vriend is gierig
woensdag 24 augustus 2011 om 00:49
woensdag 24 augustus 2011 om 00:51
quote:Nelletje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:49:
[...]
Een relatie is niet roken of drinken Harriet. Persoonlijk heb ik weinig goede woorden over voor Losers (ja met een L) en ben je snel exit bij mij.
Je ziet hem nu ook maar 1x per jaar. Waarom is het dan zo moeilijk om hem aan de kant te zetten?GEWOONTE WE KUNNEN NIET MET ELKAAR EN NIET ZONDER ELKAAR. KEN JE DIT?
[...]
Een relatie is niet roken of drinken Harriet. Persoonlijk heb ik weinig goede woorden over voor Losers (ja met een L) en ben je snel exit bij mij.
Je ziet hem nu ook maar 1x per jaar. Waarom is het dan zo moeilijk om hem aan de kant te zetten?GEWOONTE WE KUNNEN NIET MET ELKAAR EN NIET ZONDER ELKAAR. KEN JE DIT?
woensdag 24 augustus 2011 om 00:53
quote:harriet07 schreef op 24 augustus 2011 @ 00:51:
[...]
GEWOONTE WE KUNNEN NIET MET ELKAAR EN NIET ZONDER ELKAAR. KEN JE DIT?
Wow, je hoeft niet tegen me te gaan schreeuwen! Wees blij dat ik je serieus neem in plaats van je topic af te doen als nep.
Ik weet wat het is om zielsveel van iemand te houden, maar ik heb ook zoveel eigenwaarde dat ik me niet laat gebruiken en niet over me heen laat lopen. Een gebroken hart gaat weer over, zelfvertrouwen is veel moeilijker te herstellen.
[...]
GEWOONTE WE KUNNEN NIET MET ELKAAR EN NIET ZONDER ELKAAR. KEN JE DIT?
Wow, je hoeft niet tegen me te gaan schreeuwen! Wees blij dat ik je serieus neem in plaats van je topic af te doen als nep.
Ik weet wat het is om zielsveel van iemand te houden, maar ik heb ook zoveel eigenwaarde dat ik me niet laat gebruiken en niet over me heen laat lopen. Een gebroken hart gaat weer over, zelfvertrouwen is veel moeilijker te herstellen.
woensdag 24 augustus 2011 om 00:53
woensdag 24 augustus 2011 om 00:54
quote:zwitsal_nijntje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:41:
Hahahahaha zo lucht op. Geloof even weinig topics meer. Forum mobiel maar aan reacties te zien geloof ik er geen barst van en is het gevalletje 'help nog een week zomervakantie wat moet ik in de tussentijd doen. Ohja topics openen op viva!" NEE ik wil gewoon mijn hart af en toe luchten,over wat me dwarszit. welterusten
Bed tijd geweest. Trusten doei to.
Hahahahaha zo lucht op. Geloof even weinig topics meer. Forum mobiel maar aan reacties te zien geloof ik er geen barst van en is het gevalletje 'help nog een week zomervakantie wat moet ik in de tussentijd doen. Ohja topics openen op viva!" NEE ik wil gewoon mijn hart af en toe luchten,over wat me dwarszit. welterusten
Bed tijd geweest. Trusten doei to.
woensdag 24 augustus 2011 om 00:56
woensdag 24 augustus 2011 om 00:58
quote:Nelletje schreef op 24 augustus 2011 @ 00:53:
[...]Sorry dit was niet mijn bedoeling niet opgelet op de hoofd letters,spijt me niet zo bedoeld.
[...]Sorry dit was niet mijn bedoeling niet opgelet op de hoofd letters,spijt me niet zo bedoeld.
woensdag 24 augustus 2011 om 01:25
quote:superstar_2 schreef op 24 augustus 2011 @ 01:13:
En je bent 58?
In 1 van je vele andere topics ben je nog maar 40.
Dan weer 53.
En vriend is in het begin 12 jaar ouder en later ineens 78 terwijl zij 53 zou zijn.
Ik snap het niet meer. Harriet ook niet denk ik.
De schrijfstijl lijkt zo op die van cynthiao, inclusief oude spelling.
En je bent 58?
In 1 van je vele andere topics ben je nog maar 40.
Dan weer 53.
En vriend is in het begin 12 jaar ouder en later ineens 78 terwijl zij 53 zou zijn.
Ik snap het niet meer. Harriet ook niet denk ik.
De schrijfstijl lijkt zo op die van cynthiao, inclusief oude spelling.