Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!

19-02-2008 12:59 1941 berichten
Alle reacties Link kopieren

anoniem_19488 wijzigde dit bericht op 27-03-2008 20:16
Reden: Voorheen het grote grieptopic...
% gewijzigd
Heb jij mijn blauwe giraf???????????? Geef trug!!!

Nee, mijn jochie heet vanaf vanmorgen Fido Candido. En ik mocht maar 1x wijzigen, dus nu zit ik eraan vast........
Maar Fido Candido is toch ook wel een fantastisch mooie naam hoor!
Nee, die houd ik lekker Viev... Jij hebt mijn roze olifantjes toch nog?
668, the neighbour of the Beast
quote:kaetje schreef op 19 februari 2008 @ 13:36:

minny, zijn ze altijd zo hongerig? Ze kijken me het roggebroodje bijna uit de mond...Ik ben vergeten ze te voeden...sorry... Geef jij ze ff wat griesmeelpudding met krentjes dan betaal ik je wel weer terug.
Shit, moet ik natuurlijk wel even mijn man inlichten, dattie niet (....) ophaalt vanmiddag, maar Fido Candido. Straks gaat dat mis enzo....
quote:Marels schreef op 19 februari 2008 @ 13:39:

Nee, die houd ik lekker Viev... Jij hebt mijn roze olifantjes toch nog?nee ik heb geen roze olifantjes, die zweven bij Kaetje rond...
Dat zou toch lullig zijn zeg. Weet zijn juf het al?

Dit drink ik. Ranja met een rietje. Zien jullie die spinnen ook? Of illusioneer ik die?
Hmmm, dan kom ik je blauwe giraf binnenkort wel eens terugbrengen.

Goed excuus om een keer op de koffie te komen!!
nee ook nog niet. Jeetje, komt toch wel veel bij kijken hoor.......zo'n naamsverandering. Je kunt maar beter eerst op een forum gaan informeren hoe je je kind het beste kan noemen, en dan ook echt in 1x de goede naam kiezen... Pfoe..
Ja ik zie ze ook. Ga weg... GA WEG!!!
Heb je wel eerst een enquete gehouden voordat je zijn naam veranderde? Anders is het ongeldig, dat weet je toch!
ik zie geen spinnen hoor!
Ja, Minny, en Fido Candido kwam als beste uit de test. Vandaar.
Ik zie ze, de spinnen.

Krijg er gelijk jeuk van!!!
minny, ik heb de griesmeelpudding met rozijntjes in champagneglaasjes gedaan om te kijken hoe het lijkt voor onze bruiloft. Als we de zwangerschapstesten in de gelatine-urine zetten. Eten ze ook ananas? Die mag ik namelijk niet in mijn dieet en Mooncatcher kwam net met een fruitmand langs waar een ananas in zit...
Ik zie blauwe wezentjes in de lucht...

Zou ik onder het forummen wat gaan studeren?

Of is dat tijdsverspilling?
Ook leuk: zwangerschapstesten als een parapluutje in het toetje zetten op de bruiloft. Succes gegarandeerd!
quote:vivalina schreef op 19 februari 2008 @ 13:45:

Ja, Minny, en Fido Candido kwam als beste uit de test. Vandaar.En wat waren de andere keuzes op de diverse fora en alle bekenden en familie? Was het een meerkeuze vraag, of kon iedereen gewoon zelf met opties komen? Dit soort dingen luisterd heel nauw hoor, moet je wel goed doen anders dan krijg je een veto en voor je het weet is je kind naamloos en alleen nog maar een nummer! Echt waar, het is de slager van de buurvrouw van mijn oma's vroegere collega's dochters achternicht overkomen. Dus....
studeren is saaaaaai! huiswerk moet verboden worden!
quote:Marels schreef op 19 februari 2008 @ 13:47:

Zou ik onder het forummen wat gaan studeren?

Of is dat tijdsverspilling? Tja, straks hallucineer je er allemaal vreemde dingen bij... Niet doen dus.
Zien jullie ook springende konijnen?
quote:kaetje schreef op 19 februari 2008 @ 13:46:

minny, ik heb de griesmeelpudding met rozijntjes in champagneglaasjes gedaan om te kijken hoe het lijkt voor onze bruiloft. Als we de zwangerschapstesten in de gelatine-urine zetten. Eten ze ook ananas? Die mag ik namelijk niet in mijn dieet en Mooncatcher kwam net met een fruitmand langs waar een ananas in zit...Nee, ze doen aan het ananas dieet, helaas. Als ik jou was zou ik jullie foto op een XL geribbeld condoom laten drukken. Is vooral leuk voor de oudere generatie om in te lijsten.
Tja Kaet, maar het moet ook stiekem wel gebeuren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven