Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Hoi Tomcat, ik zou graag willen weten of ik ooit beter in staat zal zijn om mijn emoties en gevoelens te reguleren. Momenteel weer veel stress en spanning door vrij 'kleine' gebeurtenissen die niet zo'n grote impact zouden moeten hebben...

Dank je wel alvast voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Wat leuk om te zien dat je dit nog steeds doet voor anderen!

Zou je voor mij kaarten willen leggen alsjeblieft? Ik ben heel benieuwd wat je kan zeggen over de relatie tussen mij en vriend en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Ben net begonnen met een nieuwe opleiding naast mijn werk en ik heb (in mijn ogen) een geweldig plan voor de toekomst op werkgebied. Ik vroeg me af of de kaarten daar misschien iets over kunnen zeggen.

Bedankt alvast!
I'm a goal digger.
quote:Relaxingatthelake schreef op 01 mei 2017 @ 10:38:

Hoi Tomcat, ik zie ineens dit topic weer en je hebt een paar maanden geleden voor mij de kaarten gelegd. Ik heb dat laatst nog eens nagelezen en het klopt perfect! Ik heb niet teruggelezen welk systeem je hanteert nu voor het kaartlezen (wie er aan de beurt is), maar mocht je nog kaarten voor me willen leggen, dan ben ik heel benieuwd wat ik over een tijdje op werkgebied ga doen. Dat is nu een grote vraag voor mij.Je stelt hem wat vaag, maar ik zie voor jou dat er binnenkort nieuws komt van "ver", dit hoeft niet perse over werk te gaan maar ikzie wel bij je werk een energie die snelle actie wil veroorzaken..misschien jijzelf misschien van buitenaf. De toekomst brengt zaken "zoals ze moeten zijn" rechtvaardig, in balans, in harmonie..vertrouw je instinct en kom op de plaats waar je hoort in het geheel.
quote:Fresiaatje schreef op 01 mei 2017 @ 11:19:

Hoi tomcat. Ik was benieuwd of de kaarten iets vertellen over of mijn tweede kind ( ben nu zwanger) een jongen of meisje gaat zijn.

Ik zie dat je zwangerschap gebaat is bij goed voor jezelf zorgen (ja open deur, maar het ligt er echt), maar niet teveel gaan luieren en rusten, fit blijven binnen de gezonde grenzen.

Jongen of meisje zie ik niet maar ik denk dat de kaarten vertellend dat je dit keer krijgt wat je nog niet hebt, ze geven eerlijke verdeling aan..dus heb je een jongetje dan wordt dit een meisje en andersom.

Veel geluk!
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2017 @ 14:53:

hallo Tomcat.

Ik heb maar één wens in mijn leven en de vraag is, komt deze uit?

lastige vraag hoor..

de kaarten geven jouw wens aan als eindelijk kunnen tonen wat je kan cq waard bent.

Om de wens te realiseren werkt het positief om je in sociale kringen te begeven, veel met mensen praten, mensen ontmoeten, het werkt negatief als je je teveel afsluit en te voorzichtig bent men nieuwe mensen toelaten.

De waarschijnlijke uitkomst is dat je zal oogsten..of daarmee je wens helemaal uitkomt weet ik niet..

Hoop dat jij het kan plaatsen
quote:ikbenmeereentje schreef op 01 mei 2017 @ 18:12:

Ik heb je nog een pb gestuurd, maar via deze weg makkelijker denk ik; wat betekent een krachtkaart?

Een krachtkaart heeft als betekenis een sterke positieve energie op een bepaald gebied.

Het heeft geen betekenis anders dan dat het je "mee zit" dat je veel energie hebt, zaken kunt bereiken, dingen goed lopen, je geluk hebt op een bepaald terrein. Niet per se buitenspprig veel, maar gewoon dat het lekker loopt op dat gebied zeg maar..zoiets.
quote:MinionX schreef op 01 mei 2017 @ 18:27:

Hoi Tomcat,

ik heb een specifieke vraag : komt het goed met mijn werk , ik moet een keuze maken , blijven of gaan.

Blijven levert een uitnodigin op om waarschijnlijk iets anders te gaan doen bij je huidge werkgever en dat levert meer op dan je er origineel van verwacht.

Gaan zorgt voor wat gedoe met juridische/contractuele afhandeling van het weggaan dan wel het nieuwe wat je op gaat pakken, op dat pad wacht iemand die je nuttige adviezen geeft in een niet-zakelijke omgeving

Goed komt het altijd, maar op welke manier is aan jou
quote:parachuutje schreef op 02 mei 2017 @ 15:39:

Hoi Tomcat,

Ik heb weer gesolliciteerd zou je kunnen kijken of dit team bij me zou passen?

Bedankt!

Echt passen weet ik niet, er kmt diplomatie bi jkijken maar als je zorgvuldig plannen maakt leveren deze een goed resultaat op.

Helpt dat?

NB..de sollictatie heeft wel aan dat je geleidelijk naar betere tijden onderweg bent.
quote:tomcat schreef op 06 mei 2017 @ 10:40:

[...]

lastige vraag hoor..

de kaarten geven jouw wens aan als eindelijk kunnen tonen wat je kan cq waard bent.

Om de wens te realiseren werkt het positief om je in sociale kringen te begeven, veel met mensen praten, mensen ontmoeten, het werkt negatief als je je teveel afsluit en te voorzichtig bent men nieuwe mensen toelaten.

De waarschijnlijke uitkomst is dat je zal oogsten..of daarmee je wens helemaal uitkomt weet ik niet..

Hoop dat jij het kan plaatsen Dankjewel!!
quote:Butterflytje schreef op 02 mei 2017 @ 15:46:

Hoi tomkat, hoe verloopt mijn liefdesleven?

Met nogal wat gedoe als ik het zo zie

Je bent nu in controle naar jouw idee en je lijkt meerdere opties te hebben, kies zorgvuldig. Je hebt zaken geleerd in het verleden maar hebt geduld nodig gehad om dit te kunnen tonen,misschien nog steeds wel.. De invloed die ervoor zorgt dat jij het idee hebt dat je minder het dan anderen dat verdwijnt maar wat er op korte termijn aan komt is misschien wel iemand die wat te serieus is van insteek..daarna komt er een ontsuimig periode, veel wendingen, veel kansen. Mensen gaan je zien als iemand die misschien wel wat teveel hooi op de vork neemt op liefdesgebied..veel dates of misschien veel geintereseerden of heimelijk meerdere opties.. je kracht ligt in hetgeen je geleerd hebt en nog steeds leert, realiseer je dat. Pas op dat je niet teveel lantefantert..ontspanning is goed maar als je iets serieus wilt zal je er zelf ook grenzen aan moeten stellen wanneer het serieus wordt..

Als waarschijnlijke uitkomst lig jij er als iemand die de kennis en ervaring heeft om tevreden in je liefdesleven te staan,
quote:Renegade_30 schreef op 03 mei 2017 @ 09:01:

[...]

Dank je wel. Erg tof dat je dit doet.

Ik wist niet in hoeverre ik specifiek moet zijn.

Ik merk wel dat als ik zelf de controle neem, dat de meeste mensen ook geneigd zijn om moeite te doen. Doen of niet doen komt me ook erg bekend voor omdat ik soms wel twijfels heb.

Ik heb wel een vraag over dat voorzichtig omgaan met mensen, dat het nadelig voor mij is. Hoogstwaarschijnlijk hebben we beiden verschillende interpretaties over. In welk opzicht werkt het nadelig voor mij? Is dat voor mijzelf of meer jegens de ander persoon.

En wat is deze waarschijnlijke toekomstige nieuwe fase waarover jij het hebt ? Ik ben namelijk wel erg nieuwsgierig nu

Voorzichti zijn als in mensen niet toelaten maar teveel op afstand houden, de kat uit de boom kijken, dat werkt nadelig voor jou als je je niet openstelt voor anderen.

De nieuwe fase zal zichzelf tonen..geduld
Beste Tomcat, zou je alsjeblieft ook voor mij kaarten willen neerleggen?

Mijn vraag is of onze kinderwens gauw in vervulling zou gaan of het gauw raak is aangezien we in een medische molen zitten en het best pittig is.

Ik hoor graag van je of je dat wilt doen.
Later meer, nu sporten
Hey Tomcat,

Ik heb nog n paar vragen voor je als dat mag. (Vraag misschien wel veel?)

Moet ik mij anders opstellen tegenover mijn rotzooiman als ik een en ander graag wat serieuzer wil krijgen, en zal hij mij ook ooit helemaal in zijn leven accepteren. (Qua familie en vrienden enzo) of blijft het aanmodderen? Ja ik weet dat je laatst zei dat de korte termijn mezelf tekort doen is en de lange termijn vruchtbaar is, maar vraag me af of ik dat kan sturen en hoe vruchtbaar vruchtbaar is. Hij doet alles met zijn hoofd en volgens mij denkt zijn hart er anders over en dat frustreert me wel een beetje.

En ik wil graag in gesprek met mijn kinderen over een aantal onderwerpen waar ik mee zit, maar weet niet of dit het juiste moment is en hoe ver ik kan of moet gaan.

Ik hoop dat jij en je kaarten meer kunnen vertellen?
Oh ik moet wel een vraag stellen natuurlijk.

Mijn vriend:

Doorgaan met huidige situatie, werken voor familie, of totaal een eigen weg inslaan? (Qua werk)

Bedankt
quote:mavis79 schreef op 03 mei 2017 @ 18:02:

Hallo tomcat. Ik zou graag willen weten of ik liefde zal vinden en of dit nog lang duurt. Terugkijkend besef ik mij dat ik het nooit heb mogen ervaren en ik ben benieuwd of al deze hindernissen en hartepijn later mogen leiden tot iets moois.Hoe snel weet ik niet maar ik zie een gelukkig huis waarin je de liefde zal leren kennen, je geluk in de liefde zal komen.
quote:Foodsandbeats schreef op 03 mei 2017 @ 18:11:

Hoi tomcat. Ik vraag me af hoe de toekomst van mijn relatie er uit zal zien. Qua kinderwens, trouwen of zie je juist iets waardoor dit helemaal geen goed idee is?

Op dit moment zie ik blind vertrouwen op je relatie en dat dat op dit moment ook goed is. In de toekomst ligt een punt waar je een knoop moet doorhakken en het verleden achter je moet laten.

Trouwen geeft een analytische planning aan, dat vat ik op als het kan maar dan moet jij er op in zetten en of dat noud e manier is..

Kinderen geeft aan dat er dan eerst een beslissing met of over een partner genomen moet worden..is je partner er aan toe? Wordt hij dat ooit?
quote:Lea32 schreef op 03 mei 2017 @ 18:44:

Hoi Tomcat, ik zou graag willen weten of ik ooit beter in staat zal zijn om mijn emoties en gevoelens te reguleren. Momenteel weer veel stress en spanning door vrij 'kleine' gebeurtenissen die niet zo'n grote impact zouden moeten hebben...

Dank je wel alvast voor je antwoord!

Het is een leerproces dat een tijd gaat duren en wonderlijk genoeg is het juist het leren en oefen zelf dat averechts lijkt te werken, Niet de symptomen proberen te bestrijden maar de oorzaak zoeken.

Volgens de kaarten is er iets in jouw verleden waar je mee om moet gaan, iets uit je vereden daar moet je klaar mee zijn voordat je verder kan.

De waarschijnlijke uitkomst is wel dat je dit gaat ontdekken, nieuwe energie om de wereld in te trekken..
quote:md0110 schreef op 03 mei 2017 @ 20:22:

Hoi Tomcat,

Wat leuk om te zien dat je dit nog steeds doet voor anderen!

Zou je voor mij kaarten willen leggen alsjeblieft? Ik ben heel benieuwd wat je kan zeggen over de relatie tussen mij en vriend en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Ben net begonnen met een nieuwe opleiding naast mijn werk en ik heb (in mijn ogen) een geweldig plan voor de toekomst op werkgebied. Ik vroeg me af of de kaarten daar misschien iets over kunnen zeggen.

Bedankt alvast!

Je relatie geeft een soort van erkenning voor hetgeen geleerd is aan en in de toekomst ligt een cyclus die compleet wordt zodat een nieuwe fase kan beginnen.

Je werk lijkt vrij stabiel onder controle, zoek steun of advies bij een senior voor je plan, dat is wat in je toekomst wordt aangegeven, iemand als adviseur die je helpt met raad en daad.

NB die adviseur heeft kennis in de hoek van Academisch, Wetenschappelijk of Medisch..mocht je die richting zoeken
quote:Sammie2636 schreef op 06 mei 2017 @ 11:00:

Beste Tomcat, zou je alsjeblieft ook voor mij kaarten willen neerleggen?

Mijn vraag is of onze kinderwens gauw in vervulling zou gaan of het gauw raak is aangezien we in een medische molen zitten en het best pittig is.

Ik hoor graag van je of je dat wilt doen.

De kaarten geven het aan als onstuimige periode en ze geven ook aan dat je dat voor lief moet nemen, nu teveel richten op huiselijk comfort, financieen, comfortabel leven, dat werkt nadelig.

Er ligt een zwangerschap die positief werkt en de uitkomst is zowel een nieuwe levensfase als het weer terugzien van iemand..een reunie, een hernieuwde kennismaking met iemand die je lang niet hebt gezien...
En nu van het weer genieten, het is echt prachtig buiten
quote:tomcat schreef op 06 mei 2017 @ 10:33:

[...]

Je stelt hem wat vaag, maar ik zie voor jou dat er binnenkort nieuws komt van "ver", dit hoeft niet perse over werk te gaan maar ikzie wel bij je werk een energie die snelle actie wil veroorzaken..misschien jijzelf misschien van buitenaf. De toekomst brengt zaken "zoals ze moeten zijn" rechtvaardig, in balans, in harmonie..vertrouw je instinct en kom op de plaats waar je hoort in het geheel.Op dit moment kan ik het nog niet invullen, maar op de een of andere manier 'klopt' het met wat ik voel. Zodra ik zie dat er invulling komt, dan geef ik je een reactie. Voor nu heel erg bedankt, echt super dat je dit doet!
quote:tomcat schreef op 06 mei 2017 @ 14:00:

[...]

Op dit moment zie ik blind vertrouwen op je relatie en dat dat op dit moment ook goed is. In de toekomst ligt een punt waar je een knoop moet doorhakken en het verleden achter je moet laten.

Trouwen geeft een analytische planning aan, dat vat ik op als het kan maar dan moet jij er op in zetten en of dat noud e manier is..

Kinderen geeft aan dat er dan eerst een beslissing met of over een partner genomen moet worden..is je partner er aan toe? Wordt hij dat ooit?

Hier moet ik over denken. Wel fijn dat mijn blinde vertrouwen goed is op mijn relatie. Ondanks sommige shit. Hij heeft nog meer een kinderwens dan ik, dus daar hoeven we niet over te beslissen. Maar zwanger worden schiet niet zo op helaas. En dat trouwen: tja, dat vinden we enerzijds onzin maar anderzijds wel fijn met kinderen.

Eens kijken of je verhaal over een tijd op zijn plek valt... Dank je wel!!
quote:tomcat schreef op 06 mei 2017 @ 10:36:

[...]

Ik zie dat je zwangerschap gebaat is bij goed voor jezelf zorgen (ja open deur, maar het ligt er echt), maar niet teveel gaan luieren en rusten, fit blijven binnen de gezonde grenzen.

Jongen of meisje zie ik niet maar ik denk dat de kaarten vertellend dat je dit keer krijgt wat je nog niet hebt, ze geven eerlijke verdeling aan..dus heb je een jongetje dan wordt dit een meisje en andersom.

Veel geluk!Hoi tomcat! Bedankt dat je tijd vrij hebt gemaakt voor mijn vraag. Misschien een open deur inderdaad dat goed voor jezelf zorgen maar ik denk dat ik het wel kan plaatsen en ter harte moet nemen! Sowieso bij een tweede vind ik het een stuk pittiger. Ik ben heeel benieuwd of het uit gaat komen. Ik heb een zoontje en zou een meisje erg leuk vinden erbij! Nog even afwachten!
Hoi katje, waneer krijg ik weer energie (zin in 'dingen')?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven