Vreemd gedrag vrienden
maandag 12 september 2016 om 00:07
maandag 12 september 2016 om 00:15
maandag 12 september 2016 om 00:24
maandag 12 september 2016 om 00:24
quote:lolliepop234 schreef op 12 september 2016 @ 00:15:
[...]
Nee, ik heb daar eerlijk gezegd ook niet echt behoefte aan. Zo is dat gegroeid. Alles draait om reputatie hé
Hoezo je dan druk maken erom?
Je bent blijkbaar tevreden ermee dat jullie gevoelens niet bespreken, dus verbijt je en denk om je reputatie.
[...]
Nee, ik heb daar eerlijk gezegd ook niet echt behoefte aan. Zo is dat gegroeid. Alles draait om reputatie hé
Hoezo je dan druk maken erom?
Je bent blijkbaar tevreden ermee dat jullie gevoelens niet bespreken, dus verbijt je en denk om je reputatie.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
maandag 12 september 2016 om 00:37
maandag 12 september 2016 om 00:52
quote:-KING- schreef op 12 september 2016 @ 00:37:
[...]
je mag wat meer trots hebben. uit je openingspost lijkt het alsof dat groepje niet echt op je zit te wachten. dan moet jij er toch niet eens bij wíllen zijn!
Dit. Wat maakt hen zoooo speciaal dat je vrienden met ze wil zijn? Waarom geen leuke mensen om je heen verzamelen die je niet zo in de stress laten zitten? Of dat nu bewust gebeurt of niet. Ik zou niet met zulke mensen om willen gaan.
Waarom vindt jij jezelf niet de moeite waard om leuke mensen om je heen te hebben waar je wel mee kunt kletsen en die je niet negeren?
[...]
je mag wat meer trots hebben. uit je openingspost lijkt het alsof dat groepje niet echt op je zit te wachten. dan moet jij er toch niet eens bij wíllen zijn!
Dit. Wat maakt hen zoooo speciaal dat je vrienden met ze wil zijn? Waarom geen leuke mensen om je heen verzamelen die je niet zo in de stress laten zitten? Of dat nu bewust gebeurt of niet. Ik zou niet met zulke mensen om willen gaan.
Waarom vindt jij jezelf niet de moeite waard om leuke mensen om je heen te hebben waar je wel mee kunt kletsen en die je niet negeren?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 12 september 2016 om 06:20
maandag 12 september 2016 om 07:52
Als het om je reputatie gaat dan juist even wat hysterische foto's op facebook zetten met andere mensen en eens afzeggen. Of even binnenkomen en dan weer weggaan omdat je nog wat anders te doen hebt.
Maak er een leuke act van.
Heeft niet erg veel met vriendschap te maken denk ik. Ik zou mensen opzoeken die graag iets met je willen doen.
Maak er een leuke act van.
Heeft niet erg veel met vriendschap te maken denk ik. Ik zou mensen opzoeken die graag iets met je willen doen.
maandag 12 september 2016 om 07:58
Vraag jezelf af of dit wel echte vrienden zijn. Je geeft aan dat het om reputatie gaat, die snap ik niet helemaal. Vriendschap is toch juist dat je jezelf kan zijn en er voor elkaar bent als er iets is.
Wat maakt de groep zo leuk dat je bang bent om ze kwijt te raken? Heb je andere vrienden? het komt op mij over (maar misschien heb ik het mis) dat je beter geen vrienden hebt? Dat je daarom denkt dat je ze nodig hebt. Ga dan op zoek naar nieuwe mensen, ga iets doen met collega's, word lid van een sport/ toneel/ dans- vereniging (of iets anders), zoek nieuwe hobby's.
Wat maakt de groep zo leuk dat je bang bent om ze kwijt te raken? Heb je andere vrienden? het komt op mij over (maar misschien heb ik het mis) dat je beter geen vrienden hebt? Dat je daarom denkt dat je ze nodig hebt. Ga dan op zoek naar nieuwe mensen, ga iets doen met collega's, word lid van een sport/ toneel/ dans- vereniging (of iets anders), zoek nieuwe hobby's.
maandag 12 september 2016 om 08:03
Ze hadden geen zin in je of de behoefte dat je er bij was. En dan als smoes dat ze je vergeten waren om je te bellen en dat ze allemaal niet op hun telefoon hadden gekeken *kuch* toen je ze belde.
Om in jouw woorden te spreken: je reputatie is nu iemand die ze niet belangrijk/interessant genoeg vinden om in hun clubje te hebben.
Om in jouw woorden te spreken: je reputatie is nu iemand die ze niet belangrijk/interessant genoeg vinden om in hun clubje te hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje