vriendschappen via forum

01-12-2009 15:49 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Dit topic is puur uit nieuwsgierigheid...

Ik ben benieuwd of er hier op 't forum echte vriendschappen zijn ontstaan, terwijl jullie elkaar van te voren niet kenden.

Spreken jullie wel eens af 'in 't echt'?

Zitten hier ook forumsters die elkaar wel irl kennen?

Ben gewoon benieuwd!
quote:La India schreef op 03 december 2009 @ 21:47:

Je zou het liveverslag van de forummeeting van afgelopen oktober eens moeten doorlezen. Daar zaten "we" met 50 vrouwen en 4 mannen aan de wijn (en Vinyl met wat zwangere dames aan een appelsapje,.....) Gezellig!Toch moeten we de man zien te vinden die die dames zwanger heeft gemaakt. Liefst vóór de volgende meeting !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
nee nee en nee
.
.
3x ja
En ook ik kan volmondig 3x ja antwoorden op je vragen Swirly! En blij dat ik ermee ben.
Volmondig "Ja"

Sterker nog; mede dankzij een aantal dames hier van het forum ben ik een hele moeilijke periode in mijn leven doorgekomen.

Zij vingen me op als ik viel, en ondersteunden me als ik weer op wilde staan. Maakten me aan het lachen en zorgden dat ik me veilig genoeg voelen om te huilen. Waren er als ik ze nodig had. Stonden voor de deur, belden me op, en stuurden lieve post zodat ik mij niet zo godvergeten alleen voelde. Boden me ontspanning als ik van de stress stond te stuiteren. Hielpen me. Troostten me. Begrepen me. Maakten contact. En als een soort stutpalen zorgden ze er zo mede voor dat ik de ergste orkanen kon weerstaan.

Ik kan niet beginnen uit te leggen hoe ontzettend, ongelooflijk dankbaar ik ze hiervoor ben. Hoe goed ze me hebben gedaan. En hoe dierbaar ze me zijn.

Dames, jullie zijn geweldig.

Wat wilde ik nou toch typen?
3 x ja.

Mooie post, Mimsey.
Heel leuk!

Persoonlijk zou ik 't best eng vinden om naar zo'n meeting te gaan. Opeens niet meer anoniem!

Maar ik ben ontzettend nieuwsgierig naar wie hier allemaal forummen. Ik post zelf niet zo heel veel en heb ook niet zo'n vreselijk interessante opmerkingen / adviezen / gedachten als sommigen van hier.. Maar ik lees wel, al heel lang en heb soms 't idee dat hier allemaal bekenden van mij zitten..hahahaa Ook al kent helemaal niemand mij. Het maakt me wel nieuwsgierig naar wie erachter zit..!!
anoniem_89640 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 16:19
Reden: tiepvautje
% gewijzigd
quote:Charlotte69 schreef op 01 december 2009 @ 16:33:

Ja, ik heb ook een aantal leuke meiden ontmoet via dit forum. Ik wil ze nooit meer kwijt! Havettes 4(1)effer!

Beetje laat, maar niet minder gemeend. Ik hou van mijn havette vriendinnen.

Verder vriendinnen met Ildiko (komt hier haast niet meer) van het stoppen met roken topic, en met mijn allerliefste SummerDance
Oh ja, en ik ken bergamot al jaren en jaren, maar wist niet dat zij ook forumde. Zij had mij allang herkend (duhuh) en vertelde mij laatst wie zij hier op het forum was.

Dus Ja, ja, ja.
ja, mijn nu hele lieve top vriendin hier heb ik ontmoet op xpdite forum, voordat ik emigreerde was ze al een keer op de koffie geweest in nederland en toen duurde het nog een jaar voordat ze me stond op te wachten met balonnen in Sydney, nu mijn aller aller liefste vriendin ooit, het klikt gigantisch.
ja

ja

ja

JA!

Ooit jaren geleden met 'het sliertjes topic' kwam het plan om te gaan skiën. 3 weken later was alles geregeld. We gingen meeten en plannen maken. 3 maanden later reden we in een gehuurde bus met 9 meiden naar de sneeuw. Mennn wat heb ik een geweldige wintersport gehad!

Deze 9 mailen nog steeds bijna iedere dag met elkaar. We zien elkaar met z'n allen een paar keer per jaar. Daarbij zijn er nog een paar die ik vaker zie en spreek. Eén forummert daarvan heeft zich gebombardeerd tot 'mijn zus'. We voelen ons zussen. Mijn ouders zijn dol op haar, we bellen praktisch iedere dag en zien elkaar heel vaak. Via het forum.. Zo leuk!!

En de Hallomeet was ook leuk. Ik weet alleen niet welke zwangere aan de appelsap zat, it wasn't me!

Over de vader van het kind gesproken.... de mijne was niet op de Hallomeet, hij zit onder de leeftijdsgrens namelijk!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven