Vraag het de mods, deel 3.

27-08-2020 21:22 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo hebben we inmiddels alweer twee delen vol gekletst (met vragen).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2 ;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo mods.

Als ik naar de eten-pijler ga en dan de Index daarvan wil gebruiken werkt dat niet. (bij het aanklikken van een onderwerp),Hoe komt dat?
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
29-08-2020 08:21
Hallo mods.

Als ik naar de eten-pijler ga en dan de Index daarvan wil gebruiken werkt dat niet. (bij het aanklikken van een onderwerp),Hoe komt dat?
Alvast bedankt.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je het indextopic?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik krijg een waarschuwing dat ik een bepaalde forummer met rust moet laten.
Wat is dit nu weer voor raars? Ik zeg niets geks, wijs diegene alleen op totaal inconsistente antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
29-08-2020 12:44
Ik krijg een waarschuwing dat ik een bepaalde forummer met rust moet laten.
Wat is dit nu weer voor raars? Ik zeg niets geks, wijs diegene alleen op totaal inconsistente antwoorden.
Niet meer doen dan. Ik snap het heel goed. Heb je bij mij ook een tijd gedaan. Heel vervelend.
impala wijzigde dit bericht op 29-08-2020 12:51
8.07% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 10:43
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je het indextopic?
Dé eten-index van dé MV. Sticky in etenspijler.
Doet inderdaad raar, de links werken niet meer.
impala wijzigde dit bericht op 29-08-2020 12:52
6.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
29-08-2020 12:44
Ik krijg een waarschuwing dat ik een bepaalde forummer met rust moet laten.
Wat is dit nu weer voor raars? Ik zeg niets geks, wijs diegene alleen op totaal inconsistente antwoorden.
Je kan haar ook gewoon negeren, of blokkeren. Dat constante gebitch op die persoon vind ik zelf heel vervelend
smulrol schreef:
29-08-2020 12:49
Je kan haar ook gewoon negeren, of blokkeren. Dat constante gebitch op die persoon vind ik zelf heel vervelend
Ik vind het constante gebitch van wel meer mensen vervelend. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
29-08-2020 12:50
Ik vind het constante gebitch van wel meer mensen vervelend. En nu?
Die kan je ook onder blokkeer zetten. Of ga een boek lezen
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
29-08-2020 12:48
Dé eten-index van dé MV. Sticky in etenspijler.
Doet inderdaad raar, de links werken niet meer.
Ik zie het. Heeft iemand er nog gebruik van gemaakt nadat we dit forum hebben? Dat is namelijk het enige wat ik kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
29-08-2020 12:49
Je kan haar ook gewoon negeren, of blokkeren. Dat constante gebitch op die persoon vind ik zelf heel vervelend
Ik ook. Ze, Y dus, is duidelijk het pispaaltje van sommige mensen. Loopt echt de spuigaten uit, hoe er op haar gereageerd wordt.
impala wijzigde dit bericht op 29-08-2020 12:56
7.03% gewijzigd
.
Klopt, sta jij oa onder. Ygg valt was lastiger te negeren want gilt overal.
impala schreef:
29-08-2020 12:46
Niet meer doen dan. Ik snap het heel goed. Heb je bij mij ook een tijd gedaan. Heel vervelend.

Pardon? Ik geloof dat jij even in de spiegel moet gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
29-08-2020 12:44
Ik krijg een waarschuwing dat ik een bepaalde forummer met rust moet laten.
Wat is dit nu weer voor raars? Ik zeg niets geks, wijs diegene alleen op totaal inconsistente antwoorden.
Wat ik zie, is dat je geregeld bovenop haar duikt ook als dat volledig off-topic is. Dat wekt irritatie op, niet alleen bij haar, maar ook bij anderen. Als ze je irriteert, kun je haar blokkeren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 12:56
Wat ik zie, is dat je geregeld bovenop haar duikt ook als dat volledig off-topic is. Dat wekt irritatie op, niet alleen bij haar, maar ook bij anderen. Als ze je irriteert, kun je haar blokkeren.

Prima, dan zie ik de ban wel komen.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 12:54
Ik zie het. Heeft iemand er nog gebruik van gemaakt nadat we dit forum hebben? Dat is namelijk het enige wat ik kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen.
Ik niet. Dus wat dat betreft zou ik het niet missen. Maar het is wel een soort memorial voor MV dus daarom ook jammer als het zou verdwijnen en wel de moeite om het te repareren als dat kan.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
29-08-2020 13:28
Ik niet. Dus wat dat betreft zou ik het niet missen. Maar het is wel een soort memorial voor MV dus daarom ook jammer als het zou verdwijnen en wel de moeite om het te repareren als dat kan.
We gaan kijken of het op te lossen is, maar dat zal de nodige tijd kosten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 12:54
Ik zie het. Heeft iemand er nog gebruik van gemaakt nadat we dit forum hebben? Dat is namelijk het enige wat ik kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen.
Dat is lang geleden dat ik er gebruik van heb gemaakt. Veel van MV haar recepten heb ik opgeslagen in Word op mijn laptop, zodat ik niet in de index hoef te zoeken.

Hoe zouden we het op kunnen lossen? Zoeken in Google met de topictitel bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
29-08-2020 13:35
Dat is lang geleden dat ik er gebruik van heb gemaakt. Veel van MV haar recepten heb ik opgeslagen in Word op mijn laptop, zodat ik niet in de index hoef te zoeken.

Hoe zouden we het op kunnen lossen? Zoeken in Google met de topictitel bijvoorbeeld?
We gaan iig even met de TD in overleg of zij een oplossing zien. En anders wordt het inderdaad alle topics gaan zoeken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 13:50
We gaan iig even met de TD in overleg of zij een oplossing zien. En anders wordt het inderdaad alle topics gaan zoeken.
Als dat laatste moet dan ga ik wel mee zoeken, is anders wel veel werk voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
29-08-2020 13:52
Als dat laatste moet dan ga ik wel mee zoeken, is anders wel veel werk voor jullie.
Dat zou echt fantastisch zijn, maar hopelijk is het niet nodig
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 13:50
We gaan iig even met de TD in overleg of zij een oplossing zien. En anders wordt het inderdaad alle topics gaan zoeken.
Als de TD als oplossing ‘weg met dat topic’ of ‘druk eens op dit knopje, dan kijken we wat dat doet’ heeft, willen jullie daar dan alsjeblieft niet zomaar in meegaan?
(Sorry, niet zo’n groot vertrouwen in TD hier)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
29-08-2020 13:57
Als de TD als oplossing ‘weg met dat topic’ of ‘druk eens op dit knopje, dan kijken we wat dat doet’ heeft, willen jullie daar dan alsjeblieft niet zomaar in meegaan?
(Sorry, niet zo’n groot vertrouwen in TD hier)
Dat wordt sowieso niet de oplossing!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
29-08-2020 10:43
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je het indextopic?

Ja het indextopic.
Ik zocht daarin omdat ik weet dat er een heel topic over het bereiden van stoofvlees is geweest. Dat wilde ik nog even nalezen vandaar.
.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
28-08-2020 13:34
Ik heb je vraag gezien en het is er eentje waar we geregeld tegenaan lopen. Aan de ene kant willen we zo min mogelijk ingrijpen in discussies, maar aan de andere kant ook geen linkjes die zwaar over grenzen gaan. Het is een doorlopende afweging die we maken over wat we wel toelaatbaar vinden en wat niet.

Dank voor je reactie. Een helder antwoord vind ik het niet. Wanneer gaat het 'zwaar over grenzen'? Wat kenmerkt die grenzen?
De video van Lange Frans en Ossebaard waarin ze onder andere vrijelijk fantaseren over het doodschieten van Mark Rutte staat nog gewoon in een topic. En ja, dit zijn aanhangers, of volgelingen van de Q-beweging.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven