vroege vogels.
woensdag 30 juni 2010 om 06:27
Oh, ik ben doordeweeks altijd absurd vroeg wakker. Gister 2.50 en vandaag precies 1 uurtje later.
Normaal gaat mijn wekker om 4.30 (7.00 ga ik de deur uit).
Lekker rustig wakker worden,kopje koffie, beetje internetten.
Heerlijk.
En nu met dit weer (ik vind het helemaal niks), lig ik s'avonds heerlijk vroeg knockout.
Normaal gaat mijn wekker om 4.30 (7.00 ga ik de deur uit).
Lekker rustig wakker worden,kopje koffie, beetje internetten.
Heerlijk.
En nu met dit weer (ik vind het helemaal niks), lig ik s'avonds heerlijk vroeg knockout.
Ik heb geen motto.
woensdag 30 juni 2010 om 06:32
Een vroege zomerochtend is prachtig. Ik lijd echter al een paar jaar aan chronisch slaapgebrek, dus ik laat die vroege ochtenden even voor wat ze zijn... Als ik op vakantie ben en ik heb last van een jetlag, vind ik dat ook nooit zo'n drama. Lekker om 5 uur door een lege stad lopen is ook wel grappig.
woensdag 30 juni 2010 om 08:24
Hier ook een vroege vogel zat om 6.00 al heerlijk op balkon met koffie. maar ook in de winter ben ik vroeg op, nadeel ik ben om 23.00 al hartstikke moe, maar ben mijzelf aan het trainen steeds wat later naar bed te gaan, want ik vind de avond toch ook wel heel relax , gisteren om 00.00 naar bed gegaan, kijk moet ook zeggen dat de film ''ik ook van jou'' mij goed wakker hield
woensdag 30 juni 2010 om 08:39
woensdag 30 juni 2010 om 08:55
quote:CoffeePot schreef op 30 juni 2010 @ 08:39:
Ja ik vind het heerlijk maar toch lukt het me niet om zo vroeg op te staan. Hoe laat gaan jullie dan 's avonds naar bed? Ik heb echt minstens 8 uur slaap nodig, slaap meestal zelfs meer dus als ik om 6u op wil staan moet ik om 22u al naar bed en dan is het nog licht...2200. uur, 4 seizoenen per jaar.
Ja ik vind het heerlijk maar toch lukt het me niet om zo vroeg op te staan. Hoe laat gaan jullie dan 's avonds naar bed? Ik heb echt minstens 8 uur slaap nodig, slaap meestal zelfs meer dus als ik om 6u op wil staan moet ik om 22u al naar bed en dan is het nog licht...2200. uur, 4 seizoenen per jaar.
woensdag 30 juni 2010 om 09:09
Ik word regelmatig tegen 3.30/4.00 uur wakker en hoor dan de vogeltjes 1 voor 1 ontwaken. Ik heb het idee dat ze elkaar ook rustig wakkerfluiten
. De een begint, stopt en vervolgens begint de volgende. Een heerlijk geluid vind ik dat. En dan rond 7.00 uur met de hond lopen. Vooral als het windstil is, een beetje mistig, een graad of 15, super. Vooral op zondagochtend is dat geweldig, die rust en stilte.
woensdag 30 juni 2010 om 10:27
quote:girlxxx schreef op 30 juni 2010 @ 08:24:
Hier ook een vroege vogel zat om 6.00 al heerlijk op balkon met koffie. maar ook in de winter ben ik vroeg op, nadeel ik ben om 23.00 al hartstikke moe, maar ben mijzelf aan het trainen steeds wat later naar bed te gaan, want ik vind de avond toch ook wel heel relax ,
Believe me: dan krijg je het onvermijdelijke probleem dat je hartstikke moe gaat worden. Ik doe het (het = laat slapen, vroeg op) nu een tijdje en als ik de volgende ochtend nergens heen hoef (thuiswerken), dan kan ik er niks aan doen, maar sla ik de wekker uit en slaap ik er nog een uur bij, omdat ik gewoon MOE ben.
Ik ga eigenlijk ook altijd te laat naar bed om van de ochtend te genieten, terwijl ik het wél erg lekker vind. Moet 1 a 2 keer per week er om zes uur uit, en dan ben ik wel heel blij dat het nu zomer is M.a.w.: ik geniet van de ochtend a) als het zomer is (licht!) b) als ik dan niets hoef (althans, nergens naar toe) c) als ik uitgerust ben.
Hier ook een vroege vogel zat om 6.00 al heerlijk op balkon met koffie. maar ook in de winter ben ik vroeg op, nadeel ik ben om 23.00 al hartstikke moe, maar ben mijzelf aan het trainen steeds wat later naar bed te gaan, want ik vind de avond toch ook wel heel relax ,
Believe me: dan krijg je het onvermijdelijke probleem dat je hartstikke moe gaat worden. Ik doe het (het = laat slapen, vroeg op) nu een tijdje en als ik de volgende ochtend nergens heen hoef (thuiswerken), dan kan ik er niks aan doen, maar sla ik de wekker uit en slaap ik er nog een uur bij, omdat ik gewoon MOE ben.
Ik ga eigenlijk ook altijd te laat naar bed om van de ochtend te genieten, terwijl ik het wél erg lekker vind. Moet 1 a 2 keer per week er om zes uur uit, en dan ben ik wel heel blij dat het nu zomer is M.a.w.: ik geniet van de ochtend a) als het zomer is (licht!) b) als ik dan niets hoef (althans, nergens naar toe) c) als ik uitgerust ben.
woensdag 30 juni 2010 om 23:14
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2010 @ 06:14:
Je reageert wel zo vroeg. Waarom lig je dan niet te snurken?
Omdat ik aan het werk was en weer ben.
Maar ff serieus, ik vind een vroege ochtend wel lekker hoor, maar ik kan niet vroeg naar bed, dat vind ik zo'n zonde. Als ik dan een paar dagen een vroege dienst heb, ben ik 's middags op.
Je reageert wel zo vroeg. Waarom lig je dan niet te snurken?
Omdat ik aan het werk was en weer ben.
Maar ff serieus, ik vind een vroege ochtend wel lekker hoor, maar ik kan niet vroeg naar bed, dat vind ik zo'n zonde. Als ik dan een paar dagen een vroege dienst heb, ben ik 's middags op.