Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Zomer28 schreef op 18 april 2017 @ 05:57:

Beste Tomcat,



Zou je voor mij een kaartje kunnen leggen?

Ik heb twee vragen:

1. Ik ben al een hele tijd aan t klooien met werk (vind steeds niet de juiste plek) twijfel over opleiding. Doen of niet? Wat zeggen de kaarten?

2. Is mijn dochtertje tevreden met de zorg en opvoeding die ze krijgt? Kan ik haar extra's bieden?



Ik ben heel benieuwd



1) Werk , opleiding doen, je hoef tniet bang te zijn dat het niet lukt.



2) Je dochter is tevreden, je zorgt prima voor haar en hoeft daar niets in te veranderen, veradering werkt zelfs negatief.
quote:frambloosje schreef op 20 april 2017 @ 09:47:

Goedemorgen Tomcat,



Op dit moment zit ik erg slecht in mijn energie. Dit uit zich doordat ik voor allerlei kleine dingen bang word. Ook

hebben we het financieel wat zwaar op dit moment, dat werkt bepaald niet mee.



Wanneer voelt het leven weer wat minder zwaar en wat kan ik daar zelf aan doen?



Je energie lijkt weg te lekker omdat je meerdere belangen probeert te dienen, als je daar wat betere structuur in weet te brengen dan zou dat waarschijnlijk al wat helpen.

Probeer weg te blijven bij situaties met veel onrust, veel actie, veel onverwachte wendingen. Probeer wat dingen voor jezelf te doen, neem tijd en ruimte voor jezelf om te doen waar jij echt blij van wordt en energie van opdoet, verwen jezelf zo af en toe.

De waarschijnlijke uitkomst is dat je het wel volhoudt tot er betere tijden komen, je kan aan wat er op je bordje komt.
Ik stuur je een pb als dat mag tomcat
quote:gaultier schreef op 21 april 2017 @ 16:24:

Hoi Tomcat,

Speciaal hiervoor geregistreerd.

Mijn vriend heeft volgende week een sollicitatie gesprek. Hoe gaat dit uitpakken? Heeft hij een kans van slagen



Datgesprek is nu al geweest dus..sorry, had even andere dingen aan mijn hoofd.



Als hij in het gesprek zich zakelijk heef topgesteld, zijn behaalde successen goed heeft benoemd en niet teveel nadruk heeft gelegd op emotionele zaken dan is de kans vrij groot dat hij de baan krijgt, als hij hem echt wil tenminste.
quote:ikbenmeereentje schreef op 29 april 2017 @ 13:34:

Ik stuur je een pb als dat mag tomcatKan even duren voor je antwoord krijgt..ik loop nogal achter, ook met de PB's
Later weer meer!
quote:tomcat schreef op 29 april 2017 @ 13:38:

[...]





Kan even duren voor je antwoord krijgt..ik loop nogal achter, ook met de PB'sIk heb geduld. Vind het al super dat je dit doet.
Veel dank tomcat.

Het voelt echt als m'n moeder die een hand op m'n rug legt als we de brug opfietsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 april 2017 @ 10:27:

[...]





Je inkomen dat wordt niet heel makkelijk maar gaat wel goed..zwaar maar draagbaar zeg maar.



Met je huis is veel diplomatie nodig, voor de vergoeding moet je slim, diplomatiek te werk gaan, beide belangen meewegen en dan komt er iets goeds uit.

Voor je nieuwe huis ook goed opletten of je niet teveel of te weinig geeft en krijgt, alle waar moet naar zijn geld zijn





Wat betreft mijn inkomen heb ik inmiddels zekerheid, er verandert niets en daar ben ik blij mee.



Ik zal tzt laten weten hoe het verhuisverhaal is gelopen.



Bedankt Tomcat
Keep on, keep keepin' on....
Dank je wel Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben:

- oude, huidige en toenmalige vriendschappen;

- liefde;

- werk;

- persoonlijke als professionele ontwikkeling;

- toekomst.
quote:tomcat schreef op 29 april 2017 @ 13:37:

[...]





Datgesprek is nu al geweest dus..sorry, had even andere dingen aan mijn hoofd.



Als hij in het gesprek zich zakelijk heef topgesteld, zijn behaalde successen goed heeft benoemd en niet teveel nadruk heeft gelegd op emotionele zaken dan is de kans vrij groot dat hij de baan krijgt, als hij hem echt wil tenminste.Ik ben benieuwd! En het was inderdaad een kort zakelijk gesprek.
Dank je wel, Tomcat. Wat geweldig dat je dit doet! Ik zal in je andere topic laten weten of je legging is uitgekomen.
quote:lola2001 schreef op 21 april 2017 @ 16:42:

Hoo Tomcat,

Wat kan ik op mijn werk veranderen of thuis, zodat ik weer lekkerder in mijn vel ga zitten? Ik weet niet zo goed wat ik wil, maar wil dit wel graag weten.



IN het algemeen je minder aantrekken van adviezen, vertrouw op wat jij rechtvaargide verdeling vindt en je moet nog even geduld hebben totdat je kan tonen wat je kan.

Mensen die je emotioneel/spiritueel adviseren die kan je beter even op afstand houden en mensen die je op materieel/zakelijk advies adviseren die werken averechts.. echt op je eigen mening en oordeel afgaan op dit moment.



In de toekomst ligt mogelijk een nieuwe onderneming voor je, mogelijk dat je hiervoor moet reizen, dit zal een succesvol zijn.
quote:Liefheksje schreef op 23 april 2017 @ 14:55:

Hoi Tomcat, ik hoop voor je dat je prive omstandigheden gunstig uitpakken.



Als je er weer tijd voor hebt... zou je me iets kunnen vertellen over hoe de relatie met mijn lief zich zal ontwikkelen?



Alvast bedankt!



Ik krijg dat er in die relatie iets zit dat voor weemoed over het verleden zorgt, dat gaat mogelijk leiden tot een reis of project, dat gaat voor geluk zorgen.



Verder krijg ik in de toekomst meer zakelijke kracht..misschien dat een van jullie of julile beiden wat meer tijd en aandacht voor jullie carierre dan jullie relatie nodig hebben even?
quote:Shuri schreef op 29 april 2017 @ 10:26:

Hallo tomcat,

Zou je voor mij kaarten willen leggen?



Ik maak me zorgen op gezondheidsgebied.

En qua werk twijfel ik of ik een nieuwe kans moet oppakken.



Bij voorbaat dank





Over je gezondheid krijg ik dat er een logisch gevolg zit naar zaken uit het verleden die je los moet laten. Een beetje alsof mindere gezondheid een logisch gevolg is van iets wat je doet of hebt gedaan, laat datgene los om het beter te maken.

Pogingen om het beter te maken door dingen te leren of te oefenen gaan alleen averechts werken.



De waarschijnlijke uitkomst is wel een betere gezondheid waar je weer in harmonie komt met jezelf en je omgeving



Voor het werk valt de nieuwe kans als iets wat je waarschijnlijk wel op moet pakken, al is dat moeilijk. Met blind vertrouwen doorgaan geven de kaarten aan, je bent op de goede weg al kan je dat niet zien. Het zal leiden tot een situatie waar meerdere aan hetzelfde werken, met of tegen je, team of competitie, het is een situatie waar iedereen elkaar zal motiveren tot betere prestaties.
quote:frambloosje schreef op 29 april 2017 @ 13:47:

Veel dank tomcat.

Het voelt echt als m'n moeder die een hand op m'n rug legt als we de brug opfietsen.
quote:Renegade_30 schreef op 29 april 2017 @ 18:15:

Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben:

- oude, huidige en toenmalige vriendschappen;

- liefde;

- werk;

- persoonlijke als professionele ontwikkeling;

- toekomst.en dit vind je niet algemeen? kies er 1 of 2 uit dit lijstje aub
klaar ! en nu eerst de achterstallige PB's
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Zou je voor mij kaarten willen leggen?



Kom ik ooit de juiste partner tegen of hoe stel ik me daarvoor open?

En op het werk loopt het ook al jaren tussen rennen en stilstaan.



Alvast bedankt !
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 30 april 2017 @ 10:14:

[...]





en dit vind je niet algemeen? kies er 1 of 2 uit dit lijstje aub



Hihi, sorry. Vriendschappen en werk dan .



Edit: weer te algemeen sorry.



Vriendschap: in het verleden vriendschappen verloren door wellicht ruzie. Met toenmalige vriendin M ruzie gehad omdat ik me niet als een vriendin gedroeg omdat ik niet binnen een dag heb gereageerd en ik een lang bericht heb gestuurd met punten waarom ik me benadeeld voel door haar. Op dit moment wel uitgepraat (wel mijn initiatief), maar het leek haar niet te interesseren naar mijn gevoel. Hierdoor is de vriendengroep misschien wel uit elkaar gegaan.



Twee punten: 1. Op dit moment wel weer contact met vriendin van oude groep, C. Eigenlijk heb ik geen wat ik van haar kan verwachten. Ze liet niet veel meer horen toen ik in die tijd ruzie had met M. Pas na 2 jaar weer na een verjaardag weer contact. Ik weet niet of ik hier de moeite in moet steken.

2. Nadat de vriendingroep beetje uit elkaar is gevallen, was vriend R er best verdrietig over en hij hoopte dat de vriendengroep weer bij elkaar kwam. Hij deed zelf geen moeite voor. Hij had ooit aan mij aangegeven dat hij mij niet kwijt wilde als een vriendin, maar neemt zelf nooit het initiatief tot contact, vriendschap intact te houden en zelfs de moeite om te reageren. Ik had dit ooit aangegeven waarmee ik zat, maar hij reageerde niet. Daarna nooit meer iets gehoord. Eigenlijk zou ik me niet druk moeten maken, maar de vriendschap heeft wel iets voor mij betekent en maak ik me stiekem welnzorgennaagenzien zijn persoonlijke aard. Ook hiervan ben ik benieuwd of hier wel een toekomst in zit qua vriendschap.



Eh, hoe specifiek moet ik zijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, zou je voor mij nog eens kaarten willen leggen? Kun je kijken naar de relatie met mijn moeder? Dank je alvast!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat. Leuk dat je dit doet.

Ik ben benieuwd hoe het mij in mijn werk zal vergaan volgend jaar. Heb afgelopen jaren veel verdriet gehad en ben sinds een paar jaar een nieuwe weg/ land ingeslagen. Maar sta vaak in dubio. Veel te kiezen voor volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook een vraag stellen?



Wordt ik gelukkiger van terug gaan naar m'n ex of verder met m'n nieuwe vlam?
Hoi Tomcat, van die sollicitatie heeft hij dus niks gehoord. Nu is er dus ook de mogelijkheid om voor familie te werken in een familiezaak. Ik raad dat af maar hij ziet het wel zitten.

Ik vraag me af hoe dat dan zal uitpakken?

Bedankt weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven