Vraagje TNT

19-02-2012 20:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige supermarkten is er bij de balie een TNT-post inbegrepen. Mijn vraag is: wegen ze hier ook pakketjes zodat ik daar vervolgens ook de verzendkosten kan betalen? (en ze dus ook op de post worden gedaan)

Of is het alleen brieven in een oranje zak gooien en pakketten ophalen?

De komende dagen ben ik van vroeg tot laat weg, Voordat ik terug ben zit de 'normale' TNT al dicht. Vandaar dat ik hoop dat het daar ook kan
Dat hangt af van wat de balie in die supermarkt allemaal biedt. Gelukkig staat op de site van PostNL welke balie wat doet. Daar zou ik dus even gaan kijken.
Je kunt wel pakjes laten wegen bij de postagentschappen, en ze vanaf daar laten versturen maar na 17.00 zijn ze meestal dicht. Ik weet eigenlijk niet of ze gelijk met de winkels opengaan. Maar als je bij diezelfde balie ook shag kunt halen lijkt mij dat toch wel.
Ik heb op de website gekeken, en wat ik hieruit begrijp is dat het moet kunnen. Dus, ik ga morgen vol goede moed even kijken.

Dankjullie voor het meedenken.
Bij mij in de buurt zijn een aantal supermarkten waar dit kan! En ook een Post NL zaakje, waar je je pakje kan inpakken, laten wegen en versturen tot 19:00.

Dus het kan, maar ik vond het ook lastig om op internet terug te vinden waar het kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven