VrijMiBoTo

12-11-2010 14:40 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een of wat?



Ik verveel me de rambam.
Alle reacties Link kopieren
Anders ik wel.
Alle reacties Link kopieren


Neem gerust wat lekkers Hier mag het.

Alle reacties Link kopieren
Ook nog wat lekker te drinken. Bisschopswijn.

Alle reacties Link kopieren
Mag ik (een stukje van) die witte chocolade S inpikken?

Ik verveel me ook enorm. Al mijn collega's zijn vrij, sinds vanochtend al geen telefoontje of mailtje meer gehad.
Alle reacties Link kopieren
U pakt maar er is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 12 november 2010 @ 14:44:

Mag ik (een stukje van) die witte chocolade S inpikken?

Ik verveel me ook enorm. Al mijn collega's zijn vrij, sinds vanochtend al geen telefoontje of mailtje meer gehad.Ik wil je wel bellen. 06-LadyPhoxy ? (o dat klinkt best slecht )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op een bezette man.



Wat nu?????
Alle reacties Link kopieren
Ja, gezellig! Niemand die me hoort hier. Ik zit wel af en toe te smakken, want ben die chocoladeletter aan het oppeuzelen.
Alle reacties Link kopieren
Blehhhhhhhhhh, ik moet de deur nog uit, wil me ook wel vervelen op de bank.
Gisteren was het Sintmaarten, en ik heb nog 93 chocoladelollies over.



Alle reacties Link kopieren
quote:Substanza_ schreef op 12 november 2010 @ 14:47:

Ik ben verliefd op een bezette man.



Wat nu?????Gewwon op hem afstappen en meteen nemen wa van jou is en daarna z'n vrouw gaan stalken met stomme gedichtjes en mooie foto's van jou.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit, echt nog nooit st Maarten geviert.

mis ik nu iets???
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 12 november 2010 @ 14:40:

Is er al een of wat?



Ik verveel me de rambam.Ik ook, maar dat heb je al gelezen in mijn topic wat ik vanmiddag heb geopend
Alle reacties Link kopieren
quote:_Barbabella_ schreef op 12 november 2010 @ 14:51:

[...]





Ik ook, maar dat heb je al gelezen in mijn topic wat ik vanmiddag heb geopend



Ik nog 2 weken en dan is het 'feest'over en kan ik echt gaan werken.



Ik vind het trouwens wel erg flauw dat er de hele week van de twijfelachtige topics wordn geopend en nu is het vrijdag middag en nou isser nix
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 12 november 2010 @ 14:50:

ik heb nog nooit, echt nog nooit st Maarten geviert.

mis ik nu iets???Ja! Die lollies van Moppetoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me aan het voorbereiden op mijn aankomend triple, dus voor mij even geen borrel. Doe mij maar liever een kopje thee om te relaxen
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel tripje....
quote:Jala5 schreef op 12 november 2010 @ 14:50:

ik heb nog nooit, echt nog nooit st Maarten geviert.

mis ik nu iets???



Wat zielig dat je in een "verkeerd" gebied woont.

Sintmaarten is eigenlijk leuker dan Sinterklaas, omdat de kinderen er écht iets voor moeten doen.



Linkje Sintmaarten
Alle reacties Link kopieren
quote:driewieler schreef op 12 november 2010 @ 14:52:

Ik ben me aan het voorbereiden op mijn aankomend triple, dus voor mij even geen borrel. Doe mij maar liever een kopje thee om te relaxen



u kiest maar:



quote:Jala5 schreef op 12 november 2010 @ 14:50:

ik heb nog nooit, echt nog nooit st Maarten geviert.

mis ik nu iets???

Oohhhh Sint Maarten!

*jeugdsentiment*



Sint Maarten is tof. Maar ik heb dan weer nooit carnaval gevierd. Dan mis ik zeker ook iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:driewieler schreef op 12 november 2010 @ 14:53:

Ik bedoel tripje....Ik dacht al.. triple... klink spannend
Carnaval ? Wasda ?
Alle reacties Link kopieren
Hor gaat liedje ook al weer? Sint Maarten Sint Maarten de ..... Hebben staarten of iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:moppetoet schreef op 12 november 2010 @ 14:54:

[...]





Wat zielig dat je in een "verkeerd" gebied woont.

Sintmaarten is eigenlijk leuker dan Sinterklaas, omdat de kinderen er écht iets voor moeten doen.



Linkje SintmaartenSint maarten is ook in mijn deel van het land niet bekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven