Voorspellingen 2016

30-12-2015 21:20 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames.......voorspellingen 2016. Ik begin.Want ik ben de baas van dit topic.ik denk dat Emile en linda gaan trouwen. en er komt een liefdes baby. Guus Meuuwis gaat uit de kast komen. En Maxima raakt zwanger. 😊😊😊😊
Ik voorspel dat er het komend jaar heel veel topics geopend gaan worden met de vraag: "ben ik zwanger" of: "gaat mijn man vreemd".
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 22:06:

[...]

Mijn neef was al lang uit de kast gekomen. Gerard ook maar toen hij bekent werd toen werd hem in het begin aangeraden om niks te zeggen over zijn homo zijn omdat er veel jonge meiden helemaal gek op hem waren. Het is ook allemaal al lang geleden he en mijn neef leeft niet meer.De humor ontgaat je?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 22:08:

[...]

Ja en volgens jaar ben jij degene die een bedankt topic opent. Ik voorspel dat dat niet gaat gebeuren.
Life is short. Eat dessert first.
Ik voorspel dat volgend jaar in de meeste dorpen en steden en bv bij verenigingen er nog steeds alleen maar traditionele zwarte pieten zullen zijn.
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 22:06:

[...]

Mijn neef was al lang uit de kast gekomen. Gerard ook maar toen hij bekent werd toen werd hem in het begin aangeraden om niks te zeggen over zijn homo zijn omdat er veel jonge meiden helemaal gek op hem waren. Het is ook allemaal al lang geleden he en mijn neef leeft niet meer.Jeetje wag ben jij een spelbreker zeg.
Ik voorspel dat sommige forummers nooit gevoel voor humor zullen krijgen.
Waarom ben ik een spelbreker?
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 22:15:

Waarom ben ik een spelbreker?Dit topic is niet serieus.
Ik voorspel dat blondie456 blond is.
quote:maylo schreef op 30 december 2015 @ 22:19:

Ik voorspel dat blondie456 blond is.Ja haha, van nature! Ik voorspel dat ik wel van die domme opmerkingen zal blijven maken. Moet mijn haarkleur ook eer aan doen he.Ik vond het eigenlijk wel leuk om echt voorspellingen te doen en dan later kijken wat er van uitgekomen is.
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 22:22:

[...]

Ja haha, van nature! Ik voorspel dat ik wel van die domme opmerkingen zal blijven maken. Moet mijn haarkleur ook eer aan doen he.Ik vond het eigenlijk wel leuk om echt voorspellingen te doen en dan later kijken wat er van uitgekomen is.Wellicht kan je daar een eigen topic over starten of gewoon opschrijven...
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 22:11:

Ik voorspel dat volgend jaar in de meeste dorpen en steden en bv bij verenigingen er nog steeds alleen maar traditionele zwarte pieten zullen zijn.

Neuhh dat denk ik niet hoor.

Ik voorspel dat ook de kerstman zal gaan veranderen. Het zullen niet alleen maar dikkerds zijn maar ook dunne, slanke, grote en hele kleine kerstmannen Ik heb gehoord dat de obesitasclub zich al heeft verenigd om dit voor elkaar te krijgen.

En Rudolph krijgen we nu ook te zien met een blauwe neus, groene, gele, oranje, paarse, roze, witte...ben ik al irritant anders ga ik nog ffkes door... zwarte, grijze en bruine neus en nouja zeg zelf maar. Is gewoon wennen joh net als de stroopwafelpieten.
Kroketten worden het nieuwe fitgirl/afval food. Er worden echter varianten bedacht met meer groente en andere soorten vet. Ze passen prima naast een salade met mosterddressing.

Jan Smit gaat onverwachts scheiden. Door de schok van de vechtscheiding is zijn muziekstijl compleet omgeslagen. De promotiefilmpjes laten een heftig beeld zien van de nieuwe Jan, maar in plaats van een rock/death metal image blijkt Janstafari reggae te gaan maken. De grootste Nederlandse zomerhit ooit, Geen vrouw, geen gezeik, komt uit zijn pen.
Ik voorspel een

Een 'wat-liggen-de-pepernoten-toch-vroeg-in-de-winkel' topic.

Een' Ben ik zwanger' topic.

Een "heb-jij -de-verwarming-al aan' topic.

Een "we-houden-van-peecee' topic. (niet dat die lang zal staan maar heeeeee.... ).

Een 'Twijfel' topic. En van die voorspel ik er een stuk of 100.

Een' Is dit normaal?' topic. En ook die gaat flink in aantal oplopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Marco Borsato blijkt een affaire te hebben met een van de kandidaten uit the voice.

Dries Roelvink doet een nieuwjaarsduik in zijn gele zwembroek
Ik voorspel een elfstedentocht, zwemmend.
verba volant, scripta manent.
quote:Enn schreef op 30 december 2015 @ 22:34:

Ik voorspel een

Een 'wat-liggen-de-pepernoten-toch-vroeg-in-de-winkel' topic.

Een' Ben ik zwanger' topic.

Een "heb-jij -de-verwarming-al aan' topic.

Een "we-houden-van-peecee' topic. (niet dat die lang zal staan maar heeeeee.... ).

Een 'Twijfel' topic. En van die voorspel ik er een stuk of 100.

Een' Is dit normaal?' topic. En ook die gaat flink in aantal oplopen..

Vluchtelingen topic. We kunnen er nog zo een 150.000 bij hebben volgens Diederikje!
ik voorspel dat Lieke van Lexmond zwanger wordt in 2016.
quote:Blondie456 schreef op 30 december 2015 @ 21:52:

[...]

Nee hoor volgens mij is Gerard een rasechte homo. Mijn neef had al seks met hem ruim voordat hij bekent werd. Toen hij bij de Soundmix show kwam toen was ik een beetje verliefd op hem. Mijn neef verzekerde mij er toen van dat hij hem kende en homo was. Ik geloofde hem niet maar het bleek toch waar te zijn.WÁT?? Is Gerard Joling homo?
Ik moet helemaal niks!
Heel veel "Wat wil hij van mij" topics.
De nodige "hij slaat me / bespuugt me / vernederd me, maar hij is zo lief en houdt van me" topics. Helaas.
quote:Nicky_L schreef op 31 december 2015 @ 10:13:

[...]

WÁT?? Is Gerard Joling homo?

Ik ben al vanaf gisteravond in tranen om dat bericht.

Gottegottegot, dat 2015 nou zó moet eindigen.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 december 2015 @ 10:19:

[...]

Ik ben al vanaf gisteravond in tranen om dat bericht.

Gottegottegot, dat 2015 nou zó moet eindigen.

Ik ben al sinds 1985 aan het sparen voor dat ticket to the tropics. Er kwam steeds wat tussen, maar dít... Nee, dit had ik niet verwacht.

Wat je zegt Leo, dat het jaar nou zo moet eindigen.
Ik moet helemaal niks!
Ik voorspel voor januari een warmterecord, een regenrecord, een zonnenurenrecord, een regenbogenrecord, weeralarmenrecord en een filerecord- uiteraard gevolgd door dezelfde hoogtepunten in februari, maart etc..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven