Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:dianavankrimpen schreef op 21 december 2016 @ 12:07:

[quote]prada schreef op 21 december 2016 @ 11:59:

Ik wil trouwens ook graag een legging..[/quote

De thermoleggings zijn bij de action in de aanbieding.

Ik ben erg sceptisch dus ik ben denk ik goed voor jouw eventuele clientele in de toekomst want mocht je zo goed zijn dan zal ik dat natuurlijk doorvertellen. Dus kom maar op!

Wat zie jij voor mij in de kaarten?Er is iets veranderd in je sociale of romantische leven waardoor je leven bent gaan herzien, een persoonlijke groei doormaakt, In de toekomst zal je je waarschijnlijk wat terugtrekken uit het leven zoals je dat voorheen had.
Oh, wat een leuk draadje. Ik heb ook voor jou kaarten gelegd, Tomcat.

Herken je hier misschien iets in:

Je hebt het nodig dat andere mensen je aardig vinden en bewonderen, maar toch ben je kritisch op jezelf. Hoewel je enkele persoonlijke zwakheden hebt, lukt het je doorgaans aardig om daarvoor te compenseren. Je bezit aanzienlijke ongebruikte capaciteiten die je nog niet in je eigen voordeel hebt ingezet. Aan de buitenkant lijk je gedisciplineerd en in controle over jezelf, maar van binnen ben je zorgelijk en onzeker. Soms twijfel je serieus of je het wel goed hebt gedaan, en of je wel de juiste beslissing hebt genomen. Je hebt het liefst een bepaalde hoeveelheid verandering en variatie in je leven, en wordt ontevreden als je wordt beperkt. Je schept er trots in dat je een onafhankelijke denker bent, en je gaat niet zomaar zonder bewijs af op wat anderen beweren. Toch heb je ontdekt dat het niet slim is om te open te zijn naar anderen. De ene keer ben je extravert, vriendelijk en sociaal, terwijl je de andere keer introvert, moe en gereserveerd bent. Sommige van je dromen zijn nogal onrealistisch. Zekerheid is een van de belangrijkste doelen in je leven.
Oh Roodhaar, zou je dat ook voor mij willen doen?

Bij voorbaat hartelijk dank!
quote:Philae2 schreef op 21 december 2016 @ 19:22:

Maar tomcat. Alles wat je zegt is zo vaag, dat het voor iedereen van toepassing is op een of andere manier.

Ik geloof dan ook niet in kaartleggen enz.

Ik ook niet.

En het verbaast me dat er zoveel mensen zo serieus reageren
TO of Cateau, mag ik jullie vragen wat jullie bij mij zien? Zou graag iets willen weten over een persoon met indische roots in mijn omgeving?
.
als het nog lang duurt,dan wacht ik nog ff..
To wil jij voor mij een kaartlegging doen?

Ben benieuwd hoor.

Edit To ik lees net dat je al had gereageerd!
Oh cateautje kan jij dit ook? Wil jij voor mij een legging doen?
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic, had ik hier niet verwacht
Ik wil ook wel graag een legging voor degene die tijd heeft
quote:miss_musica schreef op 21 december 2016 @ 12:18:

Ik vind het leuk! Doe mij maar zo'n legging. Ben benieuwd wat me te wachten staat! Onverwacht veranderingen, goed of slecht, die best wat impact hebben gehad hebben je gebracht naar een staat waar je min of meer vanzelf je energie in de juiste, praktische zaken steekt die nodig zijn om je leven op een prettige manier te leiden, Er komt een noodzaak om samen te werken met anderen, daarbij kan competitie een rol spelen. Een belangrijke factor dat je niet blijft hangen in zaken uit het verleden die je toch niet meer kan veranderen.
quote:dianavankrimpen schreef op 21 december 2016 @ 19:39:

Oh cateautje kan jij dit ook? Wil jij voor mij een legging doen?

Eigenlijk wil je weten of het financieel beter met je zal gaan, want je hebt grote teleurstellingen achter de rug.

Op dit moment heb je rust in je situatie omdat het leven je ondanks veel je veel huiselijkheid en gezelligheid heeft gebracht.

Ik zie een samenkomen met iemand die veel voor je zal betekenen en de kans is groot dat die samenkomst je veel goeds zal brengen, de kans is groot dat je die persoon, een gevoelsmens, al bent tegengekomen. Er is alleen één ding dat dwars ligt, je bent om bang om veel te verliezen te hebben, het maakt je onzeker en onstabiel.

Er komt vernieuwing aan en door die vernieuwing kan je het oude van je afschudden en ik zie het goede leven voor je, een leven waarin je veel kunt genieten, je moet alleen uitkijken dat je op een gegeven moment niet pedant wordt en alles als vanzelfsprekend ga beschouwen.
Ah toe wil iemand voor mij een legging doen??
quote:Kersenpitje schreef op 21 december 2016 @ 12:22:

ik heb ook wel een specifieke vraag: wat veroorzaakt die woede en onmacht in mij, en naar welke richting moet ik uitzien?

Ben benieuwd!

Je hebt in het verleden teveel werk gedaan wat je ook aan anderen kon laten en moet op dit moment maar blind vertrouwen dat het met jou ook goede komt. Pas op dat je niet teveel empathie toont, niet teveel voor anderen klaar staan als dit ten koste van jezelf gaat, let op jezelf.

Als kern van de zaak zie ik gebrek aan waardering of respect voor jou aandeel.

Anderen zien niet precies wat jij doet en wat dat betekend, misschien doe je dit bewust, misschien ook niet.

Van geluk hoef je het even niet te hebben, het lot zal eerder wat tegen je lijken dan in je voordeel, maar aan het eind van de rit sta je in je kracht. Het komt goed.
Voor het eerst in jaaaaaren... En voor Cateautje;

Je kan succes en voldoening jou kant uit voelen komen, en steun verwachten van een man in je directe omgeving wanneer het succes en de voldoening nog net buiten je bereik lijken.

Je bereikt het succes wanneer je de geboden kansen aangrijpt en vertrouwt op je intuïtie, en je niet laat leiden door angst die een onverwachte situatie je in kan boezemen.

Op de korte termijn is geduld van groot belang om te voorkomen dat je de weg naar voldoening onnodig lang maakt door het maken van overhaaste keuzes.
quote:Dormouse schreef op 21 december 2016 @ 20:00:

Voor het eerst in jaaaaaren... En voor Cateautje;

Je kan succes en voldoening jou kant uit voelen komen, en steun verwachten van een man in je directe omgeving wanneer het succes en de voldoening nog net buiten je bereik lijken.

Je bereikt het succes wanneer je de geboden kansen aangrijpt en vertrouwt op je intuïtie, en je niet laat leiden door angst die een onverwachte situatie je in kan boezemen.

Op de korte termijn is geduld van groot belang om te voorkomen dat je de weg naar voldoening onnodig lang maakt door het maken van overhaaste keuzes.Dankjewel!!
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 20:01:

[...]

Dankjewel!! Graag gedaan, hoop dat het enigszins klopt, heb ze letterlijk uit een stoffige verhuisdoos gevist door dit topic toen ik zag hoe lief en enthousiast jij kaarten ging leggen voor de ongeduldige forummers hier haha. En omdat ik je hier graag lees
quote:83angel schreef op 21 december 2016 @ 12:28:

Doe mij maar een algemene legging ik ben wel benieuwd

in jouw legging zie ik creatieviteit en nostalgie. Wonderlijk genoeg de creativiteit in je verleden en de nostalgie in de toekomst.

Je gebruikt je creativiteit om zaken uit het verleden uit te drukken op een voor jou prettige manier. en ergens in dat proces van je creativiteit inzetten voor dit doel zit je.
Oh Cateautje...jij kan dit ook, zo leuk, mag ik ook een legging aan je vragen alsjeblieft?
Keep on, keep keepin' on....
quote:Dormouse schreef op 21 december 2016 @ 20:03:

[...]

Graag gedaan, hoop dat het enigszins klopt, heb ze letterlijk uit een stoffige verhuisdoos gevist door dit topic toen ik zag hoe lief en enthousiast jij kaarten ging leggen voor de ongeduldige forummers hier haha. En omdat ik je hier graag lees Ik moet het afwachten, al zijn er twee dingen die in ieder geval wel kloppen, ik ben heel geduldig en daarom wordt het ook altijd van me gevraagd en daar krijg ik weleens een punthoofd van en ik kan ook terugschrikken van een onverwachte situatie. Daar zal ik op letten de komende tijd.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 19:51:

[...]

Eigenlijk wil je weten of het financieel beter met je zal gaan, want je hebt grote teleurstellingen achter de rug.

Op dit moment heb je rust in je situatie omdat het leven je ondanks veel je veel huiselijkheid en gezelligheid heeft gebracht.

Ik zie een samenkomen met iemand die veel voor je zal betekenen en de kans is groot dat die samenkomst je veel goeds zal brengen, de kans is groot dat je die persoon, een gevoelsmens, al bent tegengekomen. Er is alleen één ding dat dwars ligt, je bent om bang om veel te verliezen te hebben, het maakt je onzeker en onstabiel.

Er komt vernieuwing aan en door die vernieuwing kan je het oude van je afschudden en ik zie het goede leven voor je, een leven waarin je veel kunt genieten, je moet alleen uitkijken dat je op een gegeven moment niet pedant wordt en alles als vanzelfsprekend ga beschouwen.

Ik ben oprecht echt heel verbaasd. Je hebt wel wat puntjes geraakt. Ik ben laatst bij iemand geweest die beweert ook een gave te hebben en een aantal dingen wat jij beschrijft werd mij toen ook verteld.

Dank je wel!

Nog een vraagje, dat samenkomen, op welk termijn moet ik dan denken. Ik kan wel weer een portie warmte gebruiken.
quote:Dreamchild schreef op 21 december 2016 @ 12:38:

Doe mij ook maar een legging.... ben wel benieuwd wat de liefde me gaat brengen volgend jaar

Liefde zie jij als samen zijn, samen leven, elkaar sterker maken en dat komt komend jaar dik in orde, een gelukkig huis de kart die hiervoor viel is zelfs een indicatie voor huwelijk en kinderen maar dat lijkt mij wat hard van stapel..

Voor de verdere toekomst ben je in controle over je eigen leven en geluk..
Ik gun dreamchild ook een nieuwe liefde. Ik heb jouw topic gelezen. Hoop dat het goed met je gaat.
quote:Tea_bee schreef op 21 december 2016 @ 12:41:

Oh leuk, maakt me nieuwsgierig, voor mij ook graag een algemene legging. Alvast bedankt!

Zaken uit je verleden hebben je parten gespeeld maar op dit moment ben je deze aan het overwinnen.

Het zal je geluk brengen in de toekomst, de overbrugging naar dit geluk daar zit een soort Nestor, een ouder iemand die je van goede raad voorziet op je pad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven