Voor wie op vakantie gaat.... en wie thuis blijft...

18-12-2008 21:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie op vakantie gaat..... Geniet ervan, rust lekker uit en kom veilig thuis!

Voor wie op vakantie of thuis blijft, dus voor jullie allemaal

Fijne feestdagen en een liefdevol, gelukkig en gezond 2009!

En wat voor wens krijg ik? Ben gewoon aan het werk, heb geen vakantie (meer.... ) en ga dus ook niet op vakantie.... zielug he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar je bent toch thuis?....

Ik kan me niet voorstellen dat je beide kerstdagen fulltime aan het werk bent en dan ook nog eens met oud en nieuw

Dussss......óók voor jou gelden mijn welgemeende beste wensen
Jij ook fijne feestdagen en een geweldig goed 2009 Bosaapje
Ha Bosaapje! Ik wens jou en alle vakantiegangers & en thuisblijvers een happy, happy, happy 2009 in goede gezondheid. (f)

Ach... laat ik niet zo karig zijn, dit geldt ook voor de rest van december 2008.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:bosaapje schreef op 18 december 2008 @ 21:51:

Maar je bent toch thuis?....

Ik kan me niet voorstellen dat je beide kerstdagen fulltime aan het werk bent en dan ook nog eens met oud en nieuw

Dussss......óók voor jou gelden mijn welgemeende beste wensen

helaas, ik ben met de beide kerstdagen fulltime aan het werk en ook met oud en nieuw.

s`Morgens om 6 uur mijn bed uit door de donkere nacht rijden naar het kantoor en daarna de mensen opzoeken in hun huizen en ze uit een warme bed sleuren.dat de beidde feestdagen en dan mag ik het met oud en nieuw alles nog een keer herhalen, dat ze strakjes een pest aan me hebben kan ik me levendig voor stellen.
quote:ijaba schreef op 19 december 2008 @ 06:33:

[...]

helaas, ik ben met de beide kerstdagen fulltime aan het werk en ook met oud en nieuw.

s`Morgens om 6 uur mijn bed uit door de donkere nacht rijden naar het kantoor en daarna de mensen opzoeken in hun huizen en ze uit een warme bed sleuren.dat de beidde feestdagen en dan mag ik het met oud en nieuw alles nog een keer herhalen, dat ze strakjes een pest aan me hebben kan ik me levendig voor stellen. wat voor baan is dat?
voor jullie allemaal fijne feestdagen en veel liefde,gezondheid en vriendschap in ut nieuwe jaar!!!.

hier ook al die dagen aan ut werk hoor.

maar ben niet zielig;

krijg leuk betaald,heb fijne collega,s,lieve clieenten.

en toch nog beetje tijd tussen de diensten door, om iets leuks te gaan doen.kortom.....ben stik tevreden met mn leventje
Denk dat Ijaba en Desteny in de zorg zitten of zo?

Zelf heb ik ook in te ziekenhuis gewerkt en dan was het of met de kerst werken of met oud en nieuw. Ik heb dat nooit erg gevonden, de sfeer op de afdeling is toch anders dan anders en veel relaxter. Voor de patienten is het veel erger want zij kunnen echt niet naar huis en wij hadden nog wel dat we thuis bij familie en/of vrienden konden zijn.

Voor de werkenden onder ons... Werk ze, geniet er van als je vrij bent en sterkte
ja idd ik werk oaa in de zorg, maar als flex.

dus kan fijn werken, zoveel en waneer ik wil.
Ik werk in de thuiszorg,voor mij begint de dienst om half zeven, geen speciale sfeer of wat dan ook. De meesten vinde de feestdagen maar niks,geen dagopvang, geen afleiding .

Morgen om 7 uur hoor ik de eerste moppers al, wat ben je vroeg en wat wil je.

Het wordt toch tijd om naar iets anders uit te gaan zien
Arme jij, en je bedoeld het zo goed....

Werk ze vandaag en sterkte
voor de liehebbers en onwetenden,hier een klein verslagje van mijn kerstdienst.

7.15.vanmorgen eerst sleutel halen bij de nachtpost,daar stond al koffie met lekkers EN vriendelijk woord klaar (lieffff)

medicijnen klaar gemaakt en voor alle 6 de clieenten bakjes pap en vla klaar gezet. pillen/paptime en lekker wakker worden.....*goedemorgen,vroooolijk kerstfeest*

koffie drinken met kerststol met collega vd andere woning.

beginnen met badderen,douchen,aankleden en optutten.er worden straks 2clieenten op gehaald dus zij mogen eerst.inmiddels andere collega gearriveerd en die de volgende 2 badderen enz

de 2ste 2 aan de koffie/sjokomel met kerststol.

andere 2 ook dr bij.laatste 2 ook badderen enz.

met zn allen 2de ronde koffie en verse warme miniworstenbroodjes

(gisteren gebracht met nog meer lekkers door 1vd ouders (liefff)

kerstliedjes gezongen

(lees:wij en 1clieent,de rest geniet*hopelijk*)

boterhammen eten en melk en sap drinken.aangepaste hoeveelheid,anders moeten we gaan sonjabakkeren)

verhaaltjes jipenjanneke voorgelezen.puzzels maken.

verschonen en bedrust voor bepaalde clieenten.was doen en opruimen en huiskamer beetje poetsen.bedden had ik ook al gedaan. de huishoudelijke dienst heeft 4 dagen vrij!!2zieke collega,s gebeld en ff gebept.ouders die op bezoek kwamen ontvangen en koffie met lekkers gegeven.met zelfde collega,s afgesproken voor zaterdagavond.ik maak pasta maaltijd,ander zorgt voor de pudding en ander voor de sjokolaatjes bij de koffie.gaat ook weer goed komen dus!!

kortom;leuke gezellige dienst .geen epileptische aanvallen of braakers (want dat gebeurd ook bijna dagelijks)

en nu thuis fijn lekker rommelen en relaxen.morgen vroeg mag ik weer op een andere groep.lange leve het flexwerk in de zorg!!
Wat ik zo begrijp een drukke maar ook een sfeervolle dag. Leuk dat jullie zo enthousiast zijn en proberen de bewoners er bij te betrekken.

Rust lekker uit en maak er een fijne avond van. Morgen een rustige en gezellige dienst.
dankje...ja we proberen ut zo gezellig mogelijk

te maken voor elkaar (begeleiders EN clieenten) en weet je..

ik zeg altijd

WIJ hebben de keus of we hier willen zijn,of niet.

ZIJ zijn ut belangrijkste..ZIJ hebben geen keus.

zij zitten met ons opgescheept.

en de clieenten zijn idd zeer gevoelig voor

een gezellige sfeer.vandaag is dat weer goed gekomen.

dat geeft me een goed gevoel.

ben dol op dit werk!!

morgen ga ik dr ook weer tegen aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven