VrijMiBoTo

12-11-2010 14:40 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een of wat?

Ik verveel me de rambam.
Zoiets, Ste_?
Ehm, even denken...
quote:thinker schreef op 12 november 2010 @ 15:12:

Aan carnaval mis je niks. Een hele hoop dronken mensen die aan iedereen zitten, behalve hun eigen partner Dat vind ik nu juist het leuke van carnaval!
quote:Ste_ schreef op 12 november 2010 @ 15:12:

Dit is nog niet echt een VrijMiBoTo hè! Veel te aardig allemaal. Kan niet iemand iets provocatiefs roepen?

Ehhh...

Even inspiratie opdoen hoor!

Pfff, ik heb ook wel zin in iets provocatiefs. Even het luie zweet eruit tikken...
Ehm, even denken...
Ik durf niet zo goed, dadelijk staat er zwarte piet aan de deur te luisteren. (of erger een angel)
Ik wil dat het weeeeekeeeeend isssssssss!!!!!
Ehm, even denken...
Sinnieklaas!
quote:thinker schreef op 12 november 2010 @ 15:16:

Ik wil dat het weeeeekeeeeend isssssssss!!!!!In mijn werkweek is het al weekend hoor!
VrijMiBoTo's moeten ook eigenlijk spontaan ontstaan, als je ze gaat afdwingen wordt het niks natuurlijk
Hoe doe je dat?
Ehm, even denken...

Dit is nog niet echt een VrijMiBoTo hè! Veel te aardig allemaal. Kan niet iemand iets provocatiefs roepen?

- er moet niet langer gekat worden op minnaressen, als je man vreemd gaat heb je 'm zelf verwaarloosd

- borstvoeding is zwaar overschat en wat een flauwekul dat daarvoor steeds maar uren vrij moeten worden gegeven

- ik rook gewoon waar de kinderen bij zijn, uitlaatgassen zijn ook ongezond

- ehhhmmm, iemand nog iets creatiefs over Wilders?

Zo, ik heb mijn best gedaan.
quote:Ste_ schreef op 12 november 2010 @ 15:17:

VrijMiBoTo's moeten ook eigenlijk spontaan ontstaan, als je ze gaat afdwingen wordt het niks natuurlijk Daarom vroeg ik ook of er al een was
Me vriend wil een avondje weg. Maar ik wil niet dat hij een avond weggaat, dan wordtdt ik altijd zo deperessief enzow. En hij gaat vast met ze vrienden drinken. maar ik mag niet mee vanaaf. Is dat een teken dat hij dan ook vreemgaat?
Hmmm, ik ben het eigenlijk gewoon met je eens...

NEXT!
Ehm, even denken...
quote:thinker schreef op 12 november 2010 @ 15:17:

Hoe doe je dat?32 uur werken
Jaloers....
Ehm, even denken...

Dit is nog niet echt een VrijMiBoTo hè! Veel te aardig allemaal. Kan niet iemand iets provocatiefs roepen?Voor mij niet een provocatie maar sommige denken er anders over .

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Captain_Obvious schreef op 12 november 2010 @ 15:07:

[...]

Zeeland?

nee niet eens

Ow ik denk trouwens dat hij vreemdgaat ja, duidelijk. Als jij niet mee mag, gaat hij vreemd.
quote:Snormel schreef op 12 november 2010 @ 15:18:

[...]

- er moet niet langer gekat worden op minnaressen, als je man vreemd gaat heb je 'm zelf verwaarloosd

- borstvoeding is zwaar overschat en wat een flauwekul dat daarvoor steeds maar uren vrij moeten worden gegeven

- ik rook gewoon waar de kinderen bij zijn, uitlaatgassen zijn ook ongezond

- ehhhmmm, iemand nog iets creatiefs over Wilders?

Zo, ik heb mijn best gedaan.Wat betreft borstvoeding ben ik het eigenlijk met die stelling eens hoor. Ik heb ook geen borstvoeding gehad, en ik ben best aardig gelukt!
quote:Nemhain schreef op 12 november 2010 @ 15:21:

[...]

nee niet eens

Ow ik denk trouwens dat hij vreemdgaat ja, duidelijk. Als jij niet mee mag, gaat hij vreemd.Dat dachik al. Zal ik anders met me vriendin ook uitgaan? Dan kunnen we de boys tegenkomen.
Ik ben al even op de relatiepijler aan het loeren, maar daar staan alleen maar saaie topics
Dat borstvoeding geven ja. Dat gelebber aan je borsten, iew! Snap niet dat vrouwen dat willen. Van flesvoeding word je ook groot.
quote:Captain_Obvious schreef op 12 november 2010 @ 15:22:

[...]

Dat dachik al. Zal ik anders met me vriendin ook uitgaan? Dan kunnen we de boys tegenkomen. Doen, versier dan meteen ff de beste vriend van je (ex-)vriend.
borstvoeding is toch juis goed voor de lijn. al ff 10 kilo afvallen in die periode.
quote:Maja82 schreef op 12 november 2010 @ 15:24:

borstvoeding is toch juis goed voor de lijn. al ff 10 kilo afvallen in die periode.Dr Frank is toch goed voor de lijn? *is in de war*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven