Vraag het de mods, deel 3.

27-08-2020 21:22 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo hebben we inmiddels alweer twee delen vol gekletst (met vragen).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2 ;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Someonenew schreef:
15-09-2020 20:52
[...]
Mod, waarom krijg hiervoor op de man? Dan kan het hele topic van de melding ook wel leeg gehaald worden niet? Die reacties waren 90% op de man.

Gewoon een serieuze vraag, onn topic.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
15-09-2020 22:17
Mod, waarom krijg hiervoor op de man? Dan kan het hele topic van de melding ook wel leeg gehaald worden niet? Die reacties waren 90% op de man.

Gewoon een serieuze vraag, onn topic.
Aangezien het geen melding is, maar een vraag, heb ik je posting even naar dit topic verplaatst.
Je reactie was behoorlijk onder de gordel en alleen bedoeld om iemand te raken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En even voor de duidelijkheid, ik heb niet gestaft.
ModeratorViva schreef:
15-09-2020 22:21
Aangezien het geen melding is, maar een vraag, heb ik je posting even naar dit topic verplaatst.
Je reactie was behoorlijk onder de gordel en alleen bedoeld om iemand te raken.
Ja die van hun niet dan in desbetreffende topic? Apart..
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
15-09-2020 22:24
Ja die van hun niet dan in desbetreffende topic? Apart..
In het betreffende topic heb ik een waarschuwing geplaatst.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik een waarschuwing n.a.v. een staf in het foto's van het koningshuistopic? Volgens mij was mijn post wel degelijk on topic of mag je het in dat topic alleen maar over het uiterlijk van de prinsessen hebben? Een kritische opmerking over de netto 1,6 miljoen die Amalia straks voor die schaarse fotomomentjes krijgt, is verboden?
Fizz schreef:
16-09-2020 10:55
Waarom heb ik een waarschuwing n.a.v. een staf in het foto's van het koningshuistopic? Volgens mij was mijn post wel degelijk on topic of mag je het in dat topic alleen maar over het uiterlijk van de prinsessen hebben? Een kritische opmerking over de netto 1,6 miljoen die Amalia straks voor die schaarse fotomomentjes krijgt, is verboden?

Hoe heet dat topic? :biggrin:
Maar je blijft lekker bezig in dat topic terwijl er ook een topic is speciaal voor het grote onrecht wat jij aan de kaak wil stellen.

Sorry. Geen vraag. Meer een ergernis.
Peixe schreef:
16-09-2020 11:03
Maar je blijft lekker bezig in dat topic terwijl er ook een topic is speciaal voor het grote onrecht wat jij aan de kaak wil stellen.

Sorry. Geen vraag. Meer een ergernis.

Dat gaat dan toch over de foto's. Werkelijkheid is dat je dat daar niet mag zeggen. Alles wat niet juicht moet weg.
In_Tenebris schreef:
16-09-2020 11:15
Dat gaat dan toch over de foto's. Werkelijkheid is dat je dat daar niet mag zeggen. Alles wat niet juicht moet weg.

:sigh:
In_Tenebris schreef:
16-09-2020 11:15
Dat gaat dan toch over de foto's. Werkelijkheid is dat je dat daar niet mag zeggen. Alles wat niet juicht moet weg.

Waarom, in vredesnaam, moet jij overal je plasje over doen ?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
16-09-2020 11:19
Waarom, in vredesnaam, moet jij overal je plasje over doen ?
Waarom heb jij zulke lange tenen en kun je geen enkele, heel terechte, kritiek op het koningshuis verdragen?
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Fizz schreef:
16-09-2020 11:34
Waarom heb jij zulke lange tenen en kun je geen enkele, heel terechte, kritiek op het koningshuis verdragen?

Daar is een ander topic voor. Hoe moeilijk kan het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
16-09-2020 11:36
Daar is een ander topic voor. Hoe moeilijk kan het zijn?
Het is gewoon on topic!
Merys schreef:
16-09-2020 11:19
Waarom, in vredesnaam, moet jij overal je plasje over doen ?
Keek je in de spiegel?
Fizz schreef:
16-09-2020 11:37
Het is gewoon on topic!

Dat was het niet en blijkbaar vonden de mods dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de moderator: Waarom zijn mijn posts in dat topic off topic volgens jullie?

Ik citeer uit de OP:

Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:


Dan plaats ik daar een post bij met het enorme belastingvrije bedrag dat Amalia straks krijgt voor die bewuste fotomomentjes en dan is dat volgens jullie offtopic? Daar mag je toch best kritisch over zijn als burger die zelf wel flink belasting moet afdragen over zijn inkomen?

Ik vind dat we voor die klauwen vol geld, helemaal niet zoveel krijgen. Dus refereer ik rechtstreeks aan de OP. Meer on topic kan bijna niet.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
16-09-2020 11:34
Waarom heb jij zulke lange tenen en kun je geen enkele, heel terechte, kritiek op het koningshuis verdragen?
Je weet hopelijk wel dat dat ‘heel terechte’ jouw mening is?
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
16-09-2020 11:42
Je weet hopelijk wel dat dat ‘heel terechte’ jouw mening is?
Dat sluit nog niet uit dat die kritiek terecht is. Zolang niemand in de regering transparant is over de uitgaven voor het koningshuis, is die kritiek volkomen gerechtvaardigd.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
16-09-2020 11:45
Dat sluit nog niet uit dat die kritiek terecht is. Zolang niemand in de regering transparant is over de uitgaven voor het koningshuis, is die kritiek volkomen gerechtvaardigd.
Ik vind het geen terechte kritiek. En nu? Topic over openen? In plaats van een ander topic verzieken?
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
16-09-2020 11:50
Ik vind het geen terechte kritiek. En nu? Topic over openen? In plaats van een ander topic verzieken?
Als je een andere mening plaatst, dan is dat volgens jou een topic verzieken?9
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
16-09-2020 12:59
Als je een andere mening plaatst, dan is dat volgens jou een topic verzieken?9
Wel als die ‘andere’ mening off-topic is.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
16-09-2020 13:11
Wel als die ‘andere’ mening off-topic is.
Ik heb hierboven al uitgelegd waarom het niet off topic is.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
16-09-2020 13:11
Wel als die ‘andere’ mening off-topic is.

Fizz gaf een reactie over de foto van prinsjesdag. De foto die ik had geplaatst en waarboven ik had geschreven dat ik vond dat de koning er bezorgd uitzag.

Zie op dat topic een post van de moderator, een post die ik effe omhoog heb gehaald. Daarin staat het verzoek om ontopic te blijven, en dat betekende nieuwe foto's posten én daarover te praten.
Als iemand in mei jl op dat topic roddels van de kapper-van-Beatrix kan plaatsen, dan ga ik dat ook niet staffen omdat die kapper niet on-topic is en het bericht oud.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven