Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:stellar schreef op 22 december 2016 @ 12:36:

Nog een keer lief vragen dan zou iemand voor mij een legging willen doenIn je verleden zie ik een close relatie, een innige band met iemand. Op dit moment lijk je wat "verveeld" maar komt er iemand die je verlost van deze verveling. Voor de toekomst opletten dat je niet teveel hooi op je vork neemt, anderen kunnen je prima helpen, je hoeft het niet alleen te doen.
quote:Haper schreef op 22 december 2016 @ 13:22:

Tomcat of Cateau? Ik zou graag willen weten of te zien is of ons huis snel verkocht zal worden?

Het huis heeft denkik een hoop betekend voor je en daar zit misschien een dingetje.

Volgens mij kan het vrij snel gaan mits je niet teveel nostalische waarde laat meespelen en het huis voor een redelijke prijs verkoopt.

Mogelijk dat de prjs iets lager uitvalt dan je initieel hoopte/dacht, maar onredelijk is het niet.
quote:teletubbie1234 schreef op 22 december 2016 @ 13:24:

Kom maar op!!Je hebt in het verleden succesen geboekt en bent nu bezig om je vaardigheden te demonstreren. Er komt een periode aan waarin je ook gaat terugkijken en misschien bepaalde zaken uit je verleden gaat missen en terug gaat halen in je leven.
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:21:

[...]

Nee hoor, ik heb eerst hier beantwoord en was daarna met de PB's bezig..misschien wel goed om nu hier weer wat op te pakken, even kijken waar ik gebleven was Ik wacht weer rustig af dan. Ik had het ergens 22 december gevraagd, dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd
be free
quote:miekemv schreef op 22 december 2016 @ 13:24:

Of een jaarlegging 2017

Een jaarlegging is veel werk, maar ik zal je een jaarkaart geven

wow.. krachtige kaart.

2017 is voor jou een jaar van veel energie, inspiratie, kansen om je wensen en dromen voor een goed deel waar te maken, een uistekend jaar voor een nieuw begin ook.
quote:Bloempje1979 schreef op 22 december 2016 @ 15:26:

Lieve tomcat,

Zou je voor mij een kaart willen leggen? Ik ben op zoek naar meer duidelijkheid in mijn leven. Of ik de juiste beslissing heb gemaakt. Alvast heel erg bedankt!

De kaarten geven aan dat je lang hebt getwijfeld, dat de beslissing een beetje neerkwam op lef hebben om de gok te maken. De beslissing zelf wordt als meer dan goed weergegeven, je gaat daar lange tijd profijt van hebben.

Als gevolg van je keuze wordt aangegeven dat je zal moeten samenwerken met anderen voor het beste resultaat, zoek wel je rol in die samenwerking, werk je mee of geef je leiding aan de groep? pak de rol die bij je past
quote:-Isabella- schreef op 22 december 2016 @ 15:32:

Ik wil ook een legging van iemand, mag het? Graag een algemene legging, ik heb geen specifieke vragen.

(wat leuk dit, er is wel vaker een legging voor mij gedaan en dat klopte altijd, ik hou ervan )Jij zat ook in PB geloof ik?
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:47:

[...]

Jij zat ook in PB geloof ik?Nee hoor, alleen hier gevraagd.
quote:Ceylon schreef op 22 december 2016 @ 15:37:

Wat leuk!! Mag ik ook??

Ik heb wel 100 vragen maar ik weet niet zeker of ik de antwoorden wel wil weten . Dus doe maar algemeen voor 2017. Doe man en dochter maar meteen mee

(Is dat echt alles wat je moet weten???)

ik doe 4 jaarkaarten voor jullie

jij hebt de keuze in 2017, kies wat bij je past dan loopt het als vanzelf allemaal goed

Je man gaat in 2017 vruchten plukken van zaken waar hji energie in heeft gestopt, de opbrengst zal boven verwachting zijn

Je dochter heeft dezelfde kaart die ik net bij iemand als jaarkaart trok..veel energie en inspiratie

En voor het gezin staat er mogelijk een nieuw avontuur op stapel, van nieuwe baan tot nieuw huis..er gaat iets gebeuren.
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 december 2016 @ 15:37:

Leuk topic! Wil iemand voor mij wat opbeurende kaarten leggen? Alvast dank!Je zit een beetje in een verdedigende positie lijkt het, nou het verdedigen gaat lukken en je zal in de toekomst gaan nadenken over een nieuw pad, een soort keerpunt in je leven ga je bereiken.
quote:md0110 schreef op 22 december 2016 @ 15:48:

TO of Cateautje: ik wacht al sinds gisteren. Ik ben zo nieuwsgierugggg

Please, als één van jullie tijd / zin heeft?je zat in de pb's ook geloof ik?
Dankjewel tomcat!
quote:Ttass30 schreef op 22 december 2016 @ 16:08:

Mag ik ook nog ik heb het al 3x in dit topic gevraagd.Dan ben je misschien nu dubbel want alles voor hier is al beantwoord
quote:SaveAngie schreef op 22 december 2016 @ 17:47:

[...]

*kuch*Nog geen antwoord gekregen?
quote:celine2906 schreef op 22 december 2016 @ 18:13:

Cateau of TO zeggen de kaarten iets over een Indisch persoon in mijn omgeving?

Ben zo benieuwd naar jullie antwoord.

Edit.: Ik zie dat TO morgen weer terug is.mijn kaarten zien geen afkomst, gelukkig maar
quote:mommy2014 schreef op 22 december 2016 @ 19:00:

Ben ik al voorbij gekomen? Ik sta op pagina 6. Wilt iemand anders mij nog doen?

Dat is een beetje een rare/grappige vraag zo Wil iemand mij nog doen :D

nog geen antwoord gehad?
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:54:

[...]

Dan ben je misschien nu dubbel want alles voor hier is al beantwoord Niet, je hebt mij overgeslagen. Ik zat niet in de pb's. Ah toe....
quote:-catnip schreef op 22 december 2016 @ 19:50:

Oh potver, wat heb ik weer van alles gemist. Mag ik ook? Gewoon algemeen is prima.Zat jij niet i PB ook ?
Nou ik ben bij de sectie van Fee aangekomen dus ik vind het mooi, ik nog even PB's doen en daarna begin ik hier wel vanaf de achterkant
quote:-Isabella- schreef op 24 december 2016 @ 15:57:

[...]

Niet, je hebt mij overgeslagen. Ik zat niet in de pb's. Ah toe....Je lijkt een grote transformatie te hebben gemaakt en bent nu bezig et een lange termijn "project" in de toekomst ligt een beloning op je te wachten, die komt eraan
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:53:

[...]

Je zit een beetje in een verdedigende positie lijkt het, nou het verdedigen gaat lukken en je zal in de toekomst gaan nadenken over een nieuw pad, een soort keerpunt in je leven ga je bereiken.Dankjewel, maar die verdedigende positie herken ik niet?
Heel graag!11
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 16:00:

[...]

Je lijkt een grote transformatie te hebben gemaakt en bent nu bezig et een lange termijn "project" in de toekomst ligt een beloning op je te wachten, die komt eraanDe transformatie klopt zeker, het project zat nog in de planning. Klopt wel dus. Nu nog afwachten wat de beloning is. Dank je!
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:31:

[...]

Je vraagt het wat cryptisch, maar volgens de kaarten is dit niet degene waar je op wachtte maar wel iemand die je veel brengt.

Vraag die ik erbij heb is of ik het niet te letterlijk opvat..je weet toch nooit wat je precies nodig hebt ;)

Klopt, hij voldoet niet aan mijn ideaalbeeld

Toch maar voorzichtig een kans geven dan.

Bedankt.
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven