vriendschappen via forum

01-12-2009 15:49 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Dit topic is puur uit nieuwsgierigheid...

Ik ben benieuwd of er hier op 't forum echte vriendschappen zijn ontstaan, terwijl jullie elkaar van te voren niet kenden.

Spreken jullie wel eens af 'in 't echt'?

Zitten hier ook forumsters die elkaar wel irl kennen?

Ben gewoon benieuwd!
Jazeker....weliswaar via Flairforum destijds, maar na de eerste ontmoeting klikte het zo goed, dat we ondanks het verschil in leeftijd (zij is 30 en ik 56) hechte vriendinnen zijn geworden! Afgelopen is ze getrouwd en ik was zelfs haar getuige!

Ik weet dat ze hier nu (heel toevallig) ook schrijft....dat wisten we niét van elkaar!
Wat leuk zeg..
Ja ik heb ook vriendschappen hier op het forum gekregen, spreken geregeld af, alhoewel ik de enigste ben die nog hier forumt, komt ook omdat het een oproepje was bij de pijler vriendinen gezocht. En met het vastegeurengroepje spreken we zo eens in de 3 maanden af voor een meeting. leuk is dat als dat zo ontstaat en er staan meiden van het forum in m'n hyves vrienden lijstje.
Wij hebben een kletsgroepje met meiden die allemaal rond dezelfde tijd moeder zijn geworden. We schrijven nu ruim 3 jaar samen en zien elkaar nu en dan tijdens een meeting met de kinderen en doen nu en dan gezellige dingen met elkaar.

Zijn wel leuke gesprekken aan tafel met mijn man; want dan noem ik ze bij nicknaam. Als we elkaar zien, spreken we elkaar uiteraard gewoon bij de voornaam aan.
Ja hoor!
Ja, ook al heb ik ze niet eens allemaal irl gezien.
Ja
Later is nu
Er zit hier een forumster die ik heb leren kennen bij een ander forum, ben haar in die tijd wel eens tegengekomen. Maar sinds ik heb ontdekt dat ze dus hier forumt hebben we echt afgesproken...errug gezellig!

(aan het andere forum heb ik trouwens erg goede en al jarenlange vriendschappen overgehouden..)
Perfectionisme is niet perfect...
Nee, maar ik ben er wel bijna zeker van dat een vriendin van me hier forumt.
Ja, ja en ja.

Nieuwsgierigheid bevredigd?
Nee, nog nooit. Ben daar ook niet op uit, ik vind de anonimiteit juist erg fijn hier. Ik ken ook niemand waarvan ik weet dat ze Viva-forumt. Mijn man wilde het nog wel eens vertellen kennisen etc, dat ik errrrruuug graag vivaforum, maar dat mag hij van mij niet meer doen, vangwege mijn anonimiteit.
Ik wéét dat een vriendin van me hier forumt, omdat ik hier via haar terecht ben gekomen, telt dat ook?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Via dit forum opgedaan:

- groepje meiden dat regelmatig (via hyves) wat afspreekt te gaan doen nu. Niet iedereen is bij dat groepje gekomen via dit forum, maar sommigen wel. Ik weet eigenlijk maar van één iemand welke nick het is, die ik ook persoonliijk heb ontmoet.

- penvriendinnetje (nog niet ontmoet irl)
Hier ook zo'n groepje dames die allemaal in dezelfde maand zijn bevallen. Schrijven nu een dikke vier jaar. Organiseren zo af en toe meetings (met en zonder kinderen), maar er zijn ook vaak minimeetings en 1-op-1 afspraken. En ook wel echte vriendschappen ontstaan.

Hasske mooi dus.
Ja, ik heb ook een aantal leuke meiden ontmoet via dit forum. Ik wil ze nooit meer kwijt! Havettes 4(1)effer!
Ja, ja en ja.

Cheers!
Het wordt saai, maar ook hier driemaal ja. Leuk toch?
ja, ja, ja.

Hoe denk jij er zelf over TO?
Ik zit al jaren op het forum en heb hier al vele leuke vriendschappen aan over gehouden.

Een van mijn beste vriendinnen heb ik hier opgedaan. We schreven op hetzelfde topic en kwamen er al schrijvende achter dat we in hetzelfde durp woonden en zelfs op nog geen 200 meter van elkaar woonden.

Toen het plan maar eens opgevat om te tjekken of we elkaar IRL al kenden. Dat was niet het geval maar we bleken ook buiten het topic een enorme klik te hebben.

Zij post hier niet meer maar heeft het plan opgevat om weer te gaan posten. Ook naar aanleiding van mijn verhalen over de Hallomeeting.
Driewerf ja.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ja
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ja
Na ooit eens iets heel vervelends te hebben meegemaakt had ik mezelf voorgenomen me nooit, maar dan ook nooit meer persoonlijk in te laten met forummers.

Dus geen ge-meet en al helemaal nooit meer forummers welkom heten in mijn huis.

Dat was 3 jaar geleden. Maar na mijn wonden te hebben gelikt zijn er toch weer leuke mensen op mijn pad gekomen.

Ik ben naar de Hallo-meet geweest, heb een mini-meet gedaan, er staat nog een meet op de agenda en ik krijg over twee weken een hele lieve forumster te logeren.

En ik vind het leuk
Je zou het liveverslag van de forummeeting van afgelopen oktober eens moeten doorlezen. Daar zaten "we" met 50 vrouwen en 4 mannen aan de wijn (en Vinyl met wat zwangere dames aan een appelsapje,.....) Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven