Voor wie mag ik kaarten leggen

woensdag 21 december 2016 om 11:20
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd

zondag 14 mei 2017 om 15:52
Ik heb je vanochtend een antwoord gestuurd, heb je die niet? Dan gaat er iets goed mis met het forum...Vlinder1963 schreef: ↑14-05-2017 14:25Hoi Tomcat ,
Ik had jou een pb gestuurd met de vraag over een gesprek met een instantie.
Ik weet niet of je die terug kunt vinden?

dinsdag 16 mei 2017 om 17:57
Super Tomcat, bedankt weer voor de moeite.tomcat schreef: ↑14-05-2017 10:46Ik weet niet of het over werkt gaat maar bij jou ligt de invloed dat er binnenkort iets of iemand komt die een einde maakt aan een periode van ontevredenheid.
Dan over werk.
Blijven hangen gaat je meer oplveren dan je nu kan voorzien en het gaat leiden tot een frisse start (op een vrolijke manier)
Zelf weggaan leidt naar 2 adviseurs, 1 die zichzelf al bewezen heeft op zakelijk gebied en 1 uit een sociale kring die graag over werkr praat en daarbij tips geeft.
Welk pad beter is is aan jou.
Zou het eerste wat je zei misschien over de liefde kunnen gaan?

Met werk geef ik het dan nog even de tijd om te kijken wat het beste voelt.
donderdag 18 mei 2017 om 19:33
Hoi Tomcat,
Kan ik een vraag stellen voor een vriendin??
Korte situatieschets; ooit een opleiding gedaan maar niet afgemaakt, jong kinderen gekregen, die studeren nu en vriendin weet niet goed wat te doen met haar leven. Het voelt alsof ze op een kruispunt staat. Ze kan letterlijk een paar kanten op. Thuisblijven, maar dat trekt haar niet. Haar oude werk oppakken, solliciteren op hetgeen waar ze ooit die opleiding voor deed (en daarop voortborduren) of iets totaal nieuws beginnen.
Concrete vraag; welke afslag moet ze nemen?
Korte situatieschets; ooit een opleiding gedaan maar niet afgemaakt, jong kinderen gekregen, die studeren nu en vriendin weet niet goed wat te doen met haar leven. Het voelt alsof ze op een kruispunt staat. Ze kan letterlijk een paar kanten op. Thuisblijven, maar dat trekt haar niet. Haar oude werk oppakken, solliciteren op hetgeen waar ze ooit die opleiding voor deed (en daarop voortborduren) of iets totaal nieuws beginnen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 19 mei 2017 om 14:11
Hoi Tomcat
Allereerst een fijne vakantie gewenst. En misschien heb je daarna een keer tijd om kaarten te leggen voor me. Zou heel fijn zijn. Ik heb nu op zowat ieder vlak in mijn leven vragen, onzekerheden en moeilijkheden.... Maar vraag me vooral af of ik als dit huis verkocht is op een fijne plek terecht zal komen. En of dit mijn relatie goed zal doen...
Alvast dank!
Allereerst een fijne vakantie gewenst. En misschien heb je daarna een keer tijd om kaarten te leggen voor me. Zou heel fijn zijn. Ik heb nu op zowat ieder vlak in mijn leven vragen, onzekerheden en moeilijkheden.... Maar vraag me vooral af of ik als dit huis verkocht is op een fijne plek terecht zal komen. En of dit mijn relatie goed zal doen...
Alvast dank!

vrijdag 26 mei 2017 om 11:03
Ik krijg verschillende dingen, bij jou zelf ligt zowel de twijfel of je een keuze moet maken of je huidige pad moet volgen als een invloed van iets leren dat nog niet voltooid is, je bent nog aan het bekwamen en twijfelt of je dat af moet maken of een nieuw pad moet kiezen?lentezon2013 schreef: ↑14-05-2017 11:02Hoi Tomcat,
Ik heb een sterke kinderwens en tevens een (nu nog milde) eetstoornis. Ik heb altijd gezegd dat ik eerst de eetstoornis volledig onder controle wil hebben voor ik aan kinderen begin. Er is momenteel nogal wat onrust (mogelijke verhuizing, nog geen vast contract, eetstoornis nog niet volledig onder controle), maar ook die sterke kinderwens. Wat is wijsheid?
Je kinderwens ligt er als nieuw pad maar wel een pad waar veel werk-invloed aan hangt, kan het zijn dat je nu eigenlijk diep van binnen liever eerst nog iets op je werk op orde hebt ?
Het werkt in je voordeel om eerlijk tegen jezelf te zijn, bekijk je situatie zo objectief mogelijk een oordeel eerlijk over hoe je het beste verder kan. Teveel richten op een gelukkig welvarend huis is op dit moment in je nadeel.
De waarschijnlijke uitkomst die ik krijg is dat je ondanks wat moeilijkheden in staat bent om uit te voeren wat je kiest, tegen de verwachting in voltooi je het, eventuele weerstand of problemen weet je te overwinnen.
Veel geluk!

vrijdag 26 mei 2017 om 11:07
Thuisblijven: Een keuze met of over een partner gevolgd door het vermengen van verschillende invloeden of werelden..Ceylon schreef: ↑18-05-2017 19:33Hoi Tomcat,
Oude werk: Totaal in controle en harmonie met haar omgeving maar in de toekomst liggen verborgen zaken of zaken die net even anders zijn dan gedacht
Totaal nieuw: Energie, avontuur, spannende nieuwe fase gevolgd door de start van een (misschien letterlijke) reis die veel zal opleveren.
Welke van de drie ze moet nemen is aan haar, dit zijn de invloeden die ik er op zie

vrijdag 26 mei 2017 om 11:10
Op dit moment is het goed voor je als je wat rust kan nemen, misschien een korte vakantie, de tijd is daar nu gunstig voor.fluffybunny schreef: ↑19-05-2017 14:11Hoi Tomcat
Alvast dank!
Je huis heeft een invloed van het zorgen voor anderen, als het verkocht is komt er wat meer evenwicht en krijgt iedereen zijn deel, voor elkaar zorgen in plaats van 1 die voor de ander zorgt.
Je relatie heeft nu onterechte angsten als invloed, er komen contractuele of juridische zaken aan en die leiden tot het geleidelijk achter je laten van moeilijke tijden

vrijdag 26 mei 2017 om 11:14
Heb ik niet al eerder advies aan je gegeven over huizen en wat het zou brengen? Dat is nog steeds van kracht denk ik hoor..Biepmiep68 schreef: ↑24-05-2017 08:02Hoi Tomcat, fijne vakantie! Vraagje; ik heb gereageerd op een huurhuis in een gezellig buurdorp. Doe ik er goed aan dat te accepteren. Ik woon nu ook fijn. Blijf ik beter hier? Ik vind de beslissing erg moeilijk om te maken.
Blijven geeft een invloed van zorgvuldige plannen tot uitvoer brengen, de kennis en kunde hebben om alles in goede banen te leiden, een toekomst waarin je waardering ontvangt voor je acties.
Buurdorp geeft een invloed van overvloed, vruchtbaarheid, groei, welvaart en een toekomst waarin materieel alles dik in orde is, richting welgesteld.
Hoop dat dit helpt.
vrijdag 26 mei 2017 om 13:22
Hoi hoi,
Ik heb een vraag. Ik heb op het moment weinig tot geen contact met mijn zoon. Zal dit contact weer goed worden?
En dan heb ik nog een vraag, op het moment loop ik met verschillende complexe problemen tegen allerlei muren op. De ene na de andere instantie lijkt me niet te kunnen helpen. Gaat hier binnenkort verandering in komen?
Dank je wel!
Ik heb een vraag. Ik heb op het moment weinig tot geen contact met mijn zoon. Zal dit contact weer goed worden?
En dan heb ik nog een vraag, op het moment loop ik met verschillende complexe problemen tegen allerlei muren op. De ene na de andere instantie lijkt me niet te kunnen helpen. Gaat hier binnenkort verandering in komen?
Dank je wel!
vrijdag 26 mei 2017 om 19:12
Heel, heel veel dank. Hier kan ik zeker iets mee en klinkt heel aannemelijk allemaal. Tijd om die angsten los te laten dus...tomcat schreef: ↑26-05-2017 11:10Op dit moment is het goed voor je als je wat rust kan nemen, misschien een korte vakantie, de tijd is daar nu gunstig voor.
Je huis heeft een invloed van het zorgen voor anderen, als het verkocht is komt er wat meer evenwicht en krijgt iedereen zijn deel, voor elkaar zorgen in plaats van 1 die voor de ander zorgt.
Je relatie heeft nu onterechte angsten als invloed, er komen contractuele of juridische zaken aan en die leiden tot het geleidelijk achter je laten van moeilijke tijden
zondag 28 mei 2017 om 15:07
Hoi Tomcat,
Misschien had je het niet gezien, maar in mijn post van hierboven zat ook nog een vraag verstopt over hetgeen je zei over iets of iemand die een einde zou maken aan een periode van ontevredenheid. Je zei dat het misschien niet over werk ging. Gaat het misschien om iets wat op liefdesgebied gaat gebeuren, of hoe kan ik dit duiden?
Bedankt alvast!
Misschien had je het niet gezien, maar in mijn post van hierboven zat ook nog een vraag verstopt over hetgeen je zei over iets of iemand die een einde zou maken aan een periode van ontevredenheid. Je zei dat het misschien niet over werk ging. Gaat het misschien om iets wat op liefdesgebied gaat gebeuren, of hoe kan ik dit duiden?
Bedankt alvast!

woensdag 31 mei 2017 om 14:16
Hoi Tomcat,
Ik lig de laatste paar weken nogal in de knoop met mezelf vooral op relationeel en emotioneel gebied. Ik vraag me af of ik hier zelf uitkom of dat ik toch een professional daarvoor in ga schakelen. Kunnen de kaarten mij vertellen welk pad ik het beste kan bewandelen en of ik er sterker uit ga komen.
Ik lig de laatste paar weken nogal in de knoop met mezelf vooral op relationeel en emotioneel gebied. Ik vraag me af of ik hier zelf uitkom of dat ik toch een professional daarvoor in ga schakelen. Kunnen de kaarten mij vertellen welk pad ik het beste kan bewandelen en of ik er sterker uit ga komen.
aan het typen......
woensdag 31 mei 2017 om 15:05
grappigprada schreef: ↑21-12-2016 11:44Ohh dit doet me denken aan die waarzegster die we jaren geleden hadden. Daar kon je dus een vraag aan stellen en die gaf daar dan antwoordt op. Dat deed ze door middel van al je berichten te scannen maar in het begin hadden we dat niet door/wisten we dat niet. Ik weet wel dat het een vreselijk leuk topic werd en dat ik in ieder geval heel erg heb moeten lachen.

LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:23
Hè tomcat,
Zou je als je tijd en zin hebt kaarten voor mij kunnen leggen?
Ik zit eigenlijk met drie grote levensgebieden in m'n maag..werk, liefde en gezondheid. Ze gaan alledrie niet zo goed.
Heb al veel ondernomen, maar het voelt alsof ik vastzit en niet verderkom.
Qua werk denk ik niet dat deze baan t voor mij is. Maar vraag me af wat dan wel.
Qua liefde vraag ik me af waarom 't maar niet lijkt te lukken'...doe ik teveel m'n best of te weinig? Sta ik er mss onbewust niet voor open terwijl ik denk van wel? Of is t iets anders?
Qua gezondheid heb ik een chronische 'kwaal' die me bij alles belemmert en waar ik altijd rekening mee moet houden. Dat frustreert me enorm en ik kan t maar niet accepteren. Te meer daar ik (en artsen) niet weten wat nou precies de oorzaak is.
Ik heb al (bijna?) heel het medische en alternatieve circuit doorlopen. Moet ik nog meer proberen of kan ik mijn energie beter stoppen in het accepteren van deze aandoening?
Ben benieuwd wat er uit het kaarten leggen komt mbt die drie gebieden.
Of zijn drie gebieden wellicht wat 'too much'?
Zou je als je tijd en zin hebt kaarten voor mij kunnen leggen?
Ik zit eigenlijk met drie grote levensgebieden in m'n maag..werk, liefde en gezondheid. Ze gaan alledrie niet zo goed.
Heb al veel ondernomen, maar het voelt alsof ik vastzit en niet verderkom.
Qua werk denk ik niet dat deze baan t voor mij is. Maar vraag me af wat dan wel.
Qua liefde vraag ik me af waarom 't maar niet lijkt te lukken'...doe ik teveel m'n best of te weinig? Sta ik er mss onbewust niet voor open terwijl ik denk van wel? Of is t iets anders?
Qua gezondheid heb ik een chronische 'kwaal' die me bij alles belemmert en waar ik altijd rekening mee moet houden. Dat frustreert me enorm en ik kan t maar niet accepteren. Te meer daar ik (en artsen) niet weten wat nou precies de oorzaak is.
Ik heb al (bijna?) heel het medische en alternatieve circuit doorlopen. Moet ik nog meer proberen of kan ik mijn energie beter stoppen in het accepteren van deze aandoening?
Ben benieuwd wat er uit het kaarten leggen komt mbt die drie gebieden.
Of zijn drie gebieden wellicht wat 'too much'?

zaterdag 3 juni 2017 om 22:10
Hoi Tomcat, ik heb je al eerder iets gevraagd, maar nu een vraag op een heel ander gebied... (en willicht ook heel lastig of te specifiek om kaarten voor te leggen, maar he... wie weet heb je er iets over te zeggen
)
Ik heb de hoop ooit nog spontaan zwanger te worden. Kan ik die hoop houden? Zo ja, is er dan ook iets over de termijn daarvan te zeggen?
Zo niet, gaat het zwanger worden weer lukken met behulp van de de hormoonbehandelingen?
En nu we toch bezig zijn... kun je ook iets zeggen over een vriendin? Ze wil zo graag een relatie die blijvend is. Zou dat lukken? En op welke termijn? En zo ja, hoe ziet de toekomst van die relatie eruit mbt kinderen?

Ik heb de hoop ooit nog spontaan zwanger te worden. Kan ik die hoop houden? Zo ja, is er dan ook iets over de termijn daarvan te zeggen?
Zo niet, gaat het zwanger worden weer lukken met behulp van de de hormoonbehandelingen?
En nu we toch bezig zijn... kun je ook iets zeggen over een vriendin? Ze wil zo graag een relatie die blijvend is. Zou dat lukken? En op welke termijn? En zo ja, hoe ziet de toekomst van die relatie eruit mbt kinderen?

zaterdag 3 juni 2017 om 22:24
Hallo Tomcat,
Mag ik ook iets vragen? Ik ben vorig jaar afgestudeerd en ben nu op zoek naar een baan. Tot nu toe zonder succes, maar er loopt nu iets wat veelbelovend is. Daarnaast willen we graag nog een tweede kindje. Ik ben bang dat die baan nooit wat wordt en vraag me of ik mijn kinderwens dat wel lang moet uitstellen. Kun jij iets zeggen over of het lang gaat duren voor ik een baan gevonden heb en of ik nog kan wachten met mijn kinderwens?
Alvast bedankt!
Mag ik ook iets vragen? Ik ben vorig jaar afgestudeerd en ben nu op zoek naar een baan. Tot nu toe zonder succes, maar er loopt nu iets wat veelbelovend is. Daarnaast willen we graag nog een tweede kindje. Ik ben bang dat die baan nooit wat wordt en vraag me of ik mijn kinderwens dat wel lang moet uitstellen. Kun jij iets zeggen over of het lang gaat duren voor ik een baan gevonden heb en of ik nog kan wachten met mijn kinderwens?
Alvast bedankt!

zondag 4 juni 2017 om 10:37
Het contact met je zoon komt weer goed, advies is om hier geen actie op te nemen, ontspan en laat het op zijn beloop. Als je wel er op gaat sturen dan werkt dit negatief..Itch schreef: ↑26-05-2017 13:22Hoi hoi,
Dank je wel!
voor je problemen krijg ik positieve invloeden, kennis en wijsheid, kracht bij jou zelf om ermee om te gaan in de toekomst.

zondag 4 juni 2017 om 10:38
Dat kan je niet duiden, dat zal zichzelf ontvouwen, kan over liefde zijn maar kan ook over iets anders gaanCuques schreef: ↑28-05-2017 15:07Hoi Tomcat,
Bedankt alvast!

zondag 4 juni 2017 om 10:41
De liefde geeft aan dat je er een vorm van controle over hebt voor jezelf en voor anderen, er nadert wel een punt waarop je gaat beseffen dat het misschien beter is om dit anders aan te pakken.Vero_engeltje schreef: ↑28-05-2017 15:39He zou je dat voor mij ook willen doen aub? Zit met twee vraagjes :
1- wat mag ik vd liefde verwachten de komende tijd
2- beugel nemen of niet op mijn leeftijd/ risico ?
Heel erg bedankt op voorhand !![]()
Beugel is volgens de kaarten positief.