Vrijdagavond blues
vrijdag 19 maart 2010 om 18:38
zaterdag 20 maart 2010 om 11:33
ja eigenlijk wel BE dankjewel, ik vorige week nog speciaal naar dat kantoortje om te vragen hoe ik dan na 16 maart in het weekend moest reizen met die ov chip. en dat grietje verzekert me ervan dat ik in het weekend ook nog gewoon met een rode strippenkaart kan. nou, ik vanochtend strippenkaart gekocht, stap vrolijk die bus in(had een top humeur) niet dus. mag alleen met de ov chip(waar ik geen tegoed op heb, duh) dus nja koop dan maar een kaartje van 2.50. dit ritje kost me nu dus 7.50 ipv 1.80 omdat dat domme grietje dus tegen mij heeft gezegd dat ik gewoon met de strippenkaart kan. nu ben ik meestal niet zo'n zeurpiet over een paar euro's, maar nu aan het einde van de maand en met de vakantie waar nog voor gespaard moet worden baal ik ook best wel van die voor niks gekochte strippenkaart. en nu weer opzoek naar mijn goede humeur...
zaterdag 20 maart 2010 om 11:44
zaterdag 20 maart 2010 om 11:45
zaterdag 20 maart 2010 om 12:11
Aargh, irritant hoor, zo'n dom voorlichtings mens van de OV chip!! Besef je wel dat je op veel punten op kunt laden (ook op veel normale NS automaten, als er een OV sticker op zit) en dat het dus miss voordeliger is om uit te stappen en je chip op te laden (als dat mogelijk is). Ik heb er zelf geen gedoe mee gehad, maar hoor er wel veel mensen over!
Hier is een waterig zonnetje te zien, absoluut niet koud buiten, dus trek er op uit zou ik zeggen! Ik zit binnen met mijn vriend de studie.. Maar komt goed! Herhaalt mantra *ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk**ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk**ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk*...
Hier is een waterig zonnetje te zien, absoluut niet koud buiten, dus trek er op uit zou ik zeggen! Ik zit binnen met mijn vriend de studie.. Maar komt goed! Herhaalt mantra *ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk**ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk**ik ben slim, ik kan dit, ik ben niet zielig, dit is leuk*...
zaterdag 20 maart 2010 om 19:42
ja mijn humeur is er weer bovenopgekomen hoor. na een kwartier zei man: 'ok, je hebt gelijk, hou nou maar op met zeiken' morgen ff opladen. ik moet ook studeren maar ik heb er echt even een allergie voor...mantra: *ik ben te slim om dit niet te halen, verpest het nou niet voor jezelf, verpest het nou niet voor jezelf, verpest het nou niet voor jezelf...*
woensdag 24 maart 2010 om 21:48
zaterdag 27 maart 2010 om 00:19
quote:wereldmeid schreef op 24 maart 2010 @ 21:48:
El_lebel, het was gezellig met m'n vriendin. We hebben gewandeld met haar kleine meid.
Ik voel me trouwens veel beter dan vorige week. Ik heb inmiddels contact met een paar meiden via het prikbord. Mss komt er een leuke vriendschap uit voort. Ik ben benieuwd.echt super leuk voor je!! vanaf donderdqg ben ik ook weer helemaal biostabiel!!! vet relaxed!!! ben weer blij!
El_lebel, het was gezellig met m'n vriendin. We hebben gewandeld met haar kleine meid.
Ik voel me trouwens veel beter dan vorige week. Ik heb inmiddels contact met een paar meiden via het prikbord. Mss komt er een leuke vriendschap uit voort. Ik ben benieuwd.echt super leuk voor je!! vanaf donderdqg ben ik ook weer helemaal biostabiel!!! vet relaxed!!! ben weer blij!
zaterdag 27 maart 2010 om 00:25