Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?
donderdag 18 april 2013 om 20:49
vrijdag 19 april 2013 om 21:59
Kom me even melden, wat zijn hier toch een boel lieverds. Vanmiddag heeft de vk een poging gedaan om te strippen, hele dag af en aan weeen gehad, helaas niet opgeschoten in centimeters (althans, nog niet om 13:30). Ik had me voorgenomen om naar het ziekenhuis te gaan als het niet zou doorzetten. Vreemd genoeg voelt dat nu als opgeven vlak voor de eindstreep, de laatste weken waren meer dan zwaar, maar nu gaat er dan eindelijk iets beginnen en wil ik zelf afmaken als het even kan. Heel dubbel want ik wil ook uit mijn lijden verlost worden, zo uitgekeken naar vandaag, want dan zou ik mezelf toestaan om ingeleid te worden. Verloskundige heeft daar begrip voor, ze heeft me op het hart gedrukt om te bellen als ik het niet meer trek. Ik zucht af en aan die rottige maar o zo welkome weeen weg en hoop vreselijk dat mijn lichaam het snapt en de bevalling doorzet.
zaterdag 20 april 2013 om 20:56
quote:ambrosia9 schreef op 20 april 2013 @ 20:54:
Nog geen baby, wel weeen. Als het niet opschiet wil de verloskundige wel mijn vliezen breken morgenochtend, of vannacht als ik het niet hou.Ah fijn dat ik nog net op tijd ben om je succes en sterkte te wensen. Heel veel sterkte . Hoop dat je snel een prachtige baby in je armen mag sluiten.
Nog geen baby, wel weeen. Als het niet opschiet wil de verloskundige wel mijn vliezen breken morgenochtend, of vannacht als ik het niet hou.Ah fijn dat ik nog net op tijd ben om je succes en sterkte te wensen. Heel veel sterkte . Hoop dat je snel een prachtige baby in je armen mag sluiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 23 april 2013 om 22:18
quote:ambrosia9 schreef op 23 april 2013 @ 21:47:
Inmiddels ben ik bevallen van ons dochtertje, ze was er gisternacht rond 4 uur. Erg gelukkig en vreselijk moe nu Bedankt voor t duimen!Gefeliciteerd , geniet er lekker van.
Inmiddels ben ik bevallen van ons dochtertje, ze was er gisternacht rond 4 uur. Erg gelukkig en vreselijk moe nu Bedankt voor t duimen!Gefeliciteerd , geniet er lekker van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven