Vraag het de mods, deel 3.

27-08-2020 21:22 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo hebben we inmiddels alweer twee delen vol gekletst (met vragen).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2 ;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
11-09-2020 16:11
Dat het niet dagenlang doorgaat en weer op nieuw dezelde discussie start of hele oude topics weer naar boven komen in actueel.
In 48 uur kan er heel veel geschreven worden. Dan zou je moeten zeggen dat er dan geen nieuw topic meer geopend mag worden, maar dan is het hier vrij snel klaar met topics.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn als jij en anderen meedenken, het moet alleen ook werkbaar zijn en dingen oplossen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nepalese33 schreef:
11-09-2020 16:28
Nee dat blijkt. Het is alleen jammer dat ik in elk geval geen racistische uitspraken op dat topic heb gezien, ook geen provocatie trouwens.Maar zal aan mij liggen. :sick:

Yep
-Shifty- schreef:
11-09-2020 16:24
Lijkt mij zo'n gek principe: we kunnen ongewenste praktijken nooit helemaal voorkomen dus kunnen we net zo goed niks doen?
Ik vond het op zich ook niet nodig om dit weg te halen. Heb ook zelf af en toe gekeken waar de discussie heen ging en niet iets gezien wat niet te verwachten viel.

Snap wel dat sommigen zich storen aan de manier waarop sommigen iets verwoorden. Maar een term als ' gelukszoekers ' hoor je bijvoorbeeld ook in de tweede kamer of lees je terug in andere discussies.

Bovendien loopt de discussie of dit wel echt vluchtelingen zijn omdat de meesten uit veilige landen komen ook buiten dit forum zeker al een aantal jaar.

Maar dit soort discussies zijn hier gewoon om de zoveel tijd en ga je dan af en toe gewoon een heel topic wissen? Waarom moest deze weg en staat X er nog?
Als jij het topic niet gelezen hebt dan kan jij toch ook geen vergelijk maken met topic X wat er nog wel staat?

Waarom ben je een beoordeling op de inhoud aan het bekritiseren als je de inhoud helemaal niet kent?
-Shifty- schreef:
11-09-2020 16:44
Als jij het topic niet gelezen hebt dan kan jij toch ook geen vergelijk maken met topic X wat er nog wel staat?

Waarom ben je een beoordeling op de inhoud aan het bekritiseren als je de inhoud helemaal niet kent?

Ik zeg toch dat ik daar regelmatig een stuk gelezen heb? Dit soort topics is toch altijd een herhaling van zetten en als er iets schokkends gezegd wordt kom je dat pagina's lang tegen in dat topic of je leest er bijvoorbeeld hier over.

Dat ik dus niet alles gelezen heb wil dus niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. Ik vind dat je zelfs zonder het topic gelezen te hebben kunt vinden dat het raar is om weg te halen, er zijn zat van dit soort topics en wat mij betreft is vooral de titel van het topic anders.
In_Tenebris schreef:
11-09-2020 16:55
Ik zeg toch dat ik daar regelmatig een stuk gelezen heb? Dit soort topics is toch altijd een herhaling van zetten en als er iets schokkends gezegd wordt kom je dat pagina's lang tegen in dat topic of je leest er bijvoorbeeld hier over.

Dat ik dus niet alles gelezen heb wil dus niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. Ik vind dat je zelfs zonder het topic gelezen te hebben kunt vinden dat het raar is om weg te halen, er zijn zat van dit soort topics en wat mij betreft is vooral de titel van het topic anders.

Je punt is duidelijk hoor. Meer dan.
Gelukkig denken de mods er anders over.
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
11-09-2020 16:28
Nee dat blijkt. Het is alleen jammer dat ik in elk geval geen racistische uitspraken op dat topic heb gezien, ook geen provocatie trouwens. Maar zal aan mij liggen. :sick:
Dat lijkt me duidelijk.
Of je bent blind.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Peixe schreef:
11-09-2020 16:59
Je punt is duidelijk hoor. Meer dan.
Gelukkig denken de mods er anders over.

Dan vallen er vast nog wel wat topics te staffen.

Dat mijn punt inmiddels wel gemaakt was leek mij ook. Als er toch nog vragen komen geef ik alleen antwoord.
Hoppa. En zo worden de criticasters weer even afgeserveerd. Bek houden en net zo denken als wij.
Genieten hier.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
11-09-2020 17:23
Hoppa. En zo worden de criticasters weer even afgeserveerd. Bek houden en net zo denken als wij.
Genieten hier.
Kritiek of feedback mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat wij er ook in mee moeten gaan. En uiteindelijk is het aan het moderatorteam om te bepalen wat we wel en niet toestaan. Daar gaan we zo zorgvuldig mogelijk mee om, we luisteren ook naar de mening van jullie en uiteindelijk komt daar een beleid uit. En daarmee zullen we niet iedereen tevreden kunnen stellen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
11-09-2020 10:02
Het topic Vluchtelingen steken eigen kamp in brand is verwijderd vanwege provoceren en stigmatiseren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
De brand in het vluchtelingenkamp is gewoon nieuws, dat het kamp door vluchtelingen in brand is gezet heeft ook de kranten gehaald. Verder maakt een soms wat felle toon nog niet dat sprake is van provoceren en stigmatiseren. Naar mijn idee is het topic ten onrechte verwijderd. Dat is verder het goed recht van de mods, maar ik doe niet meer mee. Bij deze het verzoek om mijn account te de-activeren.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
11-09-2020 17:23
Hoppa. En zo worden de criticasters weer even afgeserveerd. Bek houden en net zo denken als wij.
Genieten hier.
Heerlijk hè.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
xxxx schreef:
11-09-2020 17:33
De brand in het vluchtelingenkamp is gewoon nieuws, dat het kamp door vluchtelingen in brand is gezet heeft ook de kranten gehaald. Verder maakt een soms wat felle toon nog niet dat sprake is van provoceren en stigmatiseren. Naar mijn idee is het topic ten onrechte verwijderd. Dat is verder het goed recht van de mods, maar ik doe niet meer mee. Bij deze het verzoek om mijn account te de-activeren.

:rofl:

Dit is verplaatst uit het centraal moderator topic. Niet goed gelezen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2020 18:04
Reden: naam verwijderd
1.65% gewijzigd
Nepalese33 schreef:
11-09-2020 16:28
Nee dat blijkt. Het is alleen jammer dat ik in elk geval geen racistische uitspraken op dat topic heb gezien, ook geen provocatie trouwens. Maar zal aan mij liggen. :sick:
Ik gok erop dat dat aan jou ligt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-09-2020 17:49
:rofl:

Dit is verplaatst uit het centraal moderator topic. Niet goed gelezen?
Niet helemaal nee....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Peixe schreef:
11-09-2020 12:41
Bedankt mods!
Fijn.
Heel fijn dit.
Alle reacties Link kopieren
Kan er ook een ‘hier leg ik je uit hoe het ís’-pijler Komen?
Voor alle complotdenkers en explainers ( zonder mening maar met waarheid in pacht)

En dat jullie daar daar heel vaak naar mogen verplaatsen. Lijkt me zo fijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
11-09-2020 19:18
Kan er ook een ‘hier leg ik je uit hoe het ís’-pijler Komen?
Voor alle complotdenkers en explainers ( zonder mening maar met waarheid in pacht)

En dat jullie daar daar heel vaak naar mogen verplaatsen. Lijkt me zo fijn.
Ah, toch nog een start voor een fittie. :cheer2: Weet je hoe vervelend postings en topics verplaatsen is! Hoop gedoe met cijfertjes en lettertjes onthouden en dan maar hopen dat hij op de juiste plek komt. (Op Viva weet je dat natuurlijk nooit)

Maar zo'n topic/pijler lijkt me wel wat. Ik gooi het in de groep.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom zit dat topic over kennispartnership van Etos op slot?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
14-09-2020 13:46
Waarom zit dat topic over kennispartnership van Etos op slot?
Het kennispartnership vindt plaats op 24 september. Die dag zal het topic geopend zijn!

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag er een slotje op single: hier praten we verder ( deel 2)? We zitten over de 3000 postings heen. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-09-2020 14:30
Mag er een slotje op single: hier praten we verder ( deel 2)? We zitten over de 3000 postings heen. Bedankt.
Er zit een slotje op. Veel plezier in het nieuwe deel!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, is het de bedoeling dat er een slotje zit op het "Meld" topic of is dat per ongeluk?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
15-09-2020 22:04
Mods, is het de bedoeling dat er een slotje zit op het "Meld" topic of is dat per ongeluk?
Dat was inderdaad even de bedoeling. Ik was even bezig met het topic opschonen en dat werkt niet zo goed als iedereen door blijft kletsen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ah ok.Misschien is het dan handig om dat even te melden, dat er tijdelijk een slotje op zit en waarom. Dank voor je uitleg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven