Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:felice71 schreef op 04 januari 2017 @ 19:22:

Tomcat, je hebt al eerder kaarten voor me gelegd..maar kan je misschien zien of weggaan de juiste keuze voor me is?

Nee, dit soort zaken dat is niet te voorspellen, je zal zelf je keuzes moeten maken in het leven.

Ik heb in plaats daarvan gekeken naar de keuze die je moet maken.

De kaarten geven aan dat je niet overhaast moet beslissen, niet direct iets nieuws wilen doen, zorgvuldig analysreen wat de situatie is zonder daarbij direct aan een oplossing te denken. Bedenk wat de paden zijn, hoe het je vergaat ook in praktische zin als je blijft of weggaat.

De kans bestaat dat er nog een nieuwe factor komt in je vraagstuk, deze kaart betekend vaak goed nieuws in reactie op een actie van jezelf, eenpstief antwoord, een kaart die goed nieuws aankondigd met als enige waarschuwing dat je moet oppassen niet te kiezen voor korte termijn, overdenk de lange termijn.

Je kan je het beste richten op je eigen verstand en intuitie, de kaarten geven aan dat je wijs en intuitief genoeg bent om de juiste keuzes te maken en genoeg doorzettingsvermogen hebt om de zaken tot een goed einde te brengen.
En nu ben ik even een paar dagen uit de lucht, zie openingspost
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 januari 2017 @ 14:03:

[...]

Jij zelf lijkt op een keerpunt te komen, je bent een beetje klaar op je huidige pad en lijkt een nieuw pad te overwegen.

Gezin lijkt nu om zelvertrouwen te vragen, misschien moet je even je trots inslikken voor een groter goed, een compromis vinden waarin iedereen een beetje krijgt wat hij/zij wil.

In de verdere toekomst wordt aangegeven dat het je goed zal afgaan om met veranderende situaties om te gaan

Werk geeft aan dat je voor iets of iemand zorgt, voorkomt dat er problemen komen, in de verdere toekomst ga je verschillende ideeen vermengen of mensen met elkaar laten samenwerken om samen een beter resultaat te behalen, jij zal daarbij de verbindende factor zijn in diplomatieke of organiserende zin.

Wat een uitgebreide reactie! Qua werk zit je in de juiste richting. Ben benieuwd wanneer de 'verdere toekomst' er is.

De rest kan ik nog niet helemaal plaatsen. Op zich wel wat betreft dat zelfvertrouwen want heb een tijdje minder goed in mijn vel gezeten, maar de manier waarop je het omschrijft lijkt het te duiden op iets anders. Dat keerpunt, ik ben erg benieuwd waar dat over zal gaan. Kan zo niets bedenken. Die veranderende situatie; ik hoop dat het een langverwachte zwangerschap is. Maar goed, we wachten af.

In ieder geval super bedankt!

Nog wel een nieuwsgierig vraagje; je legt kaarten en interpreteert die kaarten die je trekt in de eventuele gegeven context naar eigen inzicht? Of volg je bepaalde vastgestelde regels?
.
Ik moet goed nadenken over wat je schrijft...denk wel dat ik je begrijp.

Ik zit in zo'n lastige situatie...kan alles gebruiken om het op een rijtje te krijgen. Dank je wel en geniet van je dagen weg!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik vis altijd naast het net. Boehoe!
Ik ook, in beide topics, is het een teken?

Zou je willen kijken of ondernemer worden voor mij een goed idee is?
quote:tomcat schreef op 04 januari 2017 @ 19:19:

[...]

[...]

Ach sorry, smarties als hersens dankjewel!! Hoop geen verkeerde juridische dingen
There are three ways to do it: the right way, the wrong way and the Janeway.
Hallo Tomcat,

kun je voor mij een algemene legging doen? Alvast bedankt !
Enjoy the little things in life
quote:nicolaatje schreef op 04 januari 2017 @ 14:48:

Kun je zien wat 2017 gaat brengen?Er komt goed nieuws op carierregebied aan
Hi T

Had je de mijne gezien ?
quote:Versnellingsbak schreef op 04 januari 2017 @ 15:10:

Hoi

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden.

Laat maar horen (algemene vraag dus).

Alvast dank.Er komt een einde aan de moeilijke tijden, misschien is dat net gebeurt, misschien binnenkort. In de toekomst wacht een grote verandering in je leven, een overgang, ontwikkeling naar een andere leven.
quote:Cherke schreef op 04 januari 2017 @ 15:14:

Hoop dat ik dit nog mag vragen maar ik kan alle inzichten goed gebruiken. Ik ben heel benieuwd wat je voor mij op gebied van gezondheid en liefde ziet. Als er andere voorrang hebben blijf ik geduldig wachten hoor

Geniet van je weekendje weg!

Op dit moment lijk je blind vertrouwen te moeten hebben dat je alles geod doet, dat doe je wel maar daar twijfel je zelf aan?

Op gezondheidsgebied komt er misschien een nieuw idee of nieuw pad, iets wat dooracht is en wat nu gaat beginnen.

Op liefdesgebied iets van vooruitgang, problemen achter je laten, misschien een relatie die niet helemaal bracht wat je hoopte maar nu ben je onderweg naar betere tijden.
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 14:38:

[...]

Er komt een einde aan de moeilijke tijden, misschien is dat net gebeurt, misschien binnenkort. In de toekomst wacht een grote verandering in je leven, een overgang, ontwikkeling naar een andere leven.

Dat zou mooi zijn.

Dank je.
quote:Lucky_Birdie schreef op 04 januari 2017 @ 15:16:

Zit ik op het juiste pad qua relaties?

Je mag jezelf wat meer laten zien, het heft in eigen handen nemen, het lijkt alsof anderen je zie als iemand die steun en toeverlaat is maar daardoor misschien minder as romantische partner.

Je hoeft niet meer te wachten, jouw tijd is nu.
quote:Cadance schreef op 04 januari 2017 @ 16:14:

Ja leuk! Wil je voor mij een algemene legging doen?In het verleden met succes voor jezelf opgekomen, op dit moment een soort van compromis gesloten, een staat waarin beiden iets hebben moeten toegeven om er beiden beter van te worden. In de toekomst ligt waardering, applaus, beloning voor je inzet, kan afstuderen zijn, opleiding afronden, promotie, erkenning, deze kaart kan ook een zwangerschap zijn als dat actueel is in je leven.
Wil je dat voor mij ook doen?
Kun je voor mij zien wat 2017 voor mij gaat betekenen?

Alvast hartelijk dank!
Hoi tomcat

Zou je voor mij ook even de kaarten kunnen leggen op werkgebied?

Moet ik blij zijn met wat ik heb of mag/ moet ik mijn ambitie uiten en hierin verdergaan?

Alvast bedankt.
Ik ben ook wel benieuwd naar een algemene legging
quote:lientje69 schreef op 04 januari 2017 @ 16:17:

Als je weer helemaal bij bent, ben ik wel benieuwd wat er in 2017 voor mij te wachten staat.

Algemeen, maar ik ben het meest benieuwd naar het financiële plaatje.

Planning die tern uitvoering wordt gebracht en op financieel gebied samenwerken met anderen of anderen voor je laten werken om het este resultaat te halen.

Voorzichtigheid, voorbereid zijn op tegenslagen dat werkt tegen je, uitgaan van het positieve is in je voordeel in 2017
quote:gebruikersnaambestaatal1 schreef op 04 januari 2017 @ 17:39:

Hoi Tomcat,

Ergens in dit topic heb ik gevraagd om een algemene legging van 2017 als dat kan. Zou ik die nog mogen? Het is ook zo druk in dit topic, begrijp goed dat je niet alles meteen kan doen. Ik ben echt benieuwd.INtussen wel al gelegd toch? of vergis ik me daar?
quote:Awina schreef op 04 januari 2017 @ 18:58:

Hoi Tomcat, zou je mij kunnen vertellen of ik zwanger mag worden in 2017 en hoe het me zal vergaan met mijn werksituatie?

Alvast bedankt! Zwangerschap zit er zeker in en op je werk lijkt het alsof je verantwoordelijk wordt voor een groep mensen.
Beste Tomcat,

Zou je voor mij een algemene legging kunnen doen?

Heel erg bedankt.
Beste tomcat voor mij mag je ook wel een algemene legging doen.

Dankjewel alvast..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven