!!

Print je hele hyves uit en plak dat ook erin!!

Yeahhhhhhhhhh!!
quote:Vinyl schreef op 20 juni 2008 @ 21:41:

[...]

Oh ja.....

ik vind een ritje op de waterfiets een veeeeel leuker kado! Wil je dat voor je verjaardag? Dan vraag ik jou hetzelfde

Enne... moet jij niet héél andere dingen doen nu?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 20 juni 2008 @ 21:35:

Ik had het Tina Vakantie Doe Boek. Toen ik 11 was........ik ook!!!! en daarvoor die van de donald duck
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Omg,verry,die heeft erwtensoep gehad
getver VC!
quote:mormeltje schreef op 20 juni 2008 @ 21:38:

[...]

Echt wel,of had je cindy,s?

Dan deed ik ze helemaal een proces aan,die dingen waren nep!

Ik had zélfs geen Sindy's, ik had Fleurs ................

En óók geen Monchhichi-aapje. Ik geloof dat het tijd wordt voor een rebirthing-sessie ofzo.

quote:Tientje79 schreef op 20 juni 2008 @ 21:44:

[...]

ik vind een ritje op de waterfiets een veeeeel leuker kado! Wil je dat voor je verjaardag? Dan vraag ik jou hetzelfde

Enne... moet jij niet héél andere dingen doen nu?

Das waar, gaan we dan voor onze verjaardagen naar A'dam?

En ja, ik ging hangen he?
quote:Tientje79 schreef op 20 juni 2008 @ 21:37:

[...]

Nou die kreeg ik dan weer wel: tweedehands van mijn nichtjes. Maar chouchou aapjes, néé die kreeg Tientje niet. Zou het zin hebben om onze ouders collectief voor het gerecht te slepen? :-)chouchou aapjes? Die ken ik niet, wel monchichi aapjes
Ik had ook niet zo'n aapje, maar het was wel mijn grote hartewens.

Laatst was ik met mijn kinderen in de speelgoedwinkel, zag ik daar die aapjes! gewoon 25 jaar na dato!

Kinderen vonden er geen fuck aan maar ik speelde serieus twee seconden met de gedachte er een voor mezelf een te kopen. Gewoon, als compensatie.

Tot ik de prijs zag, 25 euro ofzo! Ja doei!

Dus als ik nostalgie wil ga ik wel weer even lekker plakken en puzzelen in mijn Viva Doeboek!! Kost niks en man oh man wat een plezier.

(heeft nu iemand echt zo'n boek, kan me op zich voorstellen dat je dat niet durft te vertellen maar maak er dan even een andere nickname voor aan ofzo?! en laat bijvoorbeeld weten hoeveel uur je er plezier van hebt!)
quote:rosanna08 schreef op 20 juni 2008 @ 21:50:

[...]

chouchou aapjes? Die ken ik niet, wel monchichi aapjesJa eh.. de jaren gaan nu tellen hoor, geheugen is ook niet meer zó goed! Fijn dat mijn forumvrienden me even op het foutje in mijn geheugen wijzen
quote:jemamem schreef op 20 juni 2008 @ 21:55:

Laatst was ik met mijn kinderen in de speelgoedwinkel, zag ik daar die aapjes! gewoon 25 jaar na dato!

Kinderen vonden er geen fuck aan maar ik speelde serieus twee seconden met de gedachte er een voor mezelf een te kopen. Gewoon, als compensatie.

Tot ik de prijs zag, 25 euro ofzo! Ja doei!

Dus als ik nostalgie wil ga ik wel weer even lekker plakken en puzzelen in mijn Viva Doeboek!! Kost niks en man oh man wat een plezier.

(heeft nu iemand echt zo'n boek, kan me op zich voorstellen dat je dat niet durft te vertellen maar maak er dan even een andere nickname voor aan ofzo?! en laat bijvoorbeeld weten hoeveel uur je er plezier van hebt!)uhm, ik heb er nog 2 en die heb ik ook op mijn eettafel staan quote:Tientje79 schreef op 20 juni 2008 @ 21:57:

[...]

Ja eh.. de jaren gaan nu tellen hoor, geheugen is ook niet meer zó goed! Fijn dat mijn forumvrienden me even op het foutje in mijn geheugen wijzen graag gedaan
quote:jemamem schreef op 20 juni 2008 @ 21:55:

Tot ik de prijs zag, 25 euro ofzo! Ja doei! Dus als ik nostalgie wil ga ik wel weer even lekker plakken en puzzelen in mijn Viva Doeboek!! Kost niks en man oh man wat een plezier.

(heeft nu iemand echt zo'n boek, kan me op zich voorstellen dat je dat niet durft te vertellen maar maak er dan even een andere nickname voor aan ofzo?! en laat bijvoorbeeld weten hoeveel uur je er plezier van hebt!)

Kijk, en met zo'n prijs krijgen we eigenlijk wel weer begrip voor onze ouders.

Nu weet ik echt zeker dat ik buiten de doelgroep-leeftijd val.

lolapaloeza wijzigde dit bericht op 20-06-2008 22:40
Reden: spatie
% gewijzigd
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hmmm krijg je er ook eentje bij je viva-abo??

Dan kan ik morgen misschien meepraten.

Ga em iig niet kopen in de winkel..

(trouwens wel deze week de linda gekocht..want zaten slippers bij....dat vind ik dan weer wel erg leuk)
quote:moppetoet schreef op 20 juni 2008 @ 21:48:

[...]

Ik had zélfs geen Sindy's, ik had Fleurs ................

Fleurs waren juist veueuel mooier!

Ik wilde nooit van die skinny Barbies met opgepompte tieten hebben.
Ik had juist een k*t fleur en wilde graag barbie...die had tenminste een huis en stal en koets en huis en niet-te-vergeten: Ken
Die had Fleur ook. Een huis, meubels, een paard en alles.

En mijn Fleurs hadden gewoon Action Man, véél stoerder dan die nichterige ken
Heb mn Fleur weleens op een my-little-pony proberen te zetten...maar zag er toch niet echt leuk uit Action Man was ook een maatje te klein...
Haha, ja, ik geloof dat Action Man wel een beetje schriel bij Fleur afstak inderdaad.

Ik zit nu een site te bekijken over Fleur. Nostalgisch.
zit me nu af te vragen waarom fleur wegmoest tijdens de verhuizing vorig jaar....snik. Maar outfits zijn wel een stuk zediger dan barbie en sandy kleertjes...
Ik zag dat het Zomerdoeboek maar 2,50 kost! Als ik volgende week in den lande ben, dan ga ik het gelijk aanschaffen hoor.

Lekker aankleedpoppen doen. Yesssssss.
quote:Tientje79 schreef op 20 juni 2008 @ 21:26:

voor hen die geen idee hebben:

http://www.viva.nl/2008/06/20/viva-zomer-doe-boek//

Ohw mijn god, het bestaat echt!! Ik dacht dat jullie maar een beetje aan het ouwehoeren waren.....

What were they thinking....??
Ik heppum - ik heppum- ik heppum!!!

Yeah! Fröbelen net als vroeger met m'n Bobo- en later Tina Doeboek.

Ik laat me meeslepen door mn 2e jeugd en ga Viva-Zomer-Doe-Boeken! En ik denk er over om de Barbies weer van zolder te halen
Ik vind dit ook een kinderachtig initiatief van Viva.

Ik heb m'n eigen boek waar ik dingen in plak.

En nee, geen kinderachtige dingen.
Ik heb nu een dilemma.........ga ik hem bewaren voor de vakantie, als ik me voor mijn caravan zit te vervelen zonder internet? Of ga ik er vast gretig aan beginnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven