Voor wie mag ik kaarten leggen

woensdag 21 december 2016 om 11:20
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd

zondag 29 oktober 2017 om 09:57
Ik krijg een leren om voor elkaar te zorgen in het verleden en in het heden een lopende investering in iets dat zich meer dan verwacht zal uitbetalen..ik vermoed hier een verband met die reis..Liefheksje schreef: ↑29-10-2017 02:14Hoi Tomcat,
Ik vraag me nog steeds af hoe onze (ietwat ingewikkelde) relatie zich zal ontwikkelen. Zie je daar groei in en wellicht op termijn een volgende stap of verdieping op andere wijze? Ik hoop dat je er een antwoord op kunt/ wil geven. Alvast bedankt!
Verborgen invloed zit in de materiele sfeer, hetzij een verbeterde situatie op dat gebied hetzij iemand die teveel waarde hecht aan materiele zaken.
Als obstakel ligt er een keuze waarbij de opties niet zijn wat ze lijken, wees zorgvuldig, vertrouw je intuitie, de juiste optie zit er wel tussen.
In jullie omgeving ligt een invloed van gulheid, krijgen wat je verdiend en misschien een beetje meer..nadruk wel op verdienen, je krijgt het niet zomaar.
Wat je zelf kan doen wijst naar contractuele of juridische kwesties, huwelijk, samenlevingscontract, huis kopen, ander bezit samen vergaren? geen idee of er zaken in jullie leven zijn die juridische aandacht behoeven maar in deze hoek is het goed om actie te nemen waar nodig/mogelijk.
De waarschijnlijke uitkomst is goed, geprezen worden voor wat jullie bereikt hebben.
Veel geluk!
zondag 29 oktober 2017 om 09:59
Goedemorgen
Heel afgezaagd zou ik willen weten wat de liefde voor mij in petto heeft
Ben nu 2,5 jaar gescheiden
En ben een hele leuke man tegengekomen
Hij voelt veel voor me zegt hij maar wil zich niet meteen weer binden na zijn vorige relatie.
Wel blijft hij contact zoeken
Is het het wachten waard of niet
Heel afgezaagd zou ik willen weten wat de liefde voor mij in petto heeft
Ben nu 2,5 jaar gescheiden
En ben een hele leuke man tegengekomen
Hij voelt veel voor me zegt hij maar wil zich niet meteen weer binden na zijn vorige relatie.
Wel blijft hij contact zoeken
Is het het wachten waard of niet
zondag 29 oktober 2017 om 10:12
Hoi Tomcat,
Ik heb eigelijk een aantal vragen, gezien ik toch al wat heb meegemaakt (heb ik hulp voor), en ik heb het gevoel dat mijn leven stilstaat in een negatieve zone. 1 waar ik (nog) niet uit lijk te komen.
Wat ik op dit moment graag wil vragen is of er op korte termijn een nieuwe liefde voor mij komt, en of dat iets langdurigs kan zijn.
Ik ben nu ruim 4 jaar vrijgezel na een nare breuk en heb ook hiermee pech lijkt het. De mannen die ik zie zitten zijn of bezet of niet geinteresseerd. De mannen die mij leuk vinden zijn ook bezet of juist niet mijn type.
Hoop dat je wat voor mij kan zien.
Ik heb eigelijk een aantal vragen, gezien ik toch al wat heb meegemaakt (heb ik hulp voor), en ik heb het gevoel dat mijn leven stilstaat in een negatieve zone. 1 waar ik (nog) niet uit lijk te komen.
Wat ik op dit moment graag wil vragen is of er op korte termijn een nieuwe liefde voor mij komt, en of dat iets langdurigs kan zijn.
Ik ben nu ruim 4 jaar vrijgezel na een nare breuk en heb ook hiermee pech lijkt het. De mannen die ik zie zitten zijn of bezet of niet geinteresseerd. De mannen die mij leuk vinden zijn ook bezet of juist niet mijn type.
Hoop dat je wat voor mij kan zien.

zondag 29 oktober 2017 om 10:44
Bedankt, nu snap ik m!!

Zoals het er nu uitziet wordt dit geen issue.laten we hopen dat t zo blijft!

zondag 29 oktober 2017 om 12:40
zoiets?Louloulux schreef: ↑29-10-2017 08:55Beste tomcat,
Bedankt voor je antwoord. Ik wil toch nog even een aanvulling geven op hetgeen je aangeeft. Je vraagt je af of er niets drukt op ons persoonlijk gemoed en/of onze relatie. Dat weet ik wel zeker..
Momenteel zitten we in een zware periode. Mijn moeder is enkele maanden geleden onverwachts binnen 5 dagen overleden en mijn schoonvader heeft vorig jaar meerdere hersenbloedingen gehad, waardoor hij nu in een rolstoel zit. Mijn schoonvader is erg dominant, wat voor de hele familie een grote last is..
Kan je naar aanleiding van de extra info, nog een aanvulling geven?
Bedankt alvast!!!!
In het verleden hebben jullie samen iets overwonnen, de dood van je moeder.
In het heden overheerst de ratio..het verstand..alsof jullie jezelf moeten vertellen dat het beter is om voor je schoonvader te zorgen ook al is hij zo tot last.
Verborgen ligt een zware last die meegedragen wordt..dat is de zorg voor je schoonvader waarvan je moeilijk kan uiten dat het zo'n belasting is voor jullie en in jullie relatie.
Een obstakel is het samenbrengen van zaken of ideeen, hoe ga je met je schoonvader om zonder dat het zoveel invloed heeft op jullie leven.
De omgeving helpt niet echt, een invloed van eigenlijk weten dat het zo niet verder gaat en dat er iets moet veranderen, iemand moet je schoonvader duidelijk maken hoeveel hij zijn familie belast door zijn houding.
Wat je zelf kan doen is zorgvuldig plannen, afspraken maken, maar dan wel goed bewaken of de plannen worden uitgevoerd zoals afgesproken, of de afspraken niet gebroken worden..het is een soort broos plan dat kan slagen maar wel heel goed in de gaten gehouden moet worden...ik denk de zorg voor je schoonvader gaan verdelen over de familie en dan opletten dat mensen zich niet onttrekken aan hun deel.
De waarschijnlijke uitkomst is moeilijk te zeggen, het is een kaart die een soort lotsbestemming aangeeft, karma, iets wat loopt hoe het moet lopen en waar je meestal wel sterker en beter uitkomt. Het is jouw/jullie keuze om voor je schoonvader te blijven zorgen of niet en hoeveel jullie daar in investeren of niet..

zondag 29 oktober 2017 om 12:51
In het verleden een situatie waar je niet blij meer mee was en die ervoor heeft gezorgd dat je een nieuw pad bent gaan zoeken (bokalen 8)fluttershy schreef: ↑29-10-2017 09:04Tomcat, ik zou het fijn vinden als je kaarten zou willen leggen mbt mijn startende relatie.
Momenteel zitten we in de typische beginfase van elkaar beter leren kennen, elkaars grenzen vinden, balans zoeken. Dus ondanks diep gevoel momenteel wat spanningen en disbalans. Ik zou graag weten of dat gaat lukken, zit er toekomst in?
Bedankt alvast dat je ernaar wilt kijken.
Mocht het kunnen dan zou ik graag (eventueel per PB) ook horen welke kaarten je trok?
In het heden een situatie waarin je meer draagt dan strikt nodig is, je neemt veel op je schouders maar legt dit jezelf ook een beetje op (staven 10)
Verborgen is een strijd (de strijdwagen) en als obstakel ligt er invloeden van anderen (staven 5), vermoedelijk concurentie door de verborgen strijd die er heerst.
Hebben jullie al onvoorwaardelijk voor elkaar gekozen? of bestaat de kans dat een van beiden nog anderen overweegt of achter de hand houd voor de zekerheid of zoiets?
De omegving geeft transformatie aan, grote transformatie (de dood)
Wat je zelf kan doen is inschatten wat je zelf wel of niet voldoende vind en daar naar handelen, kom je tekort of is het voldoende? (Pentagrammen 5)
De waarschijnlijke uitkomst is dat je in harmonie met je omgeving komt, je kan sturen binnen het mpgelijke om de situatie te maken zoals jij hem wilt (de keizer)
Succes!

zondag 29 oktober 2017 om 13:07
Heb je een scheiding of iets dergelijks achter de rug? ik krijg dat een juridische of cotractuele aangelegenheid je heeft gebracht naar waar je nu bent, je bent nu aan het leren om verschillende aspecten van het leven weer succesvol samen te brengen in harmonie om een compleetheid te bereiken. De invloeden om je heen zijn vrij rustig, vakantie-achtig, maar dat kan best wel eens gaan veranderen. Ik krijg op korte termijn een belangrijke persoon in jouw leven te zien, hoeft niet romantisch te zijn maar wel een diepe verbinding, soulmate, verliefdheid-achtige invloed.Kwartel123 schreef: ↑29-10-2017 09:43Goedemorgen Tomcat. Precies nu ik worstel met de vraag of ik ooit nog liefde in mijn leven zal durven toelaten, zie ik dat je weer kaarten legt voor mensen. Dat kan geen toeval zijn.
Welke richting zien de kaarten mijn toekomst op gaan?
Iets van onrust, niet kunnen vertrouwen op regels, zaken de constant net even anders lopen dan verwacht dat is een verdwijnende invloed in je leven en wat er aan komt is nog een keer een trouwe vriend of romantische partner..niet het type dat snel opvalt, eerder wat saai in gezelschap maar daaronder is hij standvastig, heeft inzet en is erg betrouwbaar.
Wat je zelf kan doen om de uitslag gunstig te beinvloeden is te proberen een beetje uit je schulp te komen, te veel emotionele zefbescherming kan prille relaties blokkeren. Je wordt gesterkt door vrouwelijke eigenschappen, zacht, zorgzaam, geheimzinnig, spiritueel, gereserveerd, .
Als zorpunt kan het zo zijn dat je teveel last op jezelf legt, niet alles hoef je tegelijk of in 1 keer te doen, neem de tijd en vraag hulp als die beschikbaar is.
De waarschijnlijke uitkomst is een kaart die onder andere een nieuwe romantische relatie aankondigd, het is een kaart van energie, levenslust, het weer zien zitten en je leven uit te breiden met nieuwe zaken.
Komt volgens mij helemaal goed met die liefde van je.
Veel geluk!

zondag 29 oktober 2017 om 13:15
en dezeJoni_de_tweede schreef: ↑28-10-2017 12:03Hoi Tomcat, een vraagje over mijn werk.
Mijn werkgever moet in januari laten weten of hij het bedrijfspand nog wil huren voor vijf jaar. Gaat hij het doorzetten of gooit hij het bijltje er bij neer?
zondag 29 oktober 2017 om 13:35

zondag 29 oktober 2017 om 15:04
proudmum71 schreef: ↑28-10-2017 18:16Hi,
Wil je voor mij een legging doen? Er is de afgelopen weken behoorlijk veel gebeurd in mijn leven waardoor ik echt van slag ben. Het liefst zou ik willen weten of de persoon waar ik heel veel om geef lang genoeg in mijn leven zal blijven zodat we een kans kunnen hebben om samen een toekomst op te bouwen. Of moeten ik de afstand die er nu is gebruiken om hem juist te steunen in alles wat er gaande is?
Ben benieuwd!
zondag 29 oktober 2017 om 17:56
Dankjewel Tomcat voor de advieskaart. Ik ben heel benieuwd. Als het goed is, kan ik dan binnenkort uitsluitsel geven in je andere topic

zondag 29 oktober 2017 om 19:51
Ik ben inderdaad een aantal jaren geleden gescheiden.
Herken zeker een aantal dingen die je schrijft en over een aantal andere dingen ga ik nadenken.
Dat het goed lijkt te komen, stemt me in ieder geval hoopvol.
Dankjewel voor de legging.

maandag 30 oktober 2017 om 15:39
Hartelijk dank Tomcat voor je uitgebreide uitleg! Ik heb je een pb gestuurdtomcat schreef: ↑16-10-2017 09:31Heb je je gezin gestart of gezinsuitbreiding gehad? huwelijk en kinderen? Of is je carierre voorspoedig geweest ? ik krijg vruchtbaarheid en overvloed in het verleden te zien, het is je goed vergaan, je hebt zaken gekregen of bereikt.
Het lijkt in ieder geval ook carierre te zijn omdat het heden aangeeft dat er royaal wordt beloond, hetzij dat je dat ontvang, hetzij dat je zelf royaal betaald. Wel zijn er verborgen angsten, angsten voor wat er allemaal mis kan gaan terwijl die redelijk ongegrond lijken, het kan ernstig zijn, slapeloosheid, nachtmerries, depressie zelf. Heb je last van iets dergelijks?
Als obstakel staan er plannen die gemaakt zijn en die nu worden uitgevoerd..ik bak er misschien niks van maar denk nu aan een eigen zaak die is opgezet..is dat waar de angsten over zijn en waar de beloningen worden ontvangen of uitgegeven? (Dat is het lastige aan zo leggen..je kan niet direct zeggen of dit klopt of niet dus ik moet oppassen dat ik andere mogelijkheden open houdt.. ik doe mijn best)
De omgeving is gunstig, je inspanningen en acties worden gewaardeerd en geeerd. Je ontvangt lof voor hetgeen je bereikt hebt.
Wat je zelf kan doen is aandacht hebben voor je innerlike leven, er ligt een energie van verlichting, een sprankelende blijheid die je emotioneel goed doet, van bijkomen uit een zware periode, denk aan healing, saunabezoek, dagje winkelen met vriendinnen..zaken waar je geest van opknapt worden je aangeraden.
De waarschijnlike uitkomst is hier wel aan gelieerd ook..dat is namelijk dat je nog een laatste inspanning moet gaan leveren om je doel te bereiken..maar dat kan wel heel goed lukken.
Ik hoop dat ik niet teveel op het verkeerde pad ben gegaan..maar ik denk dus aan een eigen zaak die is opgezet en die nu leuk begint te draaien en op te leveren maar die ook zorgen brengt "wat nou als het wat minder gaat in de toekomst" dit is ook een obstakel bij de vraag of een huis kopen nu gunstig is. Daarop krijg ik dat de zaak nu goed draait en dat het nu verstanidger is om even te genieten, op te laden, zodat je uiteindelijk het huis kan gaan kopen..dat wordt wel pittig maar gaat met flink wat inspanning lukken.
Het lastige is alleen dat het ook heel anders kan zitten..dit zijn wel beperkingen van zo kaarten leggen..als je bij kaart 1 direct kan aangeven of dat huwelijk, een kind, of zoals ik nu denk een eigen zaak is dan gaan alle opvolgende kaarten een andere lading krijgen.. de zaak die goed draait kan ook zijn dat je na je zwangerschap nu weer lekker draait qua werk en inkomsten etc. etc.
Ik ben wel benieuwd hoe het zit..als je dat niet hier wil posten zou je het dan in een pb kunnen zetten?
En ik hoop natuurlijk dat je hiet iets aan hebt![]()

dinsdag 31 oktober 2017 om 08:21
Hallo Tomcat, ik wilde je even laten weten dat je het goed had gezientomcat schreef: ↑05-09-2017 19:52wat ik krijg is dat er een twijfel kan zijn om vaardigheden in te zetten bij de verkoop van de oude woning, deze twijfel, het idee van misschien eerst even testen of nader bekijken dat wekt averechts. Juist het inzetten van die vaardigheden om de verkoop te bespoedigen werkt in het voordeel. De kaarten geven een verkoop aan als uitkomst.

vrijdag 3 november 2017 om 08:34
Hallo Tomcat,
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd nog al negatief over kom en dit van invloed kan zijn op mijn nieuwe werk. Ook vind ik dit privé niet fijn. Dit gebeurt vooral rondom confrontaties. Gaat er hier iets in veranderen de komende tijd? Hoe kan ik me het beste opstellen in deze situaties. Wanneer ik te vaag overkomen, vraag gerust meer info.
Alvast bedankt!
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd nog al negatief over kom en dit van invloed kan zijn op mijn nieuwe werk. Ook vind ik dit privé niet fijn. Dit gebeurt vooral rondom confrontaties. Gaat er hier iets in veranderen de komende tijd? Hoe kan ik me het beste opstellen in deze situaties. Wanneer ik te vaag overkomen, vraag gerust meer info.
Alvast bedankt!
zondag 5 november 2017 om 16:22
Hi Tomcat, dank voor het leggen van de kaarten voor mij.tomcat schreef: ↑26-10-2017 12:28Zware belasting in het heden en een overwinning in het heden die je iets van strijd of competitie heeft gekost.
Verborgen ligt iets van geluk voor het gezin, daar speelt iets wat je misschien nog niet helemaal lekker in beeld hebt? Speelt het geluk voor je gezin ergens een rol die je nog niet beseft?
Als obstakel ligt er een pad waar je op bent maar waarvan je onmogelijk kan zien waar het toe leidt..dat geeft twijfel..blind doorgaan of opgeven..als je doorgaat heb dan ook blind vertrouwen en twijfel niet over zaken die je toch niet kan zien aankomen.
Je omegving is duidelijk..luister naat je intuïtie..vertrouw op je gevoel..het bevestigd in jouw geval dat een ander huis een goed idee is, je hebt dit gevoel niet zomaar.
Ook wat jezelf kunt doen is hiermee in lijn..vertrow je gevoel..in jouw post lees ik "niet zo mooi of niet in de omgeving".. laat die ratio wat meer weg..dan maar minder mooi of wat verder weg..thuis is waar je je thuis voelt..niet wat mooi of in de buurt is..volg je emotie en intuïtie.
De waarschijnlijke uitkomst is positief,..echt een onverwachte meevaller en gezien de aanwijzingen van de andere kaarten denk ik dat je echt een huis vind wat het onverwacht helemaal is terwijl je er ging kijken van "mwah"..
Succes!
Ik moest het even laten bezinken..
De zware belasting en overwinning met strijd klopt helemaal, eigenlijk klopt alles wat de kaarten laten zien. Ik vind het alleen rete eng om zo een stap te nemen maar zoals de kaarten zeggen, moet ik op mijn gevoel vertrouwen. Het geluk van het gezin speelt zeker een rol en ik heb dit altijd wel degelijk beseft maar het besef altijd weggedrukt.. Ik moet voor mij en mijn gevoel nu gaan en door de angst die ik voel heen gaan.
Thanks hoor!
maandag 6 november 2017 om 05:33
Hoi tomcat,
Zou jij mij wat kunnen vertellen over hoe komend jaar er voor
mij gaat uitzien?
Ga ik een huisje vinden voor mezelf waar ik rust krijg?
Vind ik ooit weer een nieuwe liefde?
Kan je ook iets zeggen over of ik ooit moeder mag worden? Of is dit een gekke vraag.
Mijn relatie is namelijk net beëindigd na 5 jaar en ons huis gaat nu te koop gezet worden.
Ondanks de enorm verdrietige weken afgelopen tijd, ben ik nu zó toe aan iets voor mezelf en rust in mijn leven.
Alvast bedankt voor je moeite.
Zou jij mij wat kunnen vertellen over hoe komend jaar er voor
mij gaat uitzien?
Ga ik een huisje vinden voor mezelf waar ik rust krijg?
Vind ik ooit weer een nieuwe liefde?
Kan je ook iets zeggen over of ik ooit moeder mag worden? Of is dit een gekke vraag.
Mijn relatie is namelijk net beëindigd na 5 jaar en ons huis gaat nu te koop gezet worden.
Ondanks de enorm verdrietige weken afgelopen tijd, ben ik nu zó toe aan iets voor mezelf en rust in mijn leven.
Alvast bedankt voor je moeite.