VrijMiBoTo
vrijdag 12 november 2010 om 14:46
vrijdag 12 november 2010 om 14:52
quote:_Barbabella_ schreef op 12 november 2010 @ 14:51:
[...]
Ik ook, maar dat heb je al gelezen in mijn topic wat ik vanmiddag heb geopend
Ik nog 2 weken en dan is het 'feest'over en kan ik echt gaan werken.
Ik vind het trouwens wel erg flauw dat er de hele week van de twijfelachtige topics wordn geopend en nu is het vrijdag middag en nou isser nix
[...]
Ik ook, maar dat heb je al gelezen in mijn topic wat ik vanmiddag heb geopend
Ik nog 2 weken en dan is het 'feest'over en kan ik echt gaan werken.
Ik vind het trouwens wel erg flauw dat er de hele week van de twijfelachtige topics wordn geopend en nu is het vrijdag middag en nou isser nix
vrijdag 12 november 2010 om 14:54
vrijdag 12 november 2010 om 14:56