Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?

18-04-2013 20:49 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK! WIL! GEEN! ROZE! FORUM!

Dus.

En deze wordt vast net zo snel verwijderd als hij er op stond, en er zijn vast al 300 topics, maar toch.

Ik ga er spontaan van aan de diarree, zoveel roze...

*gaat even het porselein van de pot schijten nu*
668, the neighbour of the Beast
Toen ik de titel zag, wist ik meteen dat het over de nieuwe lay-out moest gaan. Ben er ook niet blij mee.

Veel te roze, meisjesachtig. Echt jammer.
quote:Liquorice schreef op 18 april 2013 @ 22:05:

Helemaal eensch Marels. Het voelt alsof ik op het Fancy-forum zit. En alles is nog minder leesbaar ook. En m'n ava ziet er raar uit. Boehoe!

Scamp, heb jij niet ooit een topic geopend omdat je ging verhuizen en alleen maar nieuwe kleren wilde meenemen? Ik vroeg me laatst nog af of het je bevalt in Yorkshire, maar het gaat goed dus?

Dat was ik

Het bevalt me ontzettend geweldig in Yorkshire. De doos met nieuwe kleding kwam 2 maanden na mij aan in Engeland

Ik heb dus alsnog alles hier moeten kopen
quote:Scamp schreef op 19 april 2013 @ 09:47:

[...]

Dat was ik

Het bevalt me ontzettend geweldig in Yorkshire. De doos met nieuwe kleding kwam 2 maanden na mij aan in Engeland

Ik heb dus alsnog alles hier moeten kopen Leuk om te om te horen. Ik mis Yorkshire nog steeds, vandaar dat ik het onthouden had. Wel jammer van je kleren...
quote:Liquorice schreef op 19 april 2013 @ 10:02:

[...]

Leuk om te om te horen. Ik mis Yorkshire nog steeds, vandaar dat ik het onthouden had. Wel jammer van je kleren...

Ach, die kleren, dat is zo onbelangrijk nu.

Ik ben een nieuw leven begonnen en misschien past het er wel bij.

Je hebt het waarschijnlijk toen wel verteld en mijn geheugen is vreselijk slecht, heb je in Yorkshire gewoont?
quote:Scamp schreef op 19 april 2013 @ 10:06:

[...]

Ach, die kleren, dat is zo onbelangrijk nu.

Ik ben een nieuw leven begonnen en misschien past het er wel bij.

Je hebt het waarschijnlijk toen wel verteld en mijn geheugen is vreselijk slecht, heb je in Yorkshire gewoont?Nee, ik heb er een tijdje rondgereisd, maar ik zou er wel willen wonen. Het is er zo mooi, ik mis de heuvels.
quote:Liquorice schreef op 19 april 2013 @ 11:33:

[...]

Nee, ik heb er een tijdje rondgereisd, maar ik zou er wel willen wonen. Het is er zo mooi, ik mis de heuvels.

Het is er prachtig!

Voel me thuis hier.
quote:Scamp schreef op 18 april 2013 @ 20:50:

Ik heb het al eerder gezegd maar het lijkt babybrabbel wel..Of Tante Til van familie Knots is hier aan het werk geweest... "Een kloddertje roze hieieieieieieieieierrrr!! Een kloddertje roze daaaaaaaaaaaaar!!"
World of Warcraft: Legion
Om lekker offtopic in de babybrabbel sfeer te blijven, nog geen baby hier, aan t wachten op de verlosvrouw.
Het duurt in elk geval niet lang meer
quote:ambrosia9 schreef op 19 april 2013 @ 11:42:

Om lekker offtopic in de babybrabbel sfeer te blijven, nog geen baby hier, aan t wachten op de verlosvrouw.Jeetje, heb je wel een beetje geslapen vannacht?
Het is volgens mij gewoon een poging om alsnog de mannen van dit forum af te jagen.

Zijn er meer mensen die het model naast de postings missen? Ik merk dat ik toch wat gehecht ben geraakt aan die vrouwen de me altijd aanstaarden.
Spreuken 18:2
quote:doemaareennickdan schreef op 19 april 2013 @ 11:44:

[...]

Jeetje, heb je wel een beetje geslapen vannacht?Niet echt jammer genoeg, ook gewoon door de pijn in m'n bekken, dat laatste is waarom ik ook niet langer ga wachten, zit al bijna 5 weken in een rolstoel, ben er klaar mee.
ik moet alle tekst selecteren om het te kunnen lezen.. ik heb over de hele pagina een plaatje staan met VIVAFORUM ernaast en dat wordt steeds herhaald

printscreentje: http://i.imgur.com/prN9Paq.jpg?1
En doooooor!
quote:ambrosia9 schreef op 19 april 2013 @ 11:51:

[...]

Niet echt jammer genoeg, ook gewoon door de pijn in m'n bekken, dat laatste is waarom ik ook niet langer ga wachten, zit al bijna 5 weken in een rolstoel, ben er klaar mee.Oh wat vervelend . Kan me voorstellen dat je het dan echt hebt gehad. Word je vanavond gestript? Jammer dat het niet heeft doorgezet!
quote:broadway schreef op 19 april 2013 @ 11:56:

ik moet alle tekst selecteren om het te kunnen lezen.. ik heb over de hele pagina een plaatje staan met VIVAFORUM ernaast en dat wordt steeds herhaald

printscreentje: http://i.imgur.com/prN9Paq.jpg?1Geschiedenis wissen en browser opnieuw opstarten schijnt te helpen.
quote:Liquorice schreef op 19 april 2013 @ 12:23:

[...]

Geschiedenis wissen en browser opnieuw opstarten schijnt te helpen.en Ctrl F5
Ambrosia baby, laat je moeder niet zo wachten.
quote:Scamp schreef op 19 april 2013 @ 11:39:

[...]

Het is er prachtig!

Voel me thuis hier.Had jij toen ook een foto geplakt hier met heel mooi licht en heuvels? Of was dat iemand anders en zit ik dingen door elkaar te halen?
quote:Pastiche schreef op 19 april 2013 @ 12:37:

[...]

Had jij toen ook een foto geplakt hier met heel mooi licht en heuvels? Of was dat iemand anders en zit ik dingen door elkaar te halen?Ik heb geen foto's geplakt. Je maakt me nieuwsgierig nu
quote:Scamp schreef op 19 april 2013 @ 12:39:

[...]

Ik heb geen foto's geplakt. Je maakt me nieuwsgierig nu Hm dan weet ik niet wie het was. Het was een akelig mooie foto, was er graag zo ingestapt haha.
quote:Pastiche schreef op 19 april 2013 @ 12:48:

[...]

Hm dan weet ik niet wie het was. Het was een akelig mooie foto, was er graag zo ingestapt haha.

Was dat niet de foto van de country wedding? Iemand zocht een jurk.

Het lijkt erg op waar ik woon
quote:Scamp schreef op 19 april 2013 @ 12:50:

[...]

Was dat niet de foto van de country wedding? Iemand zocht een jurk.

Het lijkt erg op waar ik woon Ik geloof het niet.. het is echt al een tijd terug. De foto was als ik het me goed herinner ergens in Groot Brittannië gemaakt, vandaar dat mijn hoofd nu één plus één deed denk ik .
Er zat iig geen roze in de foto. Dit went niet, telkens een overdosis cupcake glazuur. Burp.

Ik wil een andere kleur!
Nu heb ik zin in cupcakes

Ps Pastiche , je hebt een prachtige avatar.
Sorry!

En dank je .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven