Voor MissChicken
donderdag 22 oktober 2009 om 10:27

donderdag 22 oktober 2009 om 10:33
donderdag 22 oktober 2009 om 10:40
quote:Muis66 schreef op 22 oktober 2009 @ 10:26:
Muis vind de speeltjes van Pilous wel mooi.
Ik werk in Delft op een typische 'mannenafdeling'. Kan ik weer eens wat reuring in de zaak brengen door 'leuke dingetjes' neer te zetten. Treft dat even, we krijgen een nieuw hok met zijn allen, dat moet natuurlijk even worden opgeleukt.....
Muis vind de speeltjes van Pilous wel mooi.
Ik werk in Delft op een typische 'mannenafdeling'. Kan ik weer eens wat reuring in de zaak brengen door 'leuke dingetjes' neer te zetten. Treft dat even, we krijgen een nieuw hok met zijn allen, dat moet natuurlijk even worden opgeleukt.....
donderdag 22 oktober 2009 om 14:02
Kon hem niet vinden op het internet dus heb ff een foto gemaakt van mijn fietstas
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 22 oktober 2009 om 18:55
Aah ik hou me ook aanbevolen voor DB! Ik woon in Turkije (zoals de meesten wel weten) en sindsdien heb ik echt een zwaar zwak voor kneuterige Hollandsche dingen, met name DB. In de keuken heb ik een plank waar mijn verzameling staat, mijn 'Hollandse Hoekje'X-D
Ik neem me elke keer dat ik naar NL ga voor om op een rommelmarkt leuke Oud Hollandse dingen te kopen en mee te nemen, maar elke keer zit ik al aan mijn gewichtstax (20kg).
Ooit wil ik nog zo'n koffiemaler/molen aan de muur..
Dus, mochten jullie dingen kwijt willen...
Ik neem me elke keer dat ik naar NL ga voor om op een rommelmarkt leuke Oud Hollandse dingen te kopen en mee te nemen, maar elke keer zit ik al aan mijn gewichtstax (20kg).
Ooit wil ik nog zo'n koffiemaler/molen aan de muur..
Dus, mochten jullie dingen kwijt willen...
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:05

dinsdag 27 oktober 2009 om 14:22
Hahaha ja ik had jou en je schort al bejubeld!
Nu heb ik vorig jaar alles wat met kerst te maken had mijn huis uitgeflikkerd....kerstboom, kerstballen, lampies.....hatseflats. Helemaal klaar met kerst!
Wat denk je wat ze nu bij Xenos verkopen? DELFTSBLAUWE KERSTBALLEN!!!
Net van mijn geloof gelazerd, krijg je dít!
En al googlend vind ik zelfs een piek!
Nu heb ik vorig jaar alles wat met kerst te maken had mijn huis uitgeflikkerd....kerstboom, kerstballen, lampies.....hatseflats. Helemaal klaar met kerst!
Wat denk je wat ze nu bij Xenos verkopen? DELFTSBLAUWE KERSTBALLEN!!!
Net van mijn geloof gelazerd, krijg je dít!
En al googlend vind ik zelfs een piek!