Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Drackie schreef op 04 januari 2017 @ 19:24:

Ik ben heel erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren op huizengebied in 2017. We gaan morgen een heel mooi huis bezichtigen... Wordt dit ons nieuwe stekje? Of hebben we ons droomhuis toch nog niet gevonden?

Ik weet niet of het huis dat jullie hebben gezien jullie droomhuis is, het lijkt alsof het niet helemaal het plaatje is maar misschien is het goed genoeg, dat is aan jullie.

Er komt hoe dan ook snel nieuws over dit of een ander huis, en dat nieuws lijkt naar jullie nieuwe huis te leiden
quote:porcupine schreef op 04 januari 2017 @ 19:28:

Dag tomcat, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen? Of misschien kun je iets zeggen over mijn gezondheid? Alvast bedankt.Je gezondheid gaat volgend de kaarten wat beter dan verwacht, in de toekomst wacht je een keuze die je uiteindelijk min of meer op goed geluk moet maken, daar gaat lef voor nodig zijn om die keuze te maken.
Beste Tomcat,

Ik ben ook erg benieuwd wat 2017 voor mij in petto heeft en dan met name qua gezondheid.
quote:Ameliaaa schreef op 04 januari 2017 @ 19:31:

Hallo tomcat, als je tijd hebt, wil je voor mij een algemene legging doen?In het verleden in staat geweest om verschillende ideeën of mensen samen te krijgen voor een beter resultaat, in het heden aan het doorleren of ontwikkelen en in de toekomst in staat om alles wat je moet doen naar behoren uit te voeren
Hoi tomcat,

Ik wil graag ook een algemene legging. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat,

Zou je voor mij willen kijken hoe het de komende tijd voor me gaat verlopen op werkgebied? Ik ben al even zoekende en nu een concrete sollicitatie lopen, dus erg benieuwd of ik daarmee op de goede weg zit.

Dank je wel alvast!
quote:Maccaron schreef op 09 januari 2017 @ 15:34:

Hoi tomcat,

Ik wil graag ook een algemene legging. Dankjewel!Nee, zie openingspost
quote:stellar schreef op 04 januari 2017 @ 19:32:

Hi Tomcat, ik gooi mezelf ff omhoog

Zou je voor mij een algemene legging willen doen?Een samenwerking in het verleden die niet helemaal bevredigend was maar even niet anders kon, op dit moment rust, bijtanken, opladen en in de toekomst gaan zaken uit het verleden een rol spelen, zaken die je mist, of weer openieuw oppakt, waar je een tijd niet aan hebt gedacht maar wat je nu goed kan gebruiken,zoiets
Hoi Tomcat,

Wil je voor mij ook weer een legging doen?

Het liefst algemeen (en anders op liefdesgebied , persoonlijke ontwikkeling etc) ..

Oww dat doe je niet meer, nou doe dan maar liefde en vriendschap.
quote:koony schreef op 04 januari 2017 @ 19:36:

Hoi Tomcat,

Zou je voor mij een algemene legging willen doen? Alvast bedankt.In het verleden iets van een uitnodiging of vraag voor een bijeenkomst of vergadering of feest ofzo die belangrijk is geweest, in het heden lijk je et leuk te hebben met iemand, hetzij romantisch hetzij sociaal/vrinedschap en in de toekomst opletten dat ieder zijn deel geeft en neemt, de middenweg is het best voor iedereen
Hoi Tomcat,

Ik had er overheen gelezen dat je geen algemene leggingen meer doet. Excuses.

Ik zou graag willen weten hoe het met mijn gezondheid gaat in 2017 (fysiek en psychisch) en of ik een andere baan krijg.

Dank je wel alvast.
Tomcat, iemand is een hele foute relatie met mij aangegaan en daar heb ik nooit op zitten wachten. Kom ik ooit nog van deze persoon af. Zou je voor mij willen kijken?

Bij voorbaat dank!
quote:Sophiever schreef op 05 januari 2017 @ 15:32:

Zou je willen kijken of ondernemer worden voor mij een goed idee is?Ondernemer worden is vooral in het egin wel wat zwaar, er ligt een hoop werk, maar als je bi je eigen principes blijft, geen concessies aan anderen, geen compromis, dan brengt het in de verdere toekomst een stabiel inkomen en een gelukkige situatie
quote:ikke46 schreef op 09 januari 2017 @ 12:51:

Hallo Tomcat,

kun je voor mij een algemene legging doen? Alvast bedankt !In het verleden met nogal wisselende omstandigeheden te maken gehad maar die vrij makkelijk doorstaan, nu iets van een uitnodiging en in de toekomst zal je 2 werelden, ideeen of mense met elkaar weten te comineren, hetzij voor een beter resultaat hetzij door diplomatie de partijen dichter bij elkaar brengen
Wil je kijken of mijn opleiding de juiste is, maatschappelijk werk
Tel wat je hebt, niet wat je mist
Hallo Tomcat!

Ik zou graag willen weten of er iets gaat gebeuren qua liefde in 2017.

En eigenlijk vrij specifiek na mei.
She needed a hero. So that's what she became.
Lieve Tomcat,

Zou jij voor mij willen kijken of er nog een andere baan dit jaar in het vooruitzicht ligt?

Dank je wel alvast.
quote:kanelover schreef op 09 januari 2017 @ 14:52:

Wil je dat voor mij ook doen?Eenonstuimige periode waar je wel kansen hebt gekregen om er op vooruit te gaan, op dit moment empathier, rust, misschien voor iemand of jezelf zorgen op emtioneel of psychisch gebied en in de toekomt een grote verandering in je leven, een keerpunt.
quote:Manji schreef op 09 januari 2017 @ 14:52:

Kun je voor mij zien wat 2017 voor mij gaat betekenen?

Alvast hartelijk dank!Materieel de zaken meer dan op orde, zakelijk succes.
quote:tomcat schreef op 09 januari 2017 @ 15:32:

[...]

In het verleden in staat geweest om verschillende ideeën of mensen samen te krijgen voor een beter resultaat, in het heden aan het doorleren of ontwikkelen en in de toekomst in staat om alles wat je moet doen naar behoren uit te voerenDankjewel! Ik hou erg van mensen samen brengen dus ik kan er wel wat mee.
Kun je voor mij kijken of ik op het goede pad zit, qua carrière en relatie?
quote:Bellbird schreef op 09 januari 2017 @ 14:55:

Hoi tomcat

Zou je voor mij ook even de kaarten kunnen leggen op werkgebied?

Moet ik blij zijn met wat ik heb of mag/ moet ik mijn ambitie uiten en hierin verdergaan?

Alvast bedankt.

Ik weet het niet, ambitie uiten geeft aan dat er dan planmatig werken zal volgens wat op termijn wel resultaat geeft maar niet perse buitengewoon succes ofzo.

Ambitie niet uiten geeft een hechte samenwerking aan, samen met iemand of over iemand beslissen.
quote:poppie0022 schreef op 09 januari 2017 @ 14:56:

Ik ben ook wel benieuwd naar een algemene legging In het verleden voorzichtig geweest met wie je toe hebt gelaten, in het heden een leuke, sociale periode met veel mensen in je omgeving, in de toekomst jezelf (verder) bekwamen in een vak of vaardigheid.
quote:minoes5 schreef op 09 januari 2017 @ 15:20:

Beste Tomcat,

Zou je voor mij een algemene legging kunnen doen?

Heel erg bedankt.Een moeilijke beslissing in het verleden die wat lef heeft gevraagd, op goed geluk, op dit moment goed voorbereid zodat tegenslagen, als die zich voordoen, te overwinnen zijn, in het heden voor iemand zorgen, empathie, een luisterend oor.
quote:YellowDiamond schreef op 09 januari 2017 @ 15:21:

Beste tomcat voor mij mag je ook wel een algemene legging doen.

Dankjewel alvast..In het verleden van iemand advies gekregen, misschien een leraar of iemand waar je inspiratie van hebt gekregen, in het heden bezig met tonen wat je kan, en in de toekomst veel mensen om je heen in een sociale omgeving

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven