vrijgezellenfeest
vrijdag 9 maart 2012 om 01:48
Hallo!!
Mijn grote zus gaat Trouwen en ik en haar vriendinnen willen een super vrijgezellenfeest voor haar regelen. Alleen wat te doen?!
Mijn zus houdt niet van taarten maken of mozaiken oid creatiefs. Ook iets in de trant van paaldansen valt af!;)
Wat hebben jullie voor een tips voor mij? Of wat heb jezelf voor een feest gehad toen je ging trouwen? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes!!
Ps: zal vast een topic hier al over gemaakt zijn maar goed ik kan niet de zoekfunctie gebruiken. Dus aan die opmerking heb ik niets!;)
Mijn grote zus gaat Trouwen en ik en haar vriendinnen willen een super vrijgezellenfeest voor haar regelen. Alleen wat te doen?!
Mijn zus houdt niet van taarten maken of mozaiken oid creatiefs. Ook iets in de trant van paaldansen valt af!;)
Wat hebben jullie voor een tips voor mij? Of wat heb jezelf voor een feest gehad toen je ging trouwen? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes!!
Ps: zal vast een topic hier al over gemaakt zijn maar goed ik kan niet de zoekfunctie gebruiken. Dus aan die opmerking heb ik niets!;)
vrijdag 9 maart 2012 om 05:38
Een high tea gecombineerd met een soort van Tupper ware party, maar dan met seksspeeltjes, erg leuk kan ik je vertellen.
Een Horror - Dinner show, eten en een horror tocht, ook erg leuk, maar als er zwangere vrouwen zijn, dan schijnt dat niet te mogen.
Ski les op een indoor ski baan.
Disco bowlen
Paintballen / Karten
Daarna wat eten en lekker stappen.
Een Horror - Dinner show, eten en een horror tocht, ook erg leuk, maar als er zwangere vrouwen zijn, dan schijnt dat niet te mogen.
Disco bowlen
Paintballen / Karten
Daarna wat eten en lekker stappen.
vrijdag 9 maart 2012 om 06:38
Voor een vriendin hebben we eens een makeup/fotoworkshop gedaan!
Erg leuk, we moesten allemaal 2 kledingstukken meenemen om aan te doen voor de foto en werden allemaal apart en met de groep gefotografeerd. Er was tussendoor een heerlijke lunch met kleine hapjes, chocolafondue, etc.
Dit was in Amsterdam, daarna naar de dam, want toevallig trad Alain Clarke op!
Erg leuk, we moesten allemaal 2 kledingstukken meenemen om aan te doen voor de foto en werden allemaal apart en met de groep gefotografeerd. Er was tussendoor een heerlijke lunch met kleine hapjes, chocolafondue, etc.
Dit was in Amsterdam, daarna naar de dam, want toevallig trad Alain Clarke op!
vrijdag 9 maart 2012 om 07:35
vrijdag 9 maart 2012 om 07:59
Wij hebben een vrijgezellenfeest gehad in Artis.. JE kon daar rondleidingen achter de schermen boeken (gewoon bellen naar Artis) dat was echt ontzettend leuk !
Daarna hebben we een rondvaart en dinner cruise gedaan in Amsterdam...
De as bruid hield ook niet van kroegen, zuipen, crea bea etc.. Dit vond ze enorm leuk..
Daarna hebben we een rondvaart en dinner cruise gedaan in Amsterdam...
De as bruid hield ook niet van kroegen, zuipen, crea bea etc.. Dit vond ze enorm leuk..
vrijdag 9 maart 2012 om 08:04
Wat iemand al zei, een high tea. Of ik zou een wijnproeverij met hapjes leuk vinden. Of een dagje dierentuin of pretpark.
Als iedereen het leuk vindt anders een museum of naar de Hortus botanicus. Een rondvaarttocht met diner is leuk.
Ja zoveel, het is maar waar iedereen van houdt. Dat kunnen wij niet echt inschatten.
Als iedereen het leuk vindt anders een museum of naar de Hortus botanicus. Een rondvaarttocht met diner is leuk.
Ja zoveel, het is maar waar iedereen van houdt. Dat kunnen wij niet echt inschatten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 maart 2012 om 08:05
vrijdag 9 maart 2012 om 08:12
paintballen
drag-dinner-show in België
karten
massageparty
wellnessparty
high tea.
wijnproeverij met hapjes l
dagje dierentuin
pretpark.
museum
Hortus botanicus
rondvaarttocht met diner
cocktail workshop
tapas eten in het park
picknick
makeup/fotoworkshop
Een high tea gecombineerd met een seksspeeltjes party
Een Horror - Dinner show
Disco bowlen
Paintballen / Karten
Wie biedt meer?
drag-dinner-show in België
karten
massageparty
wellnessparty
high tea.
wijnproeverij met hapjes l
dagje dierentuin
pretpark.
museum
Hortus botanicus
rondvaarttocht met diner
cocktail workshop
tapas eten in het park
picknick
makeup/fotoworkshop
Een high tea gecombineerd met een seksspeeltjes party
Een Horror - Dinner show
Disco bowlen
Paintballen / Karten
Wie biedt meer?
vrijdag 9 maart 2012 om 08:14
Met mijn vrijgezellenfeest deden we gewoon 'niks'. Ik werd vreselijk overvallen doordat ineens al mijn vriendinnen op de stoep stonden, iedereen had wat lekkers meegenomen waardoor we een zalige high tea hadden (er waren twee borstvoedende vrouwen en één zwangere bij, dus geen alcohol), iedereen had nog een klein kadootje voor mij en we hebben een paar uur in de tuin zitten lachen en kletsen, was helemaal goed.
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...
vrijdag 9 maart 2012 om 08:15
quote:Kastanjez schreef op 09 maart 2012 @ 08:14:
Met mijn vrijgezellenfeest deden we gewoon 'niks'. Ik werd vreselijk overvallen doordat ineens al mijn vriendinnen op de stoep stonden, iedereen had wat lekkers meegenomen waardoor we een zalige high tea hadden (er waren twee borstvoedende vrouwen en één zwangere bij, dus geen alcohol), iedereen had nog een klein kadootje voor mij en we hebben een paar uur in de tuin zitten lachen en kletsen, was helemaal goed.
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...>>>> klinkt als mijn ideale vrijgezellenfeest!
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...>>>> klinkt als mijn ideale vrijgezellenfeest!
vrijdag 9 maart 2012 om 08:31
Ik ben ooit op een vrijgezellenfeestje wezen survivallen. Was echt heel leuk, de vriendinnen van de bruid waren allemaal gruwelijk fanatiek dus het werden echt wedstrijdjes.
En ik ben ooit een keer een heel weekend weg geweest, de bruid had nogal veel internationale vriendinnen die een heel weekend over kwamen dus hebben we een huisje gehuurd en hebben we gegourmet (typisch Nederlands) zijn we de buurt gaan verkennen en hebben we heel veel spelletjes gedaan. Was echt een leuk weekend!
En ik ben ooit een keer een heel weekend weg geweest, de bruid had nogal veel internationale vriendinnen die een heel weekend over kwamen dus hebben we een huisje gehuurd en hebben we gegourmet (typisch Nederlands) zijn we de buurt gaan verkennen en hebben we heel veel spelletjes gedaan. Was echt een leuk weekend!
vrijdag 9 maart 2012 om 08:35
quote:Kastanjez schreef op 09 maart 2012 @ 08:14:
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...ehhh, waarom kon de rest dan niet drinken omdat er 'n paar geen alcohol wilden?
Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...ehhh, waarom kon de rest dan niet drinken omdat er 'n paar geen alcohol wilden?
vrijdag 9 maart 2012 om 08:44