Voor een triviant....
woensdag 23 december 2009 om 22:48
quote:stratego schreef op 23 december 2009 @ 22:45:
Wat is de hoogste prijs ooit betaald voor een Stradivarius?
De hoogste prijs ooit betaald voor een viool van Stradivarius (genaamd The Hammer) op een veiling was $3,5 miljoen in 2006 bij Christie's in New York.
(bron: wikipedia)
Ik dacht zelf iets van een half miljoen euro's... Ik zie dat ik nog even door moet sparen. Misschien kan ik vast beginnen met het verkopen van mijn Spaanse gitaar?
Wat is de hoogste prijs ooit betaald voor een Stradivarius?
De hoogste prijs ooit betaald voor een viool van Stradivarius (genaamd The Hammer) op een veiling was $3,5 miljoen in 2006 bij Christie's in New York.
(bron: wikipedia)
Ik dacht zelf iets van een half miljoen euro's... Ik zie dat ik nog even door moet sparen. Misschien kan ik vast beginnen met het verkopen van mijn Spaanse gitaar?
woensdag 23 december 2009 om 22:50
quote:Helianthus2106 schreef op 23 december 2009 @ 22:48:
[...]
Ik dacht zelf iets van een half miljoen euro's... Ik zie dat ik nog even door moet sparen. Misschien kan ik vast beginnen met het verkopen van mijn Spaanse gitaar?Of je zet op die gitaar zo'n kinstukje, haalt er twee snaren af en als je een beetje lange armen hebt..... Een kniesoor die het verschil ziet
[...]
Ik dacht zelf iets van een half miljoen euro's... Ik zie dat ik nog even door moet sparen. Misschien kan ik vast beginnen met het verkopen van mijn Spaanse gitaar?Of je zet op die gitaar zo'n kinstukje, haalt er twee snaren af en als je een beetje lange armen hebt..... Een kniesoor die het verschil ziet
woensdag 23 december 2009 om 22:51
woensdag 23 december 2009 om 23:02
quote:Helianthus2106 schreef op 23 december 2009 @ 22:50:
Welke dieren speelden een belangrijke rol in de film Dune?
Dune is een boek Een serie boeken.
Zandwormen toch? Nooit gelezen, film niet gezien maar je hoort soms eens wat
Welke dieren speelden een belangrijke rol in de film Dune?
Dune is een boek Een serie boeken.
Zandwormen toch? Nooit gelezen, film niet gezien maar je hoort soms eens wat
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 23 december 2009 om 23:06