Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
SweetChili schreef:
15-10-2017 15:52
Ik ben zwanger van de tweede. Zal alles goed uitwerken voor ons tijdens de zwangerschap en als gezin erna? Kun je ook zien of het een jongen of meisje zal zijn?

Alvast heel erg bedankt.
Je kindje is nu in een staat van blind vertrouwen houden, is de zwangerschap nog heel pril? anders misschien wat meer of vaker contact zoeken middels praten of aaien, dat is de behoefte die ik bij je kindje zie.
De zwangerschap wordt vrij soepel voltooid en de bevalling begint voorspoedig maar wordt wat pittig tegen het einde (geen bedreiging hoor, alleen zal het opvallen hoe vlot het begin gaat maar toch nog wat hulp of geduld nodig is op het einde.
ik denk dat het een meisje wordt..tweeling, waterman of weegschaal misschien?
Als gezin zijn er wat zorgen in het begin maar deze worden overwonnen, ik kan niet zien of dit direct is of pas op latere leeftijd.. in potentie ligt er een geslepen, slim, analytisch karakter dat voor strijd rond de pubertijd kan zorgen maar het kan ook zijn dat het einde van de bevalling zorgt voor een pittige start als gezin..
Het belangrijkst om te onthouden hieraan is wel dat het goedkomt, dit is een kaart van problemen die ongerustheid en zorgen brengen maar die wel overwonnen worden.

Veel succes!
Anoniem9482665 schreef:
15-10-2017 15:56
Hoi Tomcat,

Succes met alles!

Is het voor mij een gunstige tijd om een nieuwe partner tegen te komen? Ben wel benieuwd wat er dan voor bijzonderheden in de kaarten liggen. Alvast bedankt.
de eerste gaat niet direct vol voor jou kiezen maar twijfelt,
de juiste duurt wat langer, tijdsaanduiding is niet erg accuraat in de regel maar juni krijg ik daar uit.
tomcat schreef:
15-10-2017 16:09
Je kindje is nu in een staat van blind vertrouwen houden, is de zwangerschap nog heel pril? anders misschien wat meer of vaker contact zoeken middels praten of aaien, dat is de behoefte die ik bij je kindje zie.
De zwangerschap wordt vrij soepel voltooid en de bevalling begint voorspoedig maar wordt wat pittig tegen het einde (geen bedreiging hoor, alleen zal het opvallen hoe vlot het begin gaat maar toch nog wat hulp of geduld nodig is op het einde.
ik denk dat het een meisje wordt..tweeling, waterman of weegschaal misschien?
Als gezin zijn er wat zorgen in het begin maar deze worden overwonnen, ik kan niet zien of dit direct is of pas op latere leeftijd.. in potentie ligt er een geslepen, slim, analytisch karakter dat voor strijd rond de pubertijd kan zorgen maar het kan ook zijn dat het einde van de bevalling zorgt voor een pittige start als gezin..
Het belangrijkst om te onthouden hieraan is wel dat het goedkomt, dit is een kaart van problemen die ongerustheid en zorgen brengen maar die wel overwonnen worden.

Veel succes!
Wauw, bedankt! Wat interessant om dit zo te lezen.

Mijn zwangerschap is nog heel pril, ben pas 8 weken zwanger, dus misschien daarom dat blind vertrouwen?

Ik ben zelf weegschaal, mijn man waterman en deze baby wordt hoogstwaarschijnlijk tweelingen als het op een normale termijn wordt geboren!

Verder ben ik heel benieuwd of je voorspelling zal uitkomen. Gelukkig komt het op termijn goed met ons :D
forsyth schreef:
15-10-2017 15:59
Beste Tomcat,

ik maak me zorgen om mijn man. Er zijn grote veranderingen gaande op zijn werk en hij vindt het lastig om daarop te sturen. Ik vind het zwaar om hem zo te zien worstelen. Ik hoop dat hij genoeg uit het leven haalt, dat hij genoeg voldoening vindt. Hoe kan ik hem het beste steunen?

Dank voor uw tijd. :)

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt Tomcat! :)
Ik ben geen U :)

Er is een donkere periode geweest in het verleden die heeft geleid naar een huidige situatie van balanceren, bewaak die balans goed.
Er zijn wat contractuele, juridische dingen die spelen op de achtergrond en op dit moment ligt er een hindernis of strijd waarvoor voorbereiding voor nodig is. de omgeving gaat analytisch te werk, emoties tellen niet mee, er wordt naar een doel gewerkt.
De kaart die aangeeft wat je kan doen eeft vrouwelijk intuïtie aan, situaties waarvan je niet weet wat er echt speelt en waar alleen intuitie je doorheen kan loodsen, de alternatieve betekenis in deze ligging is dat het hier ook kan gaan om een vrouwelijke leidinggevende die hulp kan bieden.
De waarschijnlijke uitkomst is sterk gerelateerd aan zaken uit het verleden, inspanning of gunsten die in het verleden verleend zijn kunnen zich terugbetalen of een persoon die in het verleden dichtbij stond komt terug..zoiets.

Hopelijk heb je hier iets aan
En nu een fijne zondagmiddag allen :)
Alle reacties Link kopieren
hi Tomcat,

ik zit niet zo lekker in mijn huis terwijl het een zeer mooi huis is, en ben ook aan het kijken naar andere huizen, maar kan geen een vinden die zo mooi is als mijn huis, of wel zo mooi maar niet in de omgeving die ik gewend ben. daardoor stel ik het verhuizen steeds uit. wat kan ik doen om de juiste keuze voor mij en mijn gezin te maken?
dank voor je legging
tomcat schreef:
15-10-2017 16:24
Ik ben geen U :)

Er is een donkere periode geweest in het verleden die heeft geleid naar een huidige situatie van balanceren, bewaak die balans goed.
Er zijn wat contractuele, juridische dingen die spelen op de achtergrond en op dit moment ligt er een hindernis of strijd waarvoor voorbereiding voor nodig is. de omgeving gaat analytisch te werk, emoties tellen niet mee, er wordt naar een doel gewerkt.
De kaart die aangeeft wat je kan doen eeft vrouwelijk intuïtie aan, situaties waarvan je niet weet wat er echt speelt en waar alleen intuitie je doorheen kan loodsen, de alternatieve betekenis in deze ligging is dat het hier ook kan gaan om een vrouwelijke leidinggevende die hulp kan bieden.
De waarschijnlijke uitkomst is sterk gerelateerd aan zaken uit het verleden, inspanning of gunsten die in het verleden verleend zijn kunnen zich terugbetalen of een persoon die in het verleden dichtbij stond komt terug..zoiets.

Poeh, dat klinkt heel bekend allemaal. Hartelijk dank voor je lezing.
Jij ook een fijne zondag!
MarindaH schreef:
25-09-2017 09:57
Hallo Tomcat, daar ben ik weer. Ik heb je eerder gevraagd over mijn werksituatie en ik heb het idee dat ik steeds een stapje verder kom... voorzichtig. Ik wil graag weten of het zin heeft om door te fantaseren over de volgende situatie. Ik heb al jaren een vast contract, maar wil eigenlijk weg, iets nieuws. Ik heb stress, en klachten van overwerktheid.
Zou ik voor mezelf kunnen beginnen? Ik droom ervan om m'n eigen tijd te kunnen indelen. Wat moet ik daarvoor doen? Is het iets dat bij me past?
Alvast bedankt!

Dit is voor mij zeker nog relevant, jammer dat je hem niet meegepakt hebt! Ik voel me er ook niet zo senang bij om dit steeds open en bloot op te tikken. :-(
Cadance schreef:
05-09-2017 22:38
Hoi tomcat, fijn dat het wat beter gaat met je. Ik wil een grote financiële verplichting aangaan. Gaat dat nu lukken en is dit het juiste tijdstip?
Hoi Tomcat, zou je deze vraag van mij willen leggen? Je hebt destijds om een toelichting gevraagd en gevraagd of het om het kopen van een huis gaat en dat klopt inderdaad. Bedankt alvast!
tomcat schreef:
18-02-2017 10:47
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 15 februari 2017 @ 19:19:

Hoi Tomcat, zou je voor mij kaarten willen leggen naar aanleiding van de vraag of ik dit jaar passend werk zal vinden?Ja dat lukt, houdt je sociale contacten warm, dat werkt in het voordeel en probeer niet te schermen met succesen uit het verleden, dat werkt in het nadeel.
Wat leuk, het klopt eigenlijk precies! Weliswaar nu nog vrijwillig maar met uitzicht op betaald.
Natte tosti..
dekbed schreef:
19-09-2017 18:12
Hoi tomcat,
Dank je voor je antwoord.
Ex en ik hebben elkaar inmiddels gesproken en gezien. De voorzichtigheid en tijd, kloppen. Kun je ook iets aangeven over wat voor tijdsbestek? of gaan de kaarten niet zover?
De kracht en overwinning, kan daar ook mee te maken hebben maar ook met mijn poging stoppen met roken.
Groetjes dekbed
Hoi Tomcat,
Fijn dat je er weer bent!
Neem je tijd voor alles.
leuk dat je met nieuwe kaarten bezig bent!
Zou je mijn reactie nav je vraag nog kunnen en willen beantwoorden?
Dank je!
MarindaH schreef:
15-10-2017 18:26

Hallo Tomcat, daar ben ik weer. Ik heb je eerder gevraagd over mijn werksituatie en ik heb het idee dat ik steeds een stapje verder kom... voorzichtig. Ik wil graag weten of het zin heeft om door te fantaseren over de volgende situatie. Ik heb al jaren een vast contract, maar wil eigenlijk weg, iets nieuws. Ik heb stress, en klachten van overwerktheid.
Zou ik voor mezelf kunnen beginnen? Ik droom ervan om m'n eigen tijd te kunnen indelen. Wat moet ik daarvoor doen? Is het iets dat bij me past?
Alvast bedankt!

Dit is voor mij zeker nog relevant, jammer dat je hem niet meegepakt hebt! Ik voel me er ook niet zo senang bij om dit steeds open en bloot op te tikken. :-(
Je hoeft het niet te doen hoor, en ik ook niet..het is geen betaalde dienst en je hebt nergens recht op..beetje gek om te klagen over zoiets..

ik krijg dat er materiele voorspoed in het verleden zit, goede verdiensten om jezelf/je gezin te onderhouden, kan ook een eenmalige bedrag zijn dat je hebt ontvangen. Dat heeft je gebracht naar een situatie waarin je niet door financiele of materiele zaken geremd lijkt om te doen wat je wilt. Wat nog verborgen ligt is een gevoel van vernieuwing, een nieuw pad, een behoorlijk ingrijpende beslissing in je leven, je moet een verandering aanbrengen maar deze moet je niet overhaast doen.
Er ligt een obstakel dat aangeeft dat het niet zonder slag of stoot zal gaan, je bent vermoeid maar moet nog een laatste inspanning leveren om je doel te bereiken. Je omgeving biedt kansen zo lijkt het, er wordt gewezen naar een partnerschap, een goede samenwerking of een partner die je bijstaat. Wat je zelf kan doen is de tijd nemen, rustig en helder nadenken en tot een weloverwogen beslissing komen. Gebruik je verstand, je ervaring, je wijsheid en neem de tijd.
De waarschijnlijke uitkomst die ik krijg geeft aan dat je in een situatie komt waarin je naar een beslissing toe gaat waar je iets moet achterlaten, iets dat je in het verleden blij heeft gemaakt maar dat nu geen voldoening meer geeft, het is zo'n knagend groeiend besef dat het tijd is om verder te gaan.

Cadance schreef:
15-10-2017 19:34
Hoi Tomcat, zou je deze vraag van mij willen leggen? Je hebt destijds om een toelichting gevraagd en gevraagd of het om het kopen van een huis gaat en dat klopt inderdaad. Bedankt alvast!
Heb je je gezin gestart of gezinsuitbreiding gehad? huwelijk en kinderen? Of is je carierre voorspoedig geweest ? ik krijg vruchtbaarheid en overvloed in het verleden te zien, het is je goed vergaan, je hebt zaken gekregen of bereikt.
Het lijkt in ieder geval ook carierre te zijn omdat het heden aangeeft dat er royaal wordt beloond, hetzij dat je dat ontvang, hetzij dat je zelf royaal betaald. Wel zijn er verborgen angsten, angsten voor wat er allemaal mis kan gaan terwijl die redelijk ongegrond lijken, het kan ernstig zijn, slapeloosheid, nachtmerries, depressie zelf. Heb je last van iets dergelijks?
Als obstakel staan er plannen die gemaakt zijn en die nu worden uitgevoerd..ik bak er misschien niks van maar denk nu aan een eigen zaak die is opgezet..is dat waar de angsten over zijn en waar de beloningen worden ontvangen of uitgegeven? (Dat is het lastige aan zo leggen..je kan niet direct zeggen of dit klopt of niet dus ik moet oppassen dat ik andere mogelijkheden open houdt.. ik doe mijn best)
De omgeving is gunstig, je inspanningen en acties worden gewaardeerd en geeerd. Je ontvangt lof voor hetgeen je bereikt hebt.
Wat je zelf kan doen is aandacht hebben voor je innerlike leven, er ligt een energie van verlichting, een sprankelende blijheid die je emotioneel goed doet, van bijkomen uit een zware periode, denk aan healing, saunabezoek, dagje winkelen met vriendinnen..zaken waar je geest van opknapt worden je aangeraden.
De waarschijnlike uitkomst is hier wel aan gelieerd ook..dat is namelijk dat je nog een laatste inspanning moet gaan leveren om je doel te bereiken..maar dat kan wel heel goed lukken.

Ik hoop dat ik niet teveel op het verkeerde pad ben gegaan..maar ik denk dus aan een eigen zaak die is opgezet en die nu leuk begint te draaien en op te leveren maar die ook zorgen brengt "wat nou als het wat minder gaat in de toekomst" dit is ook een obstakel bij de vraag of een huis kopen nu gunstig is. Daarop krijg ik dat de zaak nu goed draait en dat het nu verstanidger is om even te genieten, op te laden, zodat je uiteindelijk het huis kan gaan kopen..dat wordt wel pittig maar gaat met flink wat inspanning lukken.

Het lastige is alleen dat het ook heel anders kan zitten..dit zijn wel beperkingen van zo kaarten leggen..als je bij kaart 1 direct kan aangeven of dat huwelijk, een kind, of zoals ik nu denk een eigen zaak is dan gaan alle opvolgende kaarten een andere lading krijgen.. de zaak die goed draait kan ook zijn dat je na je zwangerschap nu weer lekker draait qua werk en inkomsten etc. etc.

Ik ben wel benieuwd hoe het zit..als je dat niet hier wil posten zou je het dan in een pb kunnen zetten?

En ik hoop natuurlijk dat je hiet iets aan hebt :)
dekbed schreef:
16-10-2017 08:55
Hoi Tomcat,
Fijn dat je er weer bent!
Neem je tijd voor alles.
leuk dat je met nieuwe kaarten bezig bent!
Zou je mijn reactie nav je vraag nog kunnen en willen beantwoorden?
Dank je!
Tijdsaanduiding door Tarot is omstreden, klopt vaak niet, maar ik krijg in de winter, rondom februari
Hi Tomcat,

even een hele actuele :) ik zit kei zenuwachtig op de uitslag van een 2e sollicitatiegesprek 2 wachten of de keuze op mij of iemand anders is gevallen (er zijn 2 kandidaten over), ik krijg de uitslag vandaag, durf je er iets over te zeggen?
Thnks
Hoi Tomcat,
Zou je kaarten voor mij willen leggen?
Zou onze kinderwens gauw in vervulling gaan?

Alvast bedankt!
tomcat schreef:
16-10-2017 09:08
Je hoeft het niet te doen hoor, en ik ook niet..het is geen betaalde dienst en je hebt nergens recht op..beetje gek om te klagen over zoiets..

ik krijg dat er materiele voorspoed in het verleden zit, goede verdiensten om jezelf/je gezin te onderhouden, kan ook een eenmalige bedrag zijn dat je hebt ontvangen. Dat heeft je gebracht naar een situatie waarin je niet door financiele of materiele zaken geremd lijkt om te doen wat je wilt. Wat nog verborgen ligt is een gevoel van vernieuwing, een nieuw pad, een behoorlijk ingrijpende beslissing in je leven, je moet een verandering aanbrengen maar deze moet je niet overhaast doen.
Er ligt een obstakel dat aangeeft dat het niet zonder slag of stoot zal gaan, je bent vermoeid maar moet nog een laatste inspanning leveren om je doel te bereiken. Je omgeving biedt kansen zo lijkt het, er wordt gewezen naar een partnerschap, een goede samenwerking of een partner die je bijstaat. Wat je zelf kan doen is de tijd nemen, rustig en helder nadenken en tot een weloverwogen beslissing komen. Gebruik je verstand, je ervaring, je wijsheid en neem de tijd.
De waarschijnlijke uitkomst die ik krijg geeft aan dat je in een situatie komt waarin je naar een beslissing toe gaat waar je iets moet achterlaten, iets dat je in het verleden blij heeft gemaakt maar dat nu geen voldoening meer geeft, het is zo'n knagend groeiend besef dat het tijd is om verder te gaan.

Het is ook helemaal niet bedoeld als klacht tomcat, ik ben gedukdig, maar misschien was mijn verwachting wat te hoog.. Je geeft heldere inzichten, ook nu weer, waarvoor hele grote dank :hug:
Ceylon schreef:
25-09-2017 07:56
Nog een werkvraagje. En ik had hem al eerder gesteld (en ook antwoord gehad hoor), maar niets zo veranderbaar als dit bedrijf.

Achtergrondinformatie;
In januari begonnen. Moeilijke start gehad. Halverwege mei kwam er een omslag en in juli werd mijn contract verlengd (tot komende februari). Jij hebt in die periode kaarten gelegd voor me trouwens, kwam precies uit.

Ik heb opgevangen dat ze ook in Belgie en Duitsland willen starten, de plannen zijn al behoorlijk vergevorderd. En ow, wat lijkt het me gaaf om mee te doen op de Duitse markt, om een compleet nieuwe winkel op te starten.

Concreet; Zit er een kansje in dat ik in Duitsland mee mag doen en zo ja, gaat dat ´vanzelf´ of moet ik er zelf wat voor doen? Meer specifiek; Moet ik dan een voorzichtig balletje opgooien (heb ik al gedaan) of er echt werk van maken?
De gevraagde quote.

Pleeeeeeeeease....

:rose:

En op je reactie ivm dat andere topic; Een aantal dingen zijn lange-termijnzaken. Tot nu toe klopt het precies, maar er zullen ook dingen zijn waarover ik pas over een jaar ofzo iets kan zeggen. Maar ik zal mijn tekst even opzoeken en updaten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
laaraa schreef:
16-10-2017 09:39
Hi Tomcat,

even een hele actuele :) ik zit kei zenuwachtig op de uitslag van een 2e sollicitatiegesprek 2 wachten of de keuze op mij of iemand anders is gevallen (er zijn 2 kandidaten over), ik krijg de uitslag vandaag, durf je er iets over te zeggen?
Thnks
Ik weet niet of je dit direct bent geworden maar ik krijg wel gestaag onder weg naar betere tijden en in de verdere toekomst erkenning voor je werk en inzet.
Sammie2636 schreef:
16-10-2017 09:46
Hoi Tomcat,
Zou je kaarten voor mij willen leggen?
Zou onze kinderwens gauw in vervulling gaan?

Alvast bedankt!
er lijkt iets te spelen materieel dat nog niet rond is, er is welvaart maar ook iets dat nog loopt en zich nog uit moet betalen.
uiteindelijk komt er wel een kind maar ik denk dat een andere situatie eerst uit moet spelen voor dit mogelijk wordt.
Ceylon schreef:
16-10-2017 16:21
De gevraagde quote.

Ik heb opgevangen dat ze ook in Belgie en Duitsland willen starten, de plannen zijn al behoorlijk vergevorderd. En ow, wat lijkt het me gaaf om mee te doen op de Duitse markt, om een compleet nieuwe winkel op te starten.

Concreet; Zit er een kansje in dat ik in Duitsland mee mag doen en zo ja, gaat dat ´vanzelf´ of moet ik er zelf wat voor doen? Meer specifiek; Moet ik dan een voorzichtig balletje opgooien (heb ik al gedaan) of er echt werk van maken?

Pleeeeeeeeease....

:rose:

En op je reactie ivm dat andere topic; Een aantal dingen zijn lange-termijnzaken. Tot nu toe klopt het precies, maar er zullen ook dingen zijn waarover ik pas over een jaar ofzo iets kan zeggen. Maar ik zal mijn tekst even opzoeken en updaten.
samenwerking, teamverband, mogelijk concurentie zit in het verlede, bemiddeling, de rust bewaren, stabiliteit in het heden.
Verborgen ligt een nieuwe fase, een nieuwe start.
Een obstakel is liefde, overvloed, vruchtbaarheid, zwangerschap..speelt er iets op dat gebied dat je Duitsland avontuur kan tegenwerken?
De omgeving gaat je niet wijzer maken, blind vertrouwen houden.
Wat je kan doen is niet zo heel fijn..oppassen voor verraad, geroddel, achterbaksheid, valsheid
oh jee..de waarschijnlijke uitkomst waarschuwd ook voor verraad, verborgen agenda's.

Het lijkt er op dat je concurentie of tegenwerking hebt of gaat krijgen uit een hoek waar je het niet verwacht, pas op wie je vertrouwd en bedenk goed wie er ook op de functie aast of wie je vrienden wel of niet zijn in deze.
ik zal een extra duiding vragen op de uitkomst..
iemand die al langere tijd door heeft dat het tijd wordt voor wat anders, iemand die niet meer kan blijven in de huidige situatie omdat het onmogelijk is of omdat het geen voldoening meer geeft..die is gerelateerd aan de verborgen tegenwerking

Hopelijk helpt dit.

Succes!
pijnboompitjes schreef:
23-09-2017 10:52
Hoi Tomcat, is het mogelijk om voor mij kaarten te leggen. Mijn hoofd loopt een beetje over en wie weet helpt het mij wat inzichten te krijgen. Onlangs is zeer onverwachts mijn relatie geëindigd na zeven jaar, waarvan zes jaar samenwonend en serieuze toekomstplannen. Nu de rust een klein beetje is teruggekeerd blijft het gevoel dat er iets niet klopt aan de breuk, alsof mijn ex-partner een soort van impulsief heeft gehandeld. Dit gevoel zorgt voor veel onrust bij mij en daarnaast versterkt het mijn gevoel van eenzaamheid omdat ik door de breuk niet alleen mijn partner kwijt ben maar ook de vrienden en kennissen die ik had niks meer van zich laten horen. Ik heb geen specifieke vraag maar hopelijk geven je kaarten mij bepaalde inzichten die ik zelf nu niet zie.
Hoi Tomcat is het nog mogelijk om naar bovenstaande te kijken?
Hi Tomcat,

Zou je een legging willen doen voor mij? Wij zouden graag een broertje of zusje voor onze zoon willen...is daar iets over te zeggen?

Bedankt alvast!
Hoi Tomcat

Ik hoop dat je bij mij wat onrust kan wegnemen. Sinds enkele weken ben ik weer vrijgezel na een relatie van 5 jaar. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik het idee heb dat ik nooit verliefd ben geweest op mijn ex. Ik voelde mij al heel lang niet meer tot hem aangetrokken en we zaten in een zeer moeilijke situatie. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gekozen omdat ik ook graag verliefd wil worden en trouwen en een gezin stichten en ... Uiteraard hield ik wel van hem en was hij mijn beste vriend.

Heeft mijn ex gelijk en ben ik op zoek naar iets dat ik nooit ga vinden? Had ik tevreden moeten zijn met wat ik had? Of ga ik wel ooit de liefde vinden en een gezin kunnen stichten met iemand anders dan mijn ex?
tomcat schreef:
15-10-2017 16:13
de eerste gaat niet direct vol voor jou kiezen maar twijfelt,
de juiste duurt wat langer, tijdsaanduiding is niet erg accuraat in de regel maar juni krijg ik daar uit.
Dank je, ik zal als dank ook een kaartje voor jou leggen (ken de tarot een beetje):

1)Wat was de afgelopen tijd een storende invloed in je leven?
2) Waar zou je momenteel wat meer bij moeten stilstaan in je leven?
3)Waarin ligt de oplossing tot verbetering?

1)Een stressvolle situatie waarin meerdere mensen zich wilden laten gelden of gehoord wilden worden, zonder dat dat echt lukte. Scherpe bewoordingen.
2)Je bent bang om te falen, juist bij iets wat je in het verleden altijd goed af ging. Dat roept twijfels bij je op over de te zetten stappen.
3)Op zich ziet het er goed uit. Zie het proces als een kans om je omgeving beter te begrijpen, zodat de stappen die je neemt beter onderbouwd zijn dan eerst, omdat je het praktischer kan benaderen. Misschien krijg je zelfs hulp uit onverwachte hoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven