vriend is gierig

24-08-2011 00:05 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend blijkt genoeg geld te bezitten,maar als ik eens bij hem ben

heeft hij niks te besteden ,gaan we ook nergens heen. Alleen wil hij vrijen meer niet
quote:harriet07 schreef op 24 augustus 2011 @ 00:24:

[...]

Nee dat weet ik pas sinds kort,want we zien elkaar niet regelmatig.Raar verhaal Harriet..... Wat voor relatie is het precies?
quote:blinkiebill schreef op 24 augustus 2011 @ 00:31:

Je mag lekker mopperen hier op je man hoor meid! Wil je verder nog wat kwijt over je Hugh Hefner?
Moet je ook zijn kunstgebit poetsen? Of hoort dat niet bij je service?

Voor hem ben je een gratis verzorgster op meerdere gebieden? Heeft de man goed geregeld.
als hij zoveel geld heeft, dan doe je iets niet goed hoor.

jij bent geen ondernemer lees ik wel.

dus mijn voorstel is zoek een andere man die iets dommer is.
Misschien is een omhooggevallen frietboer iets voor je?
quote:helene31 schreef op 24 augustus 2011 @ 00:18:

Ja hoor, jij bent 58 en je vriend 78.

Ik denk eerder dat je vriend niet bestaat en jij een meisje van 16 bent met teveel vrije tijd en een grote duim.Nou was dat maar waar1 dus je neemt me niet serieus? Het is echt waar we verschillen 20 jaar .Of wil je mij uit de tent lokken om zijn naam en adres door tegeven ofziets?!..Waarom denk jij dat ik een meisje van 16 ben? wel grappig trouwens. Hij heeft wel meer jonge vriendinnen gehad.
quote:graspolletje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:34:

als hij zoveel geld heeft, dan doe je iets niet goed hoor.

jij bent geen ondernemer lees ik wel.

dus mijn voorstel is zoek een andere man die iets dommer is.Hoe moet ik het volgens jou aanpakken dan?
quote:Nelletje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:33:

[...]

Raar verhaal Harriet..... Wat voor relatie is het precies?Een lat relatie.voor de vacanties
quote:harriet07 schreef op 24 augustus 2011 @ 00:28:

[...]

Dank je wel! Ik doe alles voor hem sex, koken,een volle tank natuurlijk ieder jaar! aardige opmerking trouwens,HIJ is bijn a milioener en ik leef van een wao uitkering.Zien jullie elkaar 1x per jaar?
Je woont in een tent?? Arm mens. Hoewel in spanje is dat nog wel te doen denk ik
Nou Harriet, je hebt een lekker groen blaadje aan de haak geslagen.
Hahahahaha zo lucht op. Geloof even weinig topics meer. Forum mobiel maar aan reacties te zien geloof ik er geen barst van en is het gevalletje 'help nog een week zomervakantie wat moet ik in de tussentijd doen. Ohja topics openen op viva!"

Bed tijd geweest. Trusten doei to.
Harriet, als jullie elkaar maar 1x per jaar een vakantie zien dan zou ik me er gewoon lekker niet druk over maken en hem terug laten gaan naar zijn palingrokerij. Tot nooit meer ziens!
quote:hipslala schreef op 24 augustus 2011 @ 00:34:

Moet je ook zijn kunstgebit poetsen? Of hoort dat niet bij je service?

Voor hem ben je een gratis verzorgster op meerdere gebieden? Heeft de man goed geregeld.Ik wilde dat ik slimmer was,maar ik ben vrij naief in relaties,vanwege mijn asperger.
Wel lekker he? Een aal uit het Ijselmeer?
En jij noemt dit een relatie? 1 x per jaar zien voor de seks?
Kan ooklekker zijn bij asperges hoor! Prima combinatie!
quote:Nelletje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:42:

Harriet, als jullie elkaar maar 1x per jaar een vakantie zien dan zou ik me er gewoon lekker niet druk over maken en hem terug laten gaan naar zijn palingrokerij. Tot nooit meer ziens!Makkelijker gezegd dan gedaan,Als jij weet dat iets niet goed voor je is .kun jij er dan zo mee stoppen? roken,of drinken,bv
quote:Durk schreef op 24 augustus 2011 @ 00:26:

In een ander topic vraagt Harriet iets over condoomgebruik en wat te doen als 'vriendje' daar moeilijk over doet. Ik zie nu dus een opa voor me die bij de Appie condooms haalt, want ja, 'vriendinnetje' doet het niet zonder... Jee kunt nooit met zekerheid zeggen waar zijn paling in gehangen heeft
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:blinkiebill schreef op 24 augustus 2011 @ 00:45:

Kan ooklekker zijn bij asperges hoor! Prima combinatie!Respect graag dit is niet leuk
Hoe weet je dat je een relatie hebt?

Is dat besproken of heb jij dat zelf bedacht?

Weet je ook wat een relatie inhoudt? Dit wat jij noemt is dat niet.
Eerst een hoesje dan in je poesje
quote:Tickel schreef op 24 augustus 2011 @ 00:46:

[...]

Jee kunt nooit met zekerheid zeggen waar zijn paling in gehangen heeft Een grote paling hahaha
Ik denk dat dit topic beter thuishoort bij onderdeel koken
quote:harriet07 schreef op 24 augustus 2011 @ 00:46:

[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan,Als jij weet dat iets niet goed voor je is .kun jij er dan zo mee stoppen? roken,of drinken,bv

Een relatie is niet roken of drinken Harriet. Persoonlijk heb ik weinig goede woorden over voor Losers (ja met een L) en ben je snel exit bij mij.

Je ziet hem nu ook maar 1x per jaar. Waarom is het dan zo moeilijk om hem aan de kant te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven