vrijdag de 13e

13-11-2009 08:32 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag is het vrijdag de 13e.

Een dag als alle andere dagen of ben je toch extra voorzichtig?

ik blijf binnen vandaag! Niet vanwege de datum, maar vanwege het rot weer. (of zou dat ook door de datum komen?)

wat doe jij op vrijdag de 13e?

Totaal aantal stemmen: 45

hetzelfde als altijd, datum doet me niets (76%)
uitkijken naar het weekend (24%)
ik sluit me op in huis Geen stemmen
ik ontwijk zwarte katten en ladders vandaag Geen stemmen
Nee, dit doet me niets! Vandaag komt mijn dochter...heb haar al bijna jaar niet gezien, ze woont in het buitenland. Dus deze dag kan niet meer stuk! Vrijdag de dertiende of niet. Bovendien heb ik een zwarte kater gehad (overleden toen hij 19 was), dus ook zwarte katten brengen me geluk..
Mooie dag.
Die datum zegt me niet zoveel. Ik doe vandaag gewoon wat ik normaal ook zou doen....
Mijn oma is jarig!
quote:mischa04 schreef op 13 november 2009 @ 08:37:

Mijn oma is jarig!
Ik heb 3 jaar geleden zelfs op een vrijdag de 13e mijn maagbandje gekregen dus voor mij is het een soort van geluksdag.

Ik hou verschrikkelijk veel van zwarte katten dus ook die ontwijk ik niet vandaag.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mijn vriend wordt vandaag aan zijn oog geopereerd. 11 september is hij ook aan zijn oog geopereerd en dat is toen heel erg goed gegaan, vandaag de andere dus.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
In de overblijfgroep waar ik werk is ooit de regel ingesteld (door mijzelf hoor... hahahaha) dat ik op vrijdag de dertiende altijd op een frikandelletje tracteer. De kids happy dat het vrijdag de dertiende is!

Verder weinig poespas hoor...
Te druk met werk om stil te staan bij Vrijdag de 13e
quote:AgentL schreef op 13 november 2009 @ 08:57:

Te druk met werk om stil te staan bij Vrijdag de 13e Yeah right, ik heb je ook al op een ander topic gezien hahahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Mijn eerste relatie (woonde ook samen), ging uit op vrijdag de 13e. Daarna geloof ik nooit meer iets heel vervelends mee gemaakt op een vrijdag de 13e. Iig niets wat ik me nog kan herinneren.

Trappen loop ik sowieso niet graag onder. Meer uit het idee dat iemand op de trap water of iets anders per ongeluk laat vallen.

Ik vind zwarte katten leuk dus zie ik ook niets "gevaarlijks" in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:stratego schreef op 13 november 2009 @ 08:59:

[...]

Yeah right, ik heb je ook al op een ander topic gezien hahahahaDat komt omdat ik nu nog in bed lig en te vroeg wakker was... Gisteren tot 22u doorgewerkt, en 's ochtends begin ik rond 10u. De rest van de dag zul je me hier dus niet meer zien!
K*T, ik heb een zwarte kat, dus die kan ik niet ontwijken vandaag
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb van dag op vrijdag de 13e om 13.00 uur een sollicitatiegesprek. Dus hopelijk brengt deze dag mijn geen ongeluk. Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit bewust bij stil gestaan heb op andere vrijdag de 13den en ze zijn allemaal weer voorbij gegaan.

Misschien kan ik na vandaag wel zeggen dat vrijdag de 13e een geluksdag is!
succes juinper!!

Vandaag word de hond van mijn ouders geopereerd. Hopelijk gaat alles goed. Ik vind hem namelijk ook superlief...
Kaatje en Gebakkie ook sterkte vandaag!
Ik ga vanavond naar de film 2012.
Is het de 13e vandaag? Hmmm oke, nog niet bij stil gestaan, het blijft altijd wel in m'n achterhoofd en onbewust toch iets voorzichtiger. Maar ben sowieso een enorme kluns, dus zal me niks verbazen dat ik vandaag (wederom) over m'n eigen voeten struikel, over de katten (gene zwarte) of over speelgoed van meisjes.
Geloof er totaal niet in. Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs op vrijdag de 13e (100 jaar terug, haha) en vandaag is Krokus van dit forum bevallen van een zoon! Nou, kan toch geen ongeluksdag zijn dan.
ik heb mijn rijbewijs gehaald op vrijdag de 13e
Ik ben geboren op vrijdag de 13e en mijn moeder ook. Nooit meer (on)geluk gehad als een ander! Ik heb juist altijd wel een goed gevoel bij vrijdag de 13e.
Een dag als alle andere dagen... hoewel, het is vrijdag, dus bijna weekend!

En wat een mooi katje op die foto!
*Neuriet*

'Ik ben op vrijdag de 13e geboren...voor iedereen een rotdag maar voor mij een feest...maar dát, wil niemand van mij horen... ze denken dat mijn leven rampzalig is geweest...'
Teddy, alsof ik mijn eigen kat aan kijk!!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven