Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:cesium24 schreef op 09 januari 2017 @ 15:32:

Beste Tomcat,

Ik ben ook erg benieuwd wat 2017 voor mij in petto heeft en dan met name qua gezondheid.Geozndheid min of meer stabiel, gaat niet veel beter of veel slechter dan logischerwijs verwacht mag worden. Er ligt wel iets van nieuws op korte termijn over je gezondheid, de complete ligging geeft aan dat je in staat bent om te gaan met wat er op je pad komt.
Alle reacties Link kopieren
-
Hoihoi, wat leuk dat je dit doet :-) Zou je voor mij eens willen kijken hoe het op sociaal/liefdesgebied gaat lopen het komende jaar? Groetjes
quote:Chica-1983 schreef op 09 januari 2017 @ 15:38:

Hi Tomcat,

Zou je voor mij willen kijken hoe het de komende tijd voor me gaat verlopen op werkgebied? Ik ben al even zoekende en nu een concrete sollicitatie lopen, dus erg benieuwd of ik daarmee op de goede weg zit.

Dank je wel alvast!Geen idee of deze sollicitatie iets oplevert maar de uitkomst is in ieder geval wel positief voor jou, als je de baan niet krijgt dan zal het op een manier zijn waar je wel van groeit, positieve energie, voor anderen zorgen uit vriendelijkheid, sterk genoeg in je schoenen staan om ook anderen te helpen..zo'n invloed
quote:Alicemorgan82 schreef op 09 januari 2017 @ 15:45:

Hoi Tomcat,

Wil je voor mij ook weer een legging doen?

Het liefst algemeen (en anders op liefdesgebied , persoonlijke ontwikkeling etc) ..

Oww dat doe je niet meer, nou doe dan maar liefde en vriendschap.

Je lijkt zelf te gaan begrijpen dat je toe bent aan een nieuw pad

In de liefde is het advies om je behoudend op te stellen, als er teleurstellingen zijn niet direct uit het velg geslagen zijn

Op vriendshapsgebied lig er de wens of mogelijkeid om te tonen wat jouw vriendschap waard is.
quote:Cateautje schreef op 09 januari 2017 @ 15:49:

Tomcat, iemand is een hele foute relatie met mij aangegaan en daar heb ik nooit op zitten wachten. Kom ik ooit nog van deze persoon af. Zou je voor mij willen kijken?

Bij voorbaat dank!

Of je ervan af komt weet ik niet, maar de kaarten geven aan dat je beter vriendelijk met de persoon om kan gaan dan dat je het zakelijk gaat benaderen.

Probeer op een vriendelijke manier uit te leggen dat het voor jou anders is, dat werkt beter dan ontlopen of afstand houden.
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 16:22:

[...]

Of je ervan af komt weet ik niet, maar de kaarten geven aan dat je beter vriendelijk met de persoon om kan gaan dan dat je het zakelijk gaat benaderen.

Probeer op een vriendelijke manier uit te leggen dat het voor jou anders is, dat werkt beter dan ontlopen of afstand houden.Dankjewel!
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 16:16:

[...]

Geen idee of deze sollicitatie iets oplevert maar de uitkomst is in ieder geval wel positief voor jou, als je de baan niet krijgt dan zal het op een manier zijn waar je wel van groeit, positieve energie, voor anderen zorgen uit vriendelijkheid, sterk genoeg in je schoenen staan om ook anderen te helpen..zo'n invloedDank je wel!!
Hoi Tomcat,

vind dit altijd intrigerend, dus zou ik het fijn vinden antwoord te krijgen op het volgende:

Moet ik mijn huidige werk blijven doen?

Wat is wijsheid.

Daarnaast..is het wel wijs een omslag daarin te maken?

Dankjewel alvast
"Well behaved women rarely make history"
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 16:01:

[...]

Materieel de zaken meer dan op orde, zakelijk succes.Dank je wel!
Beste Tomcat,

Zou je voor mij ook een legging willen doen? Ik wil graag weten of ik na een groot verlies opnieuw geluk zal vinden...
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 16:19:

[...]

Je lijkt zelf te gaan begrijpen dat je toe bent aan een nieuw pad

In de liefde is het advies om je behoudend op te stellen, als er teleurstellingen zijn niet direct uit het velg geslagen zijn

Op vriendshapsgebied lig er de wens of mogelijkeid om te tonen wat jouw vriendschap waard is.

Jee, dit klopt best wel, je bent goed! ( ik heb namelijk onlangs besloten dat ik ga kappen met initiatieven tonen ten opzichte van mannen)

Dank je wel!
Oké, ik heb ook een specifieke: gebeurt er mij ooit nog eens wat leuks in de liefde? :-)

Dank je wel!!
Dankjewel voor je antwoord Tomcat!
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 15:29:

[...]

Je gezondheid gaat volgend de kaarten wat beter dan verwacht, in de toekomst wacht je een keuze die je uiteindelijk min of meer op goed geluk moet maken, daar gaat lef voor nodig zijn om die keuze te maken.Dank je wel, Tomcat. Mag ik nog vragen of die keuze in de toekomst op mijn gezondheid slaat of bedoel je iets anders, werk wellicht? Kun je hier nog iets meer over zeggen misschien?
Hoi Tomcat, kun je zien wat 2017 mij brengt op,werkgebied? Blijf ik in mijn huidige functie? Of moet ik iets nieuws gaan doen?
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 14:49:

[...]

In het verleden met succes voor jezelf opgekomen, op dit moment een soort van compromis gesloten, een staat waarin beiden iets hebben moeten toegeven om er beiden beter van te worden. In de toekomst ligt waardering, applaus, beloning voor je inzet, kan afstuderen zijn, opleiding afronden, promotie, erkenning, deze kaart kan ook een zwangerschap zijn als dat actueel is in je leven.Oh deze had ik,nog niet gezien! Dank je tomcat!
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 14:35:

[...]

Er komt goed nieuws op carierregebied aanIk ben heel benieuwd en ook welke kant dat op zal gaan.
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 15:17:

[...]

INtussen wel al gelegd toch? of vergis ik me daar?Volgens mij niet? Ik heb geloof ik wel iemand anders voorbij zien komen met ongeveer dezelfde nickname als ik.
Dank je Tomcat!
hoi Tomcat

ik ga toch weer iets vragen. door bepaalde gesprekken die ik gevoerd heb vraag ik me af of er grote veranderingen gaan plaats vinden in 2017. denk aan samenwonen en zwangerschap ;)

wat zie jij?
aan het typen......
Goed geen algemene meer dus,dan het volgende,ga ik dit jaar van functie veranderen binnen hetzelfde bedrijf of is dat miss volg jaar aan de orde?
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 16:06:

[...]

In het verleden voorzichtig geweest met wie je toe hebt gelaten, in het heden een leuke, sociale periode met veel mensen in je omgeving, in de toekomst jezelf (verder) bekwamen in een vak of vaardigheid.

Dankjewel!

Als feedback naar jou toe, ik herken er nog niet heel veel in, maar wie weet juist omdat andere thema's me vooral nu bezighouden.

Ik denk dat ik overigens in het verleden meer toegelaten heb en in het heden juist minder toelaat qua sociale zaken.

Maar dat verder bekwamen in een vak of vaardigheid, is nog wel iets wat speelt, het is ook maar net hoe je het interpreteert denk ik

Maar leuk dat je dit doet en ik begrijp goed dat je geen algemene leggingen meer wilt doen, je hebt ook nog een privé leven waar je aan toe moet kunnen komen
Hoi Tomcat,

Zou je voor mij ook een legging willen doen? Zou graag willen weten hoe het met mijn gezondheid en de liefde zal gaan.

Alvast dank je wel
Tomcat, wat gerichte vragen:

Het pad dat ik nu ben ingeslagen qua werk, gaat dat positief uitpakken? Zowel financieel, mentaal, maar ook qua fysieke gezondheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven