Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Dormouse schreef op 21 december 2016 @ 20:58:

[...]

Oeps, klinkt of ik wat af moet zeggen hahahaha alhoewel- als er een les uit te leren valt is het lolletje het misschien wel waard Dankjewel!Ik hoop voor je dat je alleen maar zult genieten.
Cateautje ik heb jou ook een pb gestuurd ben wel benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Cateau, kun jij me misschien helpen met de keuze die ik heb? De voors en tegens buitelen in mijn hoofd. Ik moet voor 1 januari een keus maken.
quote:Supersas09 schreef op 21 december 2016 @ 21:06:

Cateau, kun jij me misschien helpen met de keuze die ik heb? De voors en tegens buitelen in mijn hoofd. Ik moet voor 1 januari een keus maken.

Tjonge, dit wordt een beetje eng... Denk na! Maak een rationele afweging van alle voor- en nadelen, zet ze op papier. Ga dan een nacht slapen en volg de dag erna je gevoel.

Of sla de bijbel op een willekeurige plaats open en begin te lezen. Kom je eerst een J tegen dan is het antwoord: Ja. Als het een N is dan is het antwoord: Nee.

Lijkt random? Denk je nu echt dat het met kaarten minder random is?
quote:Supersas09 schreef op 21 december 2016 @ 21:06:

Ik zie niets in de kaarten die iets met het maken van een keuze te maken hebben. Ik zie wel geestelijke vermoeidheid en die duurt al een tijdje. Ik zie dat je waarschijnlijk een gevecht te wachten staat, maar dat dat een goed einde kent in de toekomst, maar je bent bang om voor het goede en warme in je leven en vreest dat als je dat bereikt hebt dat er dan weer iets anders staat te wachten om je rust te verstoren.

Er is iemand hoteldebotel verliefd. Ik zie dat je opknapt en tot rust komt en ik zie leergierigheid.

Wat betreft het maken van een belangrijke keuze kan ik er geen chocola van maken.
Tomcat of cateautje mag ik ook een algemene legging ajb?
quote:tomcat schreef op 21 december 2016 @ 17:11:

[...]

Je twijfelt wikt en weegt over een beslissing, misschien bang om te verliezen wat je hebt opgebouwd, wat je ook beslist, je zal het goede kiezen.

Sorry, niet waar.

Waar heb jij je kaarten vandaan?

Kan je ze nog even goed schudden en opnieuw voor mij leggen?
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:tomcat schreef op 21 december 2016 @ 20:17:

Zo, dat was bladzijde 2, later weer verder Tomcat, vergeet je de pb's niet?
Cateautje, wil je kaarten voor mij leggen?

Ik ben benieuwd
Prrrr, mauw miawwwww.
Zouden jullie me alsjeblieft geen persoonlijke berichtjes meer willen sturen?

Bij voorbaat hartelijk dank!
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 21:31:

Zouden jullie me alsjeblieft geen persoonlijke berichtjes meer willen sturen?

Bij voorbaat hartelijk dank!Ik heb je niks gestuurd
Prrrr, mauw miawwwww.
Cateau zou je voor mij ook een algemene kaarten leg willen doen?
quote:Roodhaarr schreef op 21 december 2016 @ 20:46:

Goed, ik zal eerlijk zijn. Ik leg geen kaarten.

Mijn tekst komt rechtstreeks uit de test van de psycholoog Forer. Hij heeft in 1948 aangetoond dat het met een serie zinnen mogelijk is om 90% van de mensen het gevoel te geven dat het op hen slaat. Dat heet sindsdien het Forer-effect. Het is hetgene elke waarzegger/helderziende doet met zijn teksten. Het voelt herkenbaar en vertrouwd, voor vrijwel iedereen.

Forer heeft voor die tekst uit elke horoscoop 1 zin gehaald en die achter elkaar gezet. Dat lijkt dus heel erg veel op het leggen van een aantal kaarten. Het effect dat je bereikt is dat er voor elke benadering iets in lijkt te zitten. Vermoedelijk klopt dat gewoon: er zit voor elke benadering iets in. Daarom is het ook zo herkenbaar.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect

Ik herkende de tekst

Toch jammer dat ik geen lopende investeringen heb en dat Tomcat daar ook niet op in gaat
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tomcat schreef op 21 december 2016 @ 19:49:

[...]

Onverwacht veranderingen, goed of slecht, die best wat impact hebben gehad hebben je gebracht naar een staat waar je min of meer vanzelf je energie in de juiste, praktische zaken steekt die nodig zijn om je leven op een prettige manier te leiden, Er komt een noodzaak om samen te werken met anderen, daarbij kan competitie een rol spelen. Een belangrijke factor dat je niet blijft hangen in zaken uit het verleden die je toch niet meer kan veranderen.Ik kan m goed plaatsen. Dankjewel!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 21:37:

[...]

Ik herkende de tekst

Dat verbaast mij nou helemaal niks
Stuift iedereen nou ineens uit elkaar bij zoveel wijsheid? Tjonge!!!
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 22:24:

Stuift iedereen nou ineens uit elkaar bij zoveel wijsheid? Tjonge!!!Ik zit nog steeds op pb van Tomcat te wachten voor algmene legging
Ik denk dat het hem boven het hoofd is gegroeid, Miedo.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 22:30:

Ik denk dat het hem boven het hoofd is gegroeid, Miedo.
Oohh Cateautje, als je nog zin hebt, wil je dan voor mij ook een algemene kaartlegging doen?
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 20:49:

[...]

Op dit moment is er sprake van een grote teleurstelling, het is allemaal niet gebleken wat je er van had gehoopt en dat terwijl je er met zo'n goed gevoel aan bent begonnen. Op dit moment bezorgt de situatie je een staat tussen waken en slapen in en je bent bang wakker te worden en te beseffen dat het een wakende nachtmerrie blijkt te zijn.

In je omgeving zie ik een vrouw die eigenlijk alles wel voor elkaar heeft en daar ook prat op gaat en ik zie ook een ontmoeting, alleen weet ik niet of dat met deze vrouw is. Wat ik wel weet is dat je alles te boven komt en als een baas over de situatie zult regeren alsof jou niets kan gebeuren.

Komt allemaal goed voor je.Wauw cateautje. Rake dingen staan hier in, die mij ook echt raken. Dankjewel! Geeft mij weer stof tot nadenken. Heel lief van je dat je dit wilde doen.
"After all this time?" "Always."
O Cateautje wil je er ook een voor mij doen?
quote:Ameliaaa schreef op 21 december 2016 @ 15:10:

[...]

O ja. Ik wil graag wat weten over 1 ding: familie. In het bijzonder het gezin waar ik in ben geboren. Mag gewoon op het forum, hoeft niet via pb.Hee! Ik sta ook op pagina 2 hoor. Tomcat, je hebt het er maar druk mee.
Nah zeg... ik heb ook nog niks..
Cateautje, ik zou het heel erg fijn vinden als je voor mij ook zou willen kijken als je daar één dezer dagen nog een keer tijd voor en zin in hebt! Ik ben vooral heel benieuwd wat je ziet voor wat betreft mijn gezinsleven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven