Vrijdagavond blues

19-03-2010 18:38 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan dat ik thuis zit, manlief is sporten, bijna alle vrienden ook. De andere mensen die ik ken zijn bezig. En ik baal! Er is niks leuks op tv ( ik haaaaat die talent-shows en sci's) en ik ga ook niet alleen naar de kroeg! Aahhh!

Zo! En nu heb ik een ei over! Iemand?
Ow BrightEyes, dat is ook sneu! Ik prijs mezelf alweer gelukkig dat mijn enkels het nog doen (mijn zolderkamer hier is dan ook op de 4e verdieping zonder trap lift ). Wel fijn dat je zo'n lieve vriend hebt en natuurlijk dat je internet het nog doet .
anoniem_101385 wijzigde dit bericht op 19-03-2010 22:30
Reden: sorry, teveel trappen aan het visualiseren :-P
% gewijzigd
idd das echt balen!!!

probeer het flink te koelen, dan zwelt t minder, en probeer zo snel mogelijk te bewegen dan wordt t minder stijf!!!

ikvermaak me stiekem wel met viva forum en facebook.
quote:Chopin schreef op 19 maart 2010 @ 20:46:

Ow BrightEyes, dat is ook sneu! Ik prijs mezelf alweer gelukkig dat mijn enkels het nog doen (mijn zolderkamer hier is dan ook op de 4e verdieping zonder trap ). Wel fijn dat je zo'n lieve vriend hebt en natuurlijk dat je internet het nog doet .Kun jij vliegen..?
quote:groupie schreef op 19 maart 2010 @ 21:07:

idd das echt balen!!!

probeer het flink te koelen, dan zwelt t minder, en probeer zo snel mogelijk te bewegen dan wordt t minder stijf!!!

ikvermaak me stiekem wel met viva forum en facebook.

Ja, best gezellig hier!

*probeert voet te bewegen op dokters- en groupieadvies*
lol ik voel me vereerd dat je mijn advies aanneemt

net nog ff een monster van een topic gepost, lol kijk maar bij het overig forum hehe.

jij nog iets leuks gedaan voor je je enkel kneusde?
Pff ik zit alleen omdat ik aan de studie moet

en nu doe ik niks

en voel ik me naast dom

ook nog eens eenzaam

;(
maar het is juist heel gezellig hier!!

als je nu ff relaxed kun je strakkies veel harder werken, dus je doet jezelf een gunst!
Psies! En groupie heeft allemaal goede adviezen bovendien... echt niet compleet nutteloos hoor, dit forum!
Nou groepie... ik hoop het dan maar

Ik ga nu de tv uitdoen, internet wegklikken en een uurtje werken

dan heb ik toch nog iets gedaan...
Heb ook last van de vrijdagavond........kids in bed, nog stapels werk waar ik geen zin in heb. man zit nieuwsprogramma's te kijken, geen chips in huis, morgenavond stappen, vanavond niet want man moet morgen heul vroeg op en ik heb geen zin om brak te zijn met mijn 3 duiveltjes...........

DUSss maar even lekker douchen met rituals - Hammam, heerijk en dan kinds kusje geven en mandje in....bah saai he?
quote:El_lebel schreef op 19 maart 2010 @ 21:52:

Nou groepie... ik hoop het dan maar

Ik ga nu de tv uitdoen, internet wegklikken en een uurtje werken

dan heb ik toch nog iets gedaan...

lol tot over een uurtje!

potsiedikkie, misschien saai zeker wel verstandig!

bright eyes; als je mijn adviezen nu al goed vind, dan moet je eens kijken wat er gebeurd als ik mijn tweede glas wijn op heb! whaazzaa
Jij hebt tenminste een man en vrienden. Tel ajb je zegeningen en zeur niet.
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:15:

Jij hebt tenminste een man en vrienden. Blijkbaar is het dus een leuke meid!
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:15:

Jij hebt tenminste een man en vrienden. Tel ajb je zegeningen en zeur niet.Jij ook een heel fijn weekend gewenst, wereldmeid!
Sorry voor mijn cynisme.

Fijn weekend allemaal.
El_lebel is goed bezig. Had ik eigenlijk ook moeten doen... In plaats daarvan heb ik heel nuttig een uur bijgekletst via skype en ga ik nu lekker rustig verder lezen in mijn boek in bed. Fijn weekend allemaal!
chopin welterusten!!!quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2010 @ 22:17:

[...]

Blijkbaar is het dus een leuke meid!

thanks

wereldmeid, no problemo hier, en klets mee als je zin hebt

ik ga straks toch met leuke mensen wijntjes drinken!!! en mn man komt zo ff thuis ik ben nu helemaal blij!
Thanks Groupie. Ik ga morgen naar een vriendin die ik al een tijdje niet meer heb gezien. Ze heeft een dochter van 3 en ze is zwanger van de tweede. Ik ben single en heb niets met kinderen. Sterker nog ik zie er tegenop om de hele dag al die verhalen over verlof, tandjes, gedrag, babykamers enz. enz. aan te horen. We zijn uit elkaar gegroeid en de interesse van haar in mij is minimaal, maar ik heb de moed niet om het contact te verbreken.

Het is nl mijn enige vriendin.
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:53:

wordt het niet eens tijd voor nieuwe vriendinnen dan?

(ik weet wel een leuke match voor je op het forum )
quote:groupie schreef op 19 maart 2010 @ 22:12:

[...]

lol tot over een uurtje!

potsiedikkie, misschien saai zeker wel verstandig!

Wow, ik heb gewoon echt een uur getypt, kan het bijna niet geloven.

Helemaal niet als ik zie hoe weinig ik nog maar getypt heb.. haha, nee hoor, ben wel trots om mezelf. Sort of. (had nu ook chips kunnen eten als ik niet de hele dag had lopen kutten, aargh) Ik vond het ook best leuk. Zal ik nog eens een uurtje proberen?
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:53:

Thanks Groupie. Ik ga morgen naar een vriendin die ik al een tijdje niet meer heb gezien. Ze heeft een dochter van 3 en ze is zwanger van de tweede. Ik ben single en heb niets met kinderen. Sterker nog ik zie er tegenop om de hele dag al die verhalen over verlof, tandjes, gedrag, babykamers enz. enz. aan te horen. We zijn uit elkaar gegroeid en de interesse van haar in mij is minimaal, maar ik heb de moed niet om het contact te verbreken.

Sorry schat, maar dit is gewoon erg grappig.

En ik dacht dat mensen "wereldmeid" schreven om iemand een hart onder de riem te steken, maar dat is dus je nick Waar woon je?
Ik heb al eens gereageerd op een oproepje van het prikbord Yoyo. Dat was geen succes. Mss nog een keer proberen.

El_lebel, ik woon in Overijssel. Vind je m'n post over dat babygedoe grappig..? Ik heb er al jaren moeite mee dat onze vriendschap zo is veranderd.
anoniem_23765 wijzigde dit bericht op 19-03-2010 23:01
Reden: reactie aan El lebel ingevoegd
% gewijzigd
Goed bezig El_lebel!
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:59:

Ik heb al eens gereageerd op een oproepje van het prikbord Yoyo. Dat was geen succes. Mss nog een keer proberen.Vriendschap zoeken is hetzelfde als op zoek gaan naar een man, het moet klikken. Dus idd vaker proberen. Maar kom je nergens anders leuke meiden tegen? Werk, van school vroeger, sportclub?
Yoyo, op m'n werk is 95% getrouwd en heeft een gezin. Daar is het eig nog erger vwb baby- en kinderpraat. Ik heb niets tegen kinderen maar ik heb er zelf niets mee en voel me daardoor wel een buitenbeentje... Overigens de resterende 5% is te jong of te oud voor mij.

Maar ik wil hier niet andermans topic naar me toe trekken, dat was niet m'n bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven