Vuurwerkfestival!!
donderdag 12 augustus 2010 om 16:29
Zo.. ik ben een keer op tijd! Veel mensen weten niet precies wanneer het is, en de Kabouter-Wek-Service bied u met genoegen en plezier:
Het Jaarlijkse Scheveningse Vuurwerkfestival Tijd Tabelletje!
12, 13 en 14 augustus om 22.00u en 23.00u.
Met Gala Vuurwerk op zondag 29 augustus om 22.00u.
WIhoeeeeeeeee! Wilde je er al heen, of wist je het niet? Nou.. dan weet je het NU!! Vertrek op tijd ivm met file's, en het ov is rond die tijd echt niet te doen!!
Het is gratis, het is vurig, het is gezellig! Waarom thuis blijven??
Het is bewezen dat Zeelucht goed voor je is! En als je mazzel heb, dan vind je nog stokjes van de vuurpijlen! Dus zelfs gratis souvenirs!! Wat wil je nog meeeer?
Mike vertel meer!! Nou.. als u nu beslist krijgt u extra gratis.. Zand in uw schoenen,broek en haren! Deze kans kunt u niet laten liggen! Neem een stukje nederlands natuurschoon mee naar huis! Uw familie en vrienden zullen bewonderend opkijken van uw potje met zand!!
Kabouter Vuurwerk Lines wenst u een prettige avond!
/terug naar mijn paddestoel!
Het Jaarlijkse Scheveningse Vuurwerkfestival Tijd Tabelletje!
12, 13 en 14 augustus om 22.00u en 23.00u.
Met Gala Vuurwerk op zondag 29 augustus om 22.00u.
WIhoeeeeeeeee! Wilde je er al heen, of wist je het niet? Nou.. dan weet je het NU!! Vertrek op tijd ivm met file's, en het ov is rond die tijd echt niet te doen!!
Het is gratis, het is vurig, het is gezellig! Waarom thuis blijven??
Het is bewezen dat Zeelucht goed voor je is! En als je mazzel heb, dan vind je nog stokjes van de vuurpijlen! Dus zelfs gratis souvenirs!! Wat wil je nog meeeer?
Mike vertel meer!! Nou.. als u nu beslist krijgt u extra gratis.. Zand in uw schoenen,broek en haren! Deze kans kunt u niet laten liggen! Neem een stukje nederlands natuurschoon mee naar huis! Uw familie en vrienden zullen bewonderend opkijken van uw potje met zand!!
Kabouter Vuurwerk Lines wenst u een prettige avond!
/terug naar mijn paddestoel!
donderdag 12 augustus 2010 om 16:34
donderdag 12 augustus 2010 om 19:00
quote:Jumpsje schreef op 12 augustus 2010 @ 18:56:
Meen je dat serieus Ste?! Als jij zin hebt om met de tram te gaan dan doe je dat toch lekker?
Als je gewoon vroeg van huis gaat.. Je komt heus wel weer thuis.
Haha, ik heb geen ZIN om met de tram te gaan, maar dat is voor mij de enige manier om er te komen.
En tja, als er gezegd wordt dat het niet te doen is... dan geloof ik dat wel ja.
Meen je dat serieus Ste?! Als jij zin hebt om met de tram te gaan dan doe je dat toch lekker?
Als je gewoon vroeg van huis gaat.. Je komt heus wel weer thuis.
Haha, ik heb geen ZIN om met de tram te gaan, maar dat is voor mij de enige manier om er te komen.
En tja, als er gezegd wordt dat het niet te doen is... dan geloof ik dat wel ja.
donderdag 12 augustus 2010 om 19:23
zondag 15 augustus 2010 om 18:06
maandag 16 augustus 2010 om 01:00