Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-10-2017 14:41
samenwerking, teamverband, mogelijk concurentie zit in het verlede, bemiddeling, de rust bewaren, stabiliteit in het heden.
Verborgen ligt een nieuwe fase, een nieuwe start.
Een obstakel is liefde, overvloed, vruchtbaarheid, zwangerschap..speelt er iets op dat gebied dat je Duitsland avontuur kan tegenwerken?
De omgeving gaat je niet wijzer maken, blind vertrouwen houden.
Wat je kan doen is niet zo heel fijn..oppassen voor verraad, geroddel, achterbaksheid, valsheid
oh jee..de waarschijnlijke uitkomst waarschuwd ook voor verraad, verborgen agenda's.

Het lijkt er op dat je concurentie of tegenwerking hebt of gaat krijgen uit een hoek waar je het niet verwacht, pas op wie je vertrouwd en bedenk goed wie er ook op de functie aast of wie je vrienden wel of niet zijn in deze.
ik zal een extra duiding vragen op de uitkomst..
iemand die al langere tijd door heeft dat het tijd wordt voor wat anders, iemand die niet meer kan blijven in de huidige situatie omdat het onmogelijk is of omdat het geen voldoening meer geeft..die is gerelateerd aan de verborgen tegenwerking

Hopelijk helpt dit.

Succes!
OEFFFFFFFF.

Ja, het helpt. Nee, het helpt niet ;-D

Het helpt in zoverre dat binnen dit bedrijf achterbaksheid, verraad enzovoorts dagelijkse kost zijn, het is goed dat je (legging) me daar nog eens op wijst. En mijn collega´s zijn geen vrienden. Het zijn concullega´s.

Als ik meer duidelijk heb zal ik een update plaatsen in het andere topic. Voor nu heel erg bedankt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, mag ik ook een vraag stellen?
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ooit nog een partner? :)
MsMuscle50enmeer schreef:
17-10-2017 20:08
Jeetje, mag ik ook een vraag stellen?
Nee, jij niet natuurlijk :D

Natuurlijk mag dat, zie openingspost, ik weet alleen niet wanneer ik antwoord..net even wanneer ik zin, tijd, energie heb ervoor.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 13:24
4.06% gewijzigd
Anoniem9482665 schreef:
17-10-2017 19:23
Dank je, ik zal als dank ook een kaartje voor jou leggen (ken de tarot een beetje):

1)Wat was de afgelopen tijd een storende invloed in je leven?
2) Waar zou je momenteel wat meer bij moeten stilstaan in je leven?
3)Waarin ligt de oplossing tot verbetering?

1)Een stressvolle situatie waarin meerdere mensen zich wilden laten gelden of gehoord wilden worden, zonder dat dat echt lukte. Scherpe bewoordingen.
2)Je bent bang om te falen, juist bij iets wat je in het verleden altijd goed af ging. Dat roept twijfels bij je op over de te zetten stappen.
3)Op zich ziet het er goed uit. Zie het proces als een kans om je omgeving beter te begrijpen, zodat de stappen die je neemt beter onderbouwd zijn dan eerst, omdat je het praktischer kan benaderen. Misschien krijg je zelfs hulp uit onverwachte hoek.
Wat lief, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Tomcat, fijn dat je er weer bent. Zou je mij nog advies mbt werk willen geven? Werk zit in een roerige periode en ik twijfel wat nu goed is voor mij om te doen.

Alvast bedankt!
Keep on dreaming!
Alle reacties Link kopieren
Is dit topic nog actief? Want dan zou ik graag ook willen vragen of je voor mijn situatie kaarten wil leggen.

Sinds kort ben ik lid van een hobbyclub. En daar loopt een man rond die ik heel leuk vind, vlinders in mijn buik en alles. Ik heb de indruk dat hij mij ook leuk vind, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Kun jij zien hoe zich die situatie zal ontwikkelen?
Alle reacties Link kopieren
desiraii schreef:
17-09-2017 12:40
Beste Tomcat,
Ik ben midden twintig en heb nog geen serieuze relatie gehad. Wel heb ik scharrels gehad.
Ik ben benieuwd hoe mijn liefdesleven eruit gaat zien.

Alvast bedankt!
Hoi Tomcat, wanneer je de tijd en energie hebt, zou ik graag je reactie op mijn vraag zien!
pijnboompitjes schreef:
17-10-2017 16:15
Hoi Tomcat

Onlangs is zeer onverwachts mijn relatie geëindigd na zeven jaar, waarvan zes jaar samenwonend en serieuze toekomstplannen. Nu de rust een klein beetje is teruggekeerd blijft het gevoel dat er iets niet klopt aan de breuk, alsof mijn ex-partner een soort van impulsief heeft gehandeld. Dit gevoel zorgt voor veel onrust bij mij en daarnaast versterkt het mijn gevoel van eenzaamheid omdat ik door de breuk niet alleen mijn partner kwijt ben maar ook de vrienden en kennissen die ik had niks meer van zich laten horen. Ik heb geen specifieke vraag maar hopelijk geven je kaarten mij bepaalde inzichten die ik zelf nu niet zie
Ik krijg dat je je bevind in een situatie van een frisse wind die waait, energie, op een goede energieke manier opnieuw beginnen, daar ligt een hindernis op van herinneringen uit het verleden. Dat verstoor, belemmerd de flow waar je eigenlijk in zou zitten..overkom die hindernis en de flow komt.
In de nabije toekomst ligt een fijne partnerschap, creatieve, artistieke eenheid, gelijkgezindheid met iemand, dat kan werk of vrienden zijn maar ook romantisch is zeker mogelijk.
Je huidige situatie komt door een competitie, concurentie strijd-achtig iets. verschillende belangen of ideeën die om de macht strijden hetzij intern in een persoon hetzij tussen 2 of meerdere personen.
Het investeren in iets of iemand dat in de toekomst zich zal moeten uitbetalen dat ga je achter je laten, voor zover je nog betrokken bent zal dit snel verdwijnen.
Voor je ligt een periode die best pittig genoemd mag worden, een periode waarin je denkt tekort te komen, niets te krijgen. Deze periode is bedoeld om aan jezelf te werken, te helen, te ontdekken wat je wil, kan, gaat doen.
Ook de kaart die aangeeft wat je zelf kan doen geeft dit aan, laat alles conventies los, bekijk de situatie objectief, creatief en valle alle kanten..alsof het niet om jou gaat maar om een ander, wat wil je anders in je leven, hoe wordt het goed voor jou?..deze kaart geeft ook een periode aan waarin je even niets "kan" dus het is bij uitstek de periode om aan zelfreflectie en toekomstdromen en wensen te werken
Je merkt het als de periode daar is dat je weer verder kan, dat volgt vanzelf..geduld, acceptatie, aandachht voor jezelf.
Je wordt gesterkt door je innerlijke kracht, je hebt al veel bereikt maar beschouwd jezelf misschien iets te bescheiden, je hebt meer kracht dan je denk en de kans is groot dat je die kracht gaat ontdekken de komende tijd.
Bij hoop en vrees zie ik een gelukkig huis/gezin..je maakt je misschien zorgen of dit ooit voor jou komt dan wel of je kan behouden wat je hebt, niet nodig om te vrezen, blijf hopen.
Dit zeg ik omdat de waarschijnlijke uitkomst een mooie kaart is die aangeeft dat de circel rond is, je voltooid je huidige levensfase en zal fris aan een nieuwe fase gaan beginnen.

Hoop dat het helpt!
Dulce schreef:
17-10-2017 16:29
Hi Tomcat,

Zou je een legging willen doen voor mij? Wij zouden graag een broertje of zusje voor onze zoon willen...is daar iets over te zeggen?

Bedankt alvast!
lastige kaarten zonder meer te weten..ik heb gelegd voor je vraag maar soms geven de kaarten spontaan advies over iets anders in je leven..ik ga intrepeteren voor je vraag maar mocht dat niet kloppen bekijk dan of er een ander aspect van je leven is waar het op kan slaan.

in het verleden heeft een reis of onderneming die enige tijd kostte resultaat opgeleverd..doet mij vermoeden dat jullie zoon niet zomaar kwam maar dat daar iets meer voor nodig is geweest. in het heden een kaart die lastig is in deze vraag..stier, maagd, steenbok, een kind met eetproblemen (over- of onder-gewicht) maar in een andere context kan het ook meevallers betekenen in de sfeer van werk, financieen..
Verborgen is een invloed van leren, bekwamen, bijscholen, kan het traject zijn van leren zorgen voor jullie zoon, kan ook verborgen zijn dat het lijf hersteld, weer leert om klaar te zijn voor een volgend kind
Genezing, herstel, energie opdoen, dat ligt als obstakel in deze..er lijkt niet genoeg rust te zijn..probeer daar aan te werken, neem rust, genees, kom bij, herstel fysiek of geestelijk wat uitgeput of beschadigd is.
Ook de invloeden uit de omgeving zijn wel in lijn hiermee..er gaat nog een laatste inspanning gevraagd worden..de kans dat je er goed door komt is groot maar het kan wel voelen als iets wat je niet ook nog erbij kan hebben.
Wat je zelf kan doen is genieten van je gezin, je huis, het geluk dat je daar vind. Stop daar tijd en energie in
De waarschijnlijke uitkomst is positief en rechtvaardig..blijf je positief en geloven in een goede afloop dat gaat dit komen..ga je bij de pakken neerzitten dan is de kans op succes aanzienlijk kleiner.

Al met al..het gaat niet makkelijk, het wordt zwaar, maar het kan. Probeer jezelf te sterken en te rusten zodat je tegenslagen beter aankan.

Hoop dat het helpt.
Bearnaise schreef:
17-10-2017 16:41
Hoi Tomcat

Ik hoop dat je bij mij wat onrust kan wegnemen. Sinds enkele weken ben ik weer vrijgezel na een relatie van 5 jaar. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik het idee heb dat ik nooit verliefd ben geweest op mijn ex. Ik voelde mij al heel lang niet meer tot hem aangetrokken en we zaten in een zeer moeilijke situatie. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gekozen omdat ik ook graag verliefd wil worden en trouwen en een gezin stichten en ... Uiteraard hield ik wel van hem en was hij mijn beste vriend.

Heeft mijn ex gelijk en ben ik op zoek naar iets dat ik nooit ga vinden? Had ik tevreden moeten zijn met wat ik had? Of ga ik wel ooit de liefde vinden en een gezin kunnen stichten met iemand anders dan mijn ex?
De kaarten geven je aan als een stabiele partner in de realtie met je ex, je houdt van stabiliteit, zekerheid en een beetje financieel overschot voor wat luxe is wel iets waar je blij van wordt, dus nee, volgens de kaarten ben je niet onredelijk en dat lijk je opdit moment ook we l door te hebben..in het heden lijk je content met wat je daden hebben opgeleverd. Er ligt wel een verborgen invloed van het verdriet over je ex..stop dat niet weg maar laat het toe, verwerk het. Je verlangen naar passie, hartstocht, verliefdheid lijkt op dit moment een beetje een obstakel..verwacht niet direct wonderen van mensen die je ontmoet, niet alles moet op het eerste gezicht meteen raak zijn.
Vanuit je omgeving komt iets dat je veel gaat opleveren, een reis of een traject..het gaat meer opleveren dan je er van te voren van verwacht.
Wat je zelf kan doen is de lessen uit je vorige relatie meenemen naar een nieuwe, je bent ervaringen wijzer en dat maakt jou een ander soort partner in de toekomst.
De waarschijnlijke uitkomst is dat je wensen vervuld worden..ik verwacht dus zeker een nieuwe partner voor je.

Veel succes!
Robinson schreef:
17-10-2017 20:25
Vind ik ooit nog een partner? :)
Ja,
Het gaat makkelijker als je accepteert dat je iedereen op zijn eigen waarde moet inschatten, niet kijken of ze aan jouw wensen voldoen en niet proberen om in 1 date karaktereigenschappen te duiden die "toch nooit iets kunnen worden" of direct andere tekortkomingen te zoeken..Leer mensen kennen zonder direct te kijken of ze "passen". Goede relaties komen niet uit wensen afturven.
Er lijkt wel vrij spoedig iets te kunnen gebeuren
sammo schreef:
20-10-2017 18:47
Lieve Tomcat, fijn dat je er weer bent. Zou je mij nog advies mbt werk willen geven? Werk zit in een roerige periode en ik twijfel wat nu goed is voor mij om te doen.

Alvast bedankt!
Het lijkt alsof de roerige periode voor jou niet helemaal onwelkom is, was je niet een beetje uitgekeken op je functie en het eigenlijk een beetje ontgroeid? Als je wat verder dan dat kijkt, je wilt graag tonen dat je meer kan maar je hebt ook wel de ratio om die ambitie in het redelijke te houden. Er komt nog een obstakel op je pad, en dat lijkt heel erg zwaar maar je komt er echt door..daarna kom je in prettiger vaarwater waar je eigenlijk wat keuze's krijgt..je kan meegaan met hoe het gaat of je kan kiezen voor een ander pad, je bent rationeel genoeg om de gevolgen van beide keuze's te snappen.
Als advies krijg je mee om wel een op een andere manier de zaken te bekijken, neem eens afstand..er is toch een periode dat je even niets kan doen actief, dus beschouw de boel eens goed.
Waarschijnlijk kom jij prima op je plek.
WilliamBlake schreef:
20-10-2017 18:56
Is dit topic nog actief? Want dan zou ik graag ook willen vragen of je voor mijn situatie kaarten wil leggen.

Sinds kort ben ik lid van een hobbyclub. En daar loopt een man rond die ik heel leuk vind, vlinders in mijn buik en alles. Ik heb de indruk dat hij mij ook leuk vind, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Kun jij zien hoe zich die situatie zal ontwikkelen?
Ik zie niet zozeer hoe dat zich ontwikkelt, krijg meer over jouw eigen emoties in deze denk ik.

Het is veel emotie bij je in deze legging, van een tevredenheid in het verleden naar onrust in het heden, het soort onrust dat je beseft dat je iets anders wilt maar het huidige moeilijk loslaat. Verborgen ligt er nog iets aan onverwerkt verdriet of spijt over het verleden en als obstakel ligt er een soort van onvrede die zich ontwikkelt heeft..het gaat alle kant op bij je zo lijkt het.
De omgeving helpt gelukkig wel, je zal wat zekerder in je schoenen komen en zal dat gaan inzetten om jezelf verder te bekwamen.
De waarschijnlijke uitkomst is hoe dan ook weer rust voor je, een periode van rust en genieten die als een vakantie aan gaat voelen, of misschien wel een vakantie is..
Alle reacties Link kopieren
Vind ik binnenkort een baan?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
desiraii schreef:
21-10-2017 13:50
Ik ben midden twintig en heb nog geen serieuze relatie gehad. Wel heb ik scharrels gehad.
Ik ben benieuwd hoe mijn liefdesleven eruit gaat zien.
In het verleden komt wel een belangrijke partner naar voren, je zegt geen serieuze relatie te hebben gehad dus dan zal dit kan een goede vriend(in) zijn of een familielied of iets waar je echt een geweldige verstandhouding mee had.
In het heden eindig je een levensfase en begin je aan een volgende fase maar verborgen ligt er iets van een compromis, iets of iemand zorgt ervoor dat je concessies doet, belangen weegt, is dit de persooon die bij het verleden ook al opdook?
Als obstakel komt ook weer het verleden naar voren, herinneringen aan iets of iemand in het verleden vormen een obstakel..
Vanuit je omgeving komen gezinsinvloeden, heb je misschine vrienden die settelen en/of aan kinderen beginnen?
Het advies wat je krijgt is om vooral sociaal te zijn in de omgang, een beetje omstuimig misschien, spontane ontmoetingen, feestjes, interesse in anderen.
De waarschijnlijke uitkomst die ik krijg is een rustige periode voor je, de kans om te genieten van rust en tevredenheid.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-10-2017 10:57
Ja,
Het gaat makkelijker als je accepteert dat je iedereen op zijn eigen waarde moet inschatten, niet kijken of ze aan jouw wensen voldoen en niet proberen om in 1 date karaktereigenschappen te duiden die "toch nooit iets kunnen worden" of direct andere tekortkomingen te zoeken..Leer mensen kennen zonder direct te kijken of ze "passen". Goede relaties komen niet uit wensen afturven.
Er lijkt wel vrij spoedig iets te kunnen gebeuren
Haha dat klopt wel, ik heb inderdaad veel wensen bij een partner, en als ze daaraan niet voldoen dan heb ik al gauw zoiets van: Dan blijf ik liever alleen :D.
Ik ben benieuwd wat er komen gaat! :)
Belle73 schreef:
22-10-2017 12:04
Vind ik binnenkort een baan?
April krijg ik als ik naar de timing kijk, en volgens de kaarten vind jij dat best omdat je het ook een beetje op zijn beloop laat zolang het niet echt iets is waar je voor wilt gaan..je lijkt iemand die dat een groot punt vind, om in controle te zijn en alleen te doen waar je helemaal achter staat..
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-10-2017 12:00
Ik zie niet zozeer hoe dat zich ontwikkelt, krijg meer over jouw eigen emoties in deze denk ik.

Het is veel emotie bij je in deze legging, van een tevredenheid in het verleden naar onrust in het heden, het soort onrust dat je beseft dat je iets anders wilt maar het huidige moeilijk loslaat. Verborgen ligt er nog iets aan onverwerkt verdriet of spijt over het verleden en als obstakel ligt er een soort van onvrede die zich ontwikkelt heeft..het gaat alle kant op bij je zo lijkt het.
De omgeving helpt gelukkig wel, je zal wat zekerder in je schoenen komen en zal dat gaan inzetten om jezelf verder te bekwamen.
De waarschijnlijke uitkomst is hoe dan ook weer rust voor je, een periode van rust en genieten die als een vakantie aan gaat voelen, of misschien wel een vakantie is..
Dank je Tomcat, ik herken wat je schrijft wel, als is dat meer over werkzaken dan over liefde. Die periode van rust spreekt me zeker aan, net als het me verder bekwamen.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-10-2017 12:14
April krijg ik als ik naar de timing kijk, en volgens de kaarten vind jij dat best omdat je het ook een beetje op zijn beloop laat zolang het niet echt iets is waar je voor wilt gaan..je lijkt iemand die dat een groot punt vind, om in controle te zijn en alleen te doen waar je helemaal achter staat..
Bedankt! April is wel iets later dan ik had gedacht, eerlijk gezegd. Herkenbaar, ik wil graag iets wat echt bij me past, maar tegelijkertijd wil ik ook graag weer aan de slag.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
22-10-2017 12:19
Bedankt! April is wel iets later dan ik had gedacht, eerlijk gezegd. Herkenbaar, ik wil graag iets wat echt bij me past, maar tegelijkertijd wil ik ook graag weer aan de slag.
Timing is met Tarot vaak niet zo accuraat hoor..dus het kan best eerder zijn
Tomcat, ga ik volgend jaar mijn bedrijf verkopen? Dank voor de legging!!!
Ik ben wel benieuwd. Zou je een algemene legging kunnen doen voor mij? :)
Alle reacties Link kopieren
Niet meer relevant.
ceylon wijzigde dit bericht op 25-10-2017 12:31
95.11% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-10-2017 14:26
Ik weet niet of je dit direct bent geworden maar ik krijg wel gestaag onder weg naar betere tijden en in de verdere toekomst erkenning voor je werk en inzet.
Hi Tomcat,

Ik ben het uiteindelijk niet geworden, ff zuur maar inmiddels weer losgelaten en aan het inzetten op andere/nieuwe kansen. Fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat, dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven