Vraag het de mods, deel 3.

27-08-2020 21:22 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo hebben we inmiddels alweer twee delen vol gekletst (met vragen).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2 ;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Jij kunt skiën? Jij bent echt van alle markten thuis naast jouw baan modereren een gezin hebben top hoor niet iedereen kan dat :thumbsup:
Ik kan niet skiën, mijn collega die dat zei wel. Ik ga wel mee voor het sneeuwballen gevecht.

Leuk Mod :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
27-08-2020 21:33
Ja ga er nog even over door.

Goed gezien!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-08-2020 22:49
*
Daar zou ik wel een punt van maken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
28-08-2020 07:25
Daar zou ik wel een punt van maken.
Of een komma. (verkapte TVP).
:blob:
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik moest veel bijlezen en er is al een nieuw topic?
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 11:14
1.79% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb je gestaft wegens het niet stellen van een vraag aan de mods
Alle reacties Link kopieren
Mods, wat is jullie beleid als het gaat om het plaatsen van links die het gedachtengoed van QAnon propageren?
Deze samenzweringstheorie, die in de VS door de FBI is aangemerkt als 'domestic terror threat', is de laatste tijd overmatig aanwezig op Nederlandse sociale media, en ook op het Vivaforum.
Mod, heb je mijn vraag uit het vorige topic gezien?
Ik begrijp dat een inhoudelijk antwoord niet een-twee-drie te geven is maar door de pijlers 'Actueel' en 'Corona' krijgt het forum hier wel mee te maken.
nounou
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
28-08-2020 10:43
Ik heb je gestaft wegens het niet stellen van een vraag aan de mods
Deed ik wel hoor. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 10:51
Mod, heb je mijn vraag uit het vorige topic gezien?
Ik begrijp dat een inhoudelijk antwoord niet een-twee-drie te geven is maar door de pijlers 'Actueel' en 'Corona' krijgt het forum hier wel mee te maken.
Stel dat er wel een kern van waarheid zit in die theorie, dan is het natuurlijk niet meer dan logisch dat die wordt weggezet als een 'domestic terror threat'.
Ik vind dat er ruimte moet zijn voor alle theorieën. Niemand weet immers zeker hoe het écht zit en niemand kan bewijzen dat het complete onzin is. Iedereen moet maar voor zichzelf bepalen wat hij ervan denkt. En is vrij om argumenten voor en tegen aan te dragen. Of om er helemaal niks van te willen weten en over te zeggen.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
28-08-2020 11:18
Stel dat er wel een kern van waarheid zit in die theorie, dan is het natuurlijk niet meer dan logisch dat die wordt weggezet als een 'domestic terror threat'.
Ik vind dat er ruimte moet zijn voor alle theorieën. Niemand weet immers zeker hoe het écht zit en niemand kan bewijzen dat het complete onzin is. Iedereen moet maar voor zichzelf bepalen wat hij ervan denkt. En is vrij om argumenten voor en tegen aan te dragen. Of om er helemaal niks van te willen weten en over te zeggen.

Ik kom hier niet om te discussiëren over deze theorie, wel om de mening van de mods hierover te vragen.
En nee, ik vind niet dat elke samenzweringstheorie vrijelijk op elk medium verkondigd moet kunnen worden.
QAnon roept op tot gewelddadige omverwerping van regeringen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 28-08-2020 11:29
3.12% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:26
Ik kom hier niet om te discussiëren over deze theorie, wel om de mening van de mods hierover te vragen.
En nee, ik vind niet dat elke samenzweringstheorie vrijelijk op elk medium verkondigd moet kunnen worden.
Deze QAnon-aanhangers roepen op tot geweld.
Mijn post was ook voor de mods bedoeld. Jij vraagt om censuur. Ik ben tegen en beargumenteer dat. Ik wil zeker niet in discussie over de theorie zelf.
Oproepen tot geweld is niet ok en dat is ook niet toegestaan op het forum.
impala wijzigde dit bericht op 28-08-2020 11:30
9.30% gewijzigd
.
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:26
Ik kom hier niet om te discussiëren over deze theorie, wel om de mening van de mods hierover te vragen.
En nee, ik vind niet dat elke samenzweringstheorie vrijelijk op elk medium verkondigd moet kunnen worden.
QAnon roept op tot geweld.
Des te meer reden om bekendheid aan die mafkezen te geven en te informeren over hoe fout ze zijn.
Onder het vloerkleed vegen heeft nooit iets goeds gedaan.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
28-08-2020 11:28
Mijn post was ook voor de mods bedoeld. Jij vraagt om censuur. Ik ben tegen een dit is mijn argument. Ik wil zeker niet in discussie over de theorie zelf.
Censuur? Doe toch ff normaal joh.

Moet het ontkennen van de Holocaust dan ook maar toegestaan worden op het forum?
Alle reacties Link kopieren
Eens met Zaza.
impala schreef:
28-08-2020 11:28
Mijn post was ook voor de mods bedoeld. Jij vraagt om censuur. Ik ben tegen en beargumenteer dat. Ik wil zeker niet in discussie over de theorie zelf.
Ik ben met je. :D
Cookielover schreef:
28-08-2020 11:29
Censuur? Doe toch ff normaal joh.

Moet het ontkennen van de Holocaust dan ook maar toegestaan worden op het forum?
Wat haal jij er nou weer bij?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
28-08-2020 11:29
Censuur? Doe toch ff normaal joh.

Moet het ontkennen van de Holocaust dan ook maar toegestaan worden op het forum?
De holocaust valt niet te ontkennen. Dat is een duidelijke zaak.


En idd waarom haal je dat erbij? Geen vergelijk.

Maar als iemand graag wil beweren dat de aarde plat is, ook duidelijke onzin, moet dat wat mij betreft ook kunnen.
impala wijzigde dit bericht op 28-08-2020 11:34
24.56% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
28-08-2020 11:28
Mijn post was ook voor de mods bedoeld. Jij vraagt om censuur. Ik ben tegen en beargumenteer dat. Ik wil zeker niet in discussie over de theorie zelf.
Oproepen tot geweld is niet ok en dat is ook niet toegestaan op het forum.

En dat is wat QAnon doet.
nounou
Ja joh, laten we het hele thema laten verzanden in vragen zoals die van de holocaust of dat Sadam massavernietigingswapens, dat houdt ons lekker bij de les.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:34
En dat is wat QAnon doet.
Het gaat erom wat er op dit forum gezegd wordt.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
28-08-2020 11:35
Het gaat erom wat er op dit forum gezegd wordt.

Het gaat mij om de links die geplaatst worden, niet om de discussie over deze beweging.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 28-08-2020 11:36
4.43% gewijzigd
nounou
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:34
En dat is wat QAnon doet.
Ik denk dat er een groot verschil of je over, voor of tegen QAnon discussieert.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:35
Het gaat mij om de links die geplaatst worden, niet om de discussie over deze beweging.
Je begeeft je op een enorm hellend vlak, als je links wil gaan beoordelen. Onmogelijke zaak. Dus niet aan beginnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-08-2020 11:36
Ik denk dat er een groot verschil of je over, voor of tegen QAnon discussieert.

Dat ben ik met je eens. Het gaat mij dus om links die geplaatst worden naar QAnon-gedachtengoed. Dat is namelijk verspreiding daarvan.
Met de discussie heb ik natuurlijk geen probleem, die voer ik zelf ook.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven