Vraag het de mods, deel 4

16-12-2020 19:32 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn de feestdagen weer voorbij en gaan we weer bijna terug naar onze oude ik. Happy New year allemaal!

En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2021 01:20
12.17% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
viva-amber schreef:
14-06-2021 16:55
Heb je wel plaatje-plak-rechten aangevraagd bij de mods?

Dat hoeft al jaren niet meer. Krijg je automatisch als je meer dan 200 berichten hebt.
takkentrol schreef:
14-06-2021 16:52
Ja het icoontje weet ik wel te vinden, en volgens mij moet je dan de URL er tussen plakken, toch? Maar ik doe iets niet goed (plak ik te veel van de link?) want ik krijgen geen plaatje te zien.

Staan er spaties tussen de [....] en [/...] ?
Dat gaat vaak niet goed, dus zo: [....]en[/...]

En soms laat een plaatje zich ook niet plakken, dus probeer ook even een andere voor de zekerheid.
*
anoniem_67522ec143633 wijzigde dit bericht op 14-06-2021 17:09
Reden: Topic vervuiling
0.00% gewijzigd
*
anoniem_67522ec143633 wijzigde dit bericht op 14-06-2021 17:10
Reden: Topic vervuiling
0.00% gewijzigd
takkentrol schreef:
14-06-2021 17:00
Afbeelding
En dan hiertussen toch het linkje van de het plaatje dat ik van een website kopieer? Dus bijvoorbeeld
https://media.s-bol.com/R6glXOxLY0mq/550x388.jpg
Edit: uitleg is overgekomen, plaatje niet meer nodig. :P
c⨀urage wijzigde dit bericht op 14-06-2021 17:09
30.77% gewijzigd
Afbeelding
C⨀urage schreef:
14-06-2021 17:03
Ja, klopt.
Kijk zo:
Gelukt! Bedankt!!
anoniem_67522ec143633 wijzigde dit bericht op 14-06-2021 17:08
56.63% gewijzigd
Het is gelukt TT, maar misschien even je bericht aanpassen, wordt wel erg vol met plaatjes zo...
:high5:
Hoi mods,

Mooi kut dat nieuws. Maar ik vroeg me ineens af: waar moet je eigenlijk als forumfossiel zijn om je gouden handdruk te claimen? ;)
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
16-06-2021 22:03
Hoi mods,

Mooi kut dat nieuws. Maar ik vroeg me ineens af: waar moet je eigenlijk als forumfossiel zijn om je gouden handdruk te claimen? ;)
Ja, verdeurie! Kwam ik eens enigszins in de buurt van een 25-jarig jubileum...
Moderators, ik heb na een onterechte waarschuwing toch nog maar een keer op de verplichte knop gedrukt om toegang te krijgen.

Waarom dan zul je je afvragen?
Welnu, ik ben op zoek naar een oud topic van mij.
Ik heb ooit eens geschreven over dikke vrouwen (of wijven, dat weet ik niet meer precies) op een brommer. Zo heette het topic volgens mij. Het ging er om dat die vrouwen beter konden gaan fietsen in plaats van zo'n stinkend brommertje te berijden.

Nu wil het geval dat ik dat topic niet meer terug kan vinden. Kunnen jullie nog achterhalen waar het staat en mij dan een linkje sturen zodat ik het nog een keer kan lezen en dit stukje proza op kan slaan.

Bij voorbaat hartelijk dank,
Willem.
Wat heeft VANTA in godsnaam gedaan om een perma te verdienen?
Murrdurr schreef:
18-06-2021 10:10
Wat heeft VANTA in godsnaam gedaan om een perma te verdienen?
Los van dat.
Mensen hier zijn er ziek van dat het forum stopt. Gaan herinneringen ophalen. Gaan biechten. Etc. En zijn bezig met hoe nu verder.

Beetje erg flauw om nu obv een biecht bv ineens bannen uit gaan te delen.
Sowieso, laat het allemaal een beetje gaan nu de laatste maand. En pak eventueel alleen zaken aan die veel te ver gaan.
Maar ga niet meer een waarschuwing/ban uitdelen voor het quoten van een op of zoiets
We lezen mee op verschillende topics en hebben de bewering van Vanta nagekeken en uit onze gegevens blijkt dat zij niet Mumper etc is. Nou kunnen we ons daar natuurlijk in vergissen, maar het zou uitermate knap zijn, als er een en dezelfde persoon achter al die nicks en ipadressen zou zitten.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dus nu heeft ze een perma omdat ze niet mumper is?!
Ach laat ook maar. Tegen zoveel dubbelnicken is geen kruid gewassen.
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 11:25
Reden: nevermind
69.57% gewijzigd
Dan zou ik even flink met de bezem door dat topic gaan want er worden wel meer grapjes gemaakt in de trant van 'ik ben elninjoo/Armand/Orhpeus'. Wat een overtrokken reactie!
ModeratorViva schreef:
18-06-2021 11:19
We lezen mee op verschillende topics en hebben de bewering van Vanta nagekeken en uit onze gegevens blijkt dat zij niet Mumper etc is. Nou kunnen we ons daar natuurlijk in vergissen, maar het zou uitermate knap zijn, als er een en dezelfde persoon achter al die nicks en ipadressen zou zitten.
Het forum wordt opgedoekt over ruim een maand.
Laat gaan...
ModeratorViva schreef:

Zo zeg, klinkt high tech hoor.
ModeratorViva schreef:

Waarom dan toch een ban?
RikM schreef:
18-06-2021 11:35
Waarom dan toch een ban?
Liegen magnie.
Life is short. Eat dessert first.
Dus Vanta zegt dat ze Mur is en dat is niet waar en dus krijgt ze een ban? Terwijl ze dus zo ongeveer het tegenovergestelde deed van dubbelnicken?

Ik roep altijd dat ik de maagd Maria ben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
18-06-2021 11:41
Dus Vanta zegt dat ze Mur is en dat is niet waar en dus krijgt ze een ban? Terwijl ze dus zo ongeveer het tegenovergestelde deed van dubbelnicken?

Ik roep altijd dat ik de maagd Maria ben.
IS DAT NIET WAAR DAN???
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben ook Mumper!
doornroosje9 schreef:
18-06-2021 11:39
Liegen magnie.

Dan kun je dit forum net zo goed opdoeken.

O, wacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven